Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

agu09

Użytkownik
  • Zawartość

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. agu09

    Hasiok

    UP.
  2. Czy ktoś wie lub sprawdził na sobie czy mianseryna powoduje wzrost prolaktyny?
  3. bralam , z jednej strony uspokajajaco, leki ustąpily, z drugiej strony usypiajaco i zamulająco, i mam wrazenie ze po kilku dniach jest odbicie i jeszcze gorzej
  4. nie wiem czego, nie potrafie sprecyzowac, po prostu siedze i sie boje, stresuje sie, boli mnie brzuch, jakbym szla na sciecie:( wzielabym xanax ale boje sie ze przez to nie wstane jutro do pracy,albo bede zamulona i zawale mnostwo rzeczy ;( brac ? innego wyjscia nie widze...
  5. agu09

    ot

    nie. leczy mnie juz tyle lat nie chce go zawiesc a po drugie obawiam sie ze mnie wysle do psychiatryka...nie chce tam trafic
  6. agu09

    ot

    lepiej marzyc niz je spelniac.......... co was tu trzyma? mnie ciagnie smierc jej spokoj i/lub nadzieja ze tam bedzie lepiej
  7. agu09

    ot

    i moze powiedziec jak to wyglada ? czy mdleje sie od razu czy boli? pytam wylaczniez ciekawosci zeby nie bylo
  8. agu09

    Muszę się wyżalić

    Poczułeś sie odrzucony a odrzucenie zawsze boli. a na uczelni nie zamieniasz z nikim chocby paru słow? może wypatrz jakąs samotną jednostke na tych studiach i sprobuj sie z nią zakolegowac?
  9. to najwyrazniej sie nie znam ok lec smacznegooo
  10. "zatańcz ze mną jeszcze raz.. otul twarzą moja twarz ...." troszkę Cię wrobilam, faceci chyba nie tancza kankana ? ;D
  11. mozemy wirtualnie zatanczyc kankana umiesz?
  12. to co zawsze robię w takich sytuacjach czyli nic a tak na serio nie mam pomyslu, moze sprobuj znaleźć kogos z Krakowa to duze miasto na pewno jest tu sporo osob z forum . mam czarny wisielczy humor, jesli jest on odbierany jako trolling- no cóz trudno.
×