Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

nika7779

Użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy
  1. To dobrze,zawsze możemy się wspierać 😆
  2. A jaką dawkę zalecił Ci lekarz?
  3. Hej, ją biorę 3 tydzień skutki uboczne powoli ustępują, może przeczekaj, ja po tygodniu chciałam przerwać, ale poczytałam forum i dalej brałam.Przeczekalam i już jest lepiej
  4. 3 tydzień dobiega końca - wnioski są takie,że nastrój bardzo mi się polepszył, zgaga wciąż dokucza i pieczenie w żołądku, ale tym się zajmę w osobnym temacie. Chyba trochę pomaga mi esci w życiu, chociaż boję się wejść na dawkę 10mg, cały czas jestem na 5mg, chociaż od poniedziałku powinnam była brać już 10mg. Ale jakoś się tego obawiam
  5. Poczekam faktycznie,bo od wczoraj jakby pieczenie przechodzi już coraz mniej piecze, za to okropnie często ziewam i brak tchu czasami okropnie się męczę , no i ta gula w gardle:-(
  6. Byż może refluks, ale czy on by się ujawnił po escitalopramie? Dziwne nigdy nie miałam problemów z żołądkiem, ale teraz to już mam poważny lęk od kilku dni,że jestem poważnie chora, bo mój Ś.P. Tato zmarł na nowotwór żołądka:(((
  7. Mój neurolog zapewnił mnie,że nie jest to od serca. Wiąże to raczej ze zgagą - no ale nic w ulotce nie ma o tym,że występuje zgaga, a ja zauważyłam,że po jedzeniu właśnie zaczyna mnie najbardziej piec ta klatka piersiowa i bulgocze mi bardzo w żołądku. O matko czyżby jakieś wrzody czy co innego???
  8. Wcześniej miewałam od jakiegoś czasu zgagę, bóle w nadbrzuszu, a to ustąpiło wraz z braniem esci, a pojawiło się to pieczenie
  9. Te objawy z pieczeniem pojawiły się trzeciego dnia od zażycia escitalopranum
  10. Piecze mnie na samej górze na środku nad piersiami
  11. Czasami zdarzało się jak bardzo się zdenerwowałam,ale nie to co teraz.Skad to pieczenie?W ulotce jest napisane że jednym ze skutków ubocznych jest pieczenie, kłucie ale czy chodziło o klatkę piersiową??? Boję się wziąć w końcu cokolwiek ale jak tu żyć, przecież gdy się przeziebie to muszę się czymś wyleczyć???? Ale czym można?Nic nie wiem!
  12. Dziękuję za link, sprawdziłam interakcje, ale bardziej chodziło mi o to czy ktoś brał i nic się nie działo. Co do pieczenia w klatce piersiowej to mój lekarz uznał to za normalne na początku brania.Ale mimo tego wciąż mam obawy, boję się każdej nocy, boję się zasnąć,takie pieczenie jest podobno przy zawale serca.Moze nawet o tym nie wiem,a mam jakieś objawy przedzawałowe. Kiedy nadchodzi wieczór zaczyna się mój koszmar i lęk przed zaśnięciem. Nie dam rady już tego wytrzymać jeszcze dopadło mnie przeziębienie i boję się coś wziąć
  13. Witajcie czy nikt już nie zagląda na to forum???
  14. I jeszcze pytanie chyba coś mnie rozkłada zazwyczaj aspiryna pomagała czy mogę ją wziąć podczas brania escitalopranum?
  15. Anarox - u mnie do tego pieczenia doszły dzisiaj w nocy dodatkowe objawy - wybudziłam się w nocy, bo serce tak mi walnęło,jakby na chwile sie zatrzymało, a potem to już tylko pieczenie znów w klatce i kołatanie. Nie mogę się dodzwonić do lekarza, a powinnam wziąć kolejną dawkę i nie wiem czy mam ją wogóle brać czy przerwać
×