Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

pl_man

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Czy takie rozbicie, nogi i ręce z waty albo powiększone źrenice i rozmazane widzenie to również uboczne działania Elicei? Tak jak wcześniej pisałem i czytałem to Anafranil miał takie skutki, myślałem, że Elicea jest bardziej bezpieczna? -- 16 sty 2017, 21:21 -- Klaudia Kate czy jest możliwość odezwać się na maila?
  2. Ale mówisz o samej Elicei, tak? Nie miałaś takich złych wspomagaczy jak ja :) po tym Anafranilu i Sulpirydzie jest masakra, tak jak wcześniej powiedziano, leki strasznie zwarzywiają ...
  3. No dzisiaj już nie będę brał ani Sulpirydu ani tego Anafranilu, zobaczymy jak to będzie, mam nadzieję, że sama Elicea wystarczy na moje problemy i będzie dobrze :) bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi, odezwę się za kilka dni, napiszę co i jak, Pozdrawiam serdecznie
  4. pl_man

    SULPIRYD (Sulpiryd)

    Ja nie wiem co mam dokładnie, możliwe, że i nerwicę i depresję albo jedno z dwóch, bo jak byłem u lekarza to powiedziała, że po prostu choroba wróciła, że u jednych wraca raz w życiu u niektórych 2 razy w roku, u mnie wróciło po 5 latach, kumulowało się i w końcu skumulowało ... czasem jak czytam to moje objawy pasują mi i do nerwicy i depresji, ale tak jak mówię, coś mam, bo inaczej nie dostałbym leków ... biorąc te leki czuję się jak taki tuman, trochę popytałem po forum i podpowiedzieli żebym brał samą Eliceę, bo ten Anafranil usypia, a Sulpiryd zwarzywia ... dzisiaj już nie będę brał i zobaczymy jak to będzie
  5. I ja tak się czuję, jakby właśnie mnie zwarzywiało, do tego ta senność ... Czyli dzisiaj już nie biorę Sulpirydu i Anafranilu, będę z raba brał tylko tą Eliceę i zobaczę jak się poczuję, może akurat ona sama mi pomoże, odepchnie te złe myśli i pozwoli normalnie funkcjonować, bo teraz strach nawet za kierownicę wsiadać ... ps. ta Elicea nie ma raczej takich skutków ubocznych prawda?
  6. Ja nie kombinuję i nie chcę od razu zmieniać, tylko wiem jak się czuję, jak tuman, mam zachwianą świadomość, równowagę, jak jakiś neptyk, nie mam apetytu, wtedy leżałem w domu, teraz funkcjonuję normalnie, a w tym stanie co jestem raczej nie funkcjonuję ;/ sama mówisz, że nie wiesz po co aż 3 leki :) a po tym co czytałem i co podpowiadacie myślę, że ten Anafranil wpływa na mnie tak niekorzystnie ... gdybym nie czuł w ogołe tych skutkó ubocznych bym brał leki i przyjmował dokładnie tak jak mam napisane, a że jest coś nie tak, szukam jakiejś opcji żeby brać, ale normalnie funkcjonować
  7. Kurcze, to nie wiem co mam zrobić, odstawić ten Anafranil? Odstawić i Anafranil i Sulpiryd i zostawić tylko Elicee? Chodzę do pracy, a jestem strasznie otumaniony i taki wycięty, mógłbym cały czas leżeć albo spać, nie mogę na niczym się skupić ;/ co innego gdybym był na zwolnieniu, nawet w relacjach z innymi ludźmi czuję, że coś nie gra, z moją świadomością, apetyt też jakby mniejszy
  8. Miałem już zamazane widzenie i ogólnie taki otumaniony jestem, ale wiem, że przed tymi lekami nie miałem żadnych z tych objawów, taki senny też nie byłem, myślisz, że to wina tych dwóch leków? Elicea nie wpływa nasennie?
  9. Sulpiryd też nie powinien wywoływać takich objawów, więc nie wiem co powinienem zrobić, odstawić ten Anafranil?
  10. Nie mam problemów ze snem, bo w zasadzie mógłbym iść spać nawet po Sulpirydzie, cały czas jestem senny ... Nie wiem, który lek tak na mnie działa, czy te pół tabletki Anafranilu na noc czy Elicea rano? Mam leki wykupione na 2 miesiące, bo mój lekarz będzie dopiero w lutym i nie mam pojęcia co zrobić, chciałbym żeby mnie to wszystko jakoś aktywowało i odmuliło, a póki co nie widzę zbytniej poprawy ;/
  11. Tak, ja wtedy brałem przez kilka miesięcy, a później nie byłem na żadnych lekach, nastąpił nawrót choroby i znowu dostałem ten sam zestaw
  12. pl_man

    SULPIRYD (Sulpiryd)

    Ja właśnie nie mam problemów ze snem, bo w zasadzie mógłbym iść spać nawet po Sulpirydzie, cały czas jestem senny ... Nie wiem, który lek tak na mnie działa, czy Te pół tabletki Anafranilu na noc czy Elicea rano? Mam leki wykupione na 2 miesiące, bo mój lekarz będzie dopiero w lutym i nie mam pojęcia co zrobić, chciałbym żeby mnie to wszystko jakoś aktywowało i odmuliło, a póki co nie widzę zbytniej poprawy ;/
  13. pl_man

    SULPIRYD (Sulpiryd)

    Witam, 5 lat temu miałem depresję, leżenie w łóżku, płacz niewiadomo z jakiego powodu i 0 ochoty na nic ... Poszedłem do psychiatry, dostałem takie leki Elicea, Anafranil i Sulpiryd, leki wyciągnęły mnie z depresji i czułem się fajnie, ale ostatnio czułem, że zaczyna się coś ze mną dziać, wydarzenia, które mnie spotkały w tamtym roku na to wpłynęły ... Wybrałem się znowu do swojego lekarza i dostałem ten sam zestaw leków: Elicea 1 rano, Sulpiryd 2 x 2 tabletki (rano i w południe), Anafranil pół tabletki na noc, biorę je od wtorku, pojawiły się takie objawy: zimno-gorąco, słabsze widzenie i zamazany obraz, straszna senność, ledwo siedzę w dzień jeśli nie mam możliwości się położyć, jak mam to kładę się i zasypiam nawet jak kilka chwil wcześniej wziąłem Sulpiryd (który powinien stawiać na nogi), nie wiem czy to wszystko mam wiązać z tymi lekami czy może jakoś źle je przyjmuję? Póki co nie widzę jakiś pozytywnych efektów działania, narazie pojawiły się tylko skutki uboczne ;/ kiedyś mnie wyciągnęły te leki, więc je biorę i mam zaufanie, że pomogą i teraz, ale nie pamiętam jak to właśnie było z ich przyswajalnością Proszę i odpowiedź i pomoc, z góry dziękuję
  14. Witam, 5 lat temu miałem depresję, leżenie w łóżku, płacz niewiadomo z jakiego powodu i 0 ochoty na nic ... Poszedłem do psychiatry, dostałem takie leki Elicea, Anafranil i Sulpiryd, leki wyciągnęły mnie z depresji i czułem się fajnie, ale ostatnio czułem, że zaczyna się coś ze mną dziać, wydarzenia, które mnie spotkały w tamtym roku na to wpłynęły ... Wybrałem się znowu do swojego lekarza i dostałem ten sam zestaw leków: Elicea 1 rano, Sulpiryd 2 x 2 tabletki (rano i w południe), Anafranil pół tabletki na noc, biorę je od wtorku, pojawiły się takie objawy: zimno-gorąco, słabsze widzenie i zamazany obraz, straszna senność, ledwo siedzę w dzień jeśli nie mam możliwości się położyć, jak mam to kładę się i zasypiam nawet jak kilka chwil wcześniej wziąłem Sulpiryd (który powinien stawiać na nogi), nie wiem czy to wszystko mam wiązać z tymi lekami czy może jakoś źle je przyjmuję? Póki co nie widzę jakiś pozytywnych efektów działania, narazie pojawiły się tylko skutki uboczne ;/ kiedyś mnie wyciągnęły te leki, więc je biorę i mam zaufanie, że pomogą i teraz, ale nie pamiętam jak to właśnie było z ich przyswajalnością Proszę i odpowiedź i pomoc, z góry dziękuję
×