Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Don Corleone

Użytkownik
  • Zawartość

    202
  • Rejestracja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czesc @dysthymia witam i pozdrawiam serdecznie Ja biore Paro juz od 16 lat, wiec mozna nazwac mnie weteranem Badam sie 2 razy w roku, i od 10 lat nie mialem podwyzszonych wynikow watrobowych ani zadnych innych. Od 10 lat nie pije alkoholu, ale przez pierwszysch 6 lat brania paro razem z mocnymi trunkami, roznie to wygladalo, jesli chodzi o wyniki
  2. @onecrushigblow, witam Cie i pozdrawiam swerdecznie Nie chce w zadnym przypadku sie wymadrzac, biore paro juz grubo ponad 15 lat. W moim miescie powstala nawet grupa samopomocy, w ktorej sie wspieramy wzajemnie w uzaleznieniu od SSRI. Jesli wejdziesz na fora amerykanskie, gdzie problem odstawienia paro jest szeroko znany, dowiesz sie, ze jednym z najczestszych bledow w odstawianiu lekow jest branie ich co drugi dzien ! Jedynym wyjsciem jest bardzo wolne zmniejszanie dawki. Ja kupilem sobie nawet wage aptekarska i schodzilem po 0,5 mg co 4 tygodnie. Wszystko bylo super, do momentu jakiegos psychicznego zalamania, nawet z blachego powodu i wracalem do moich 20 mg. Ja na dzien dzisiejszy sie poddalem i biore grzecznie paro, bo mi z tym dobrze. Moze kiedys podejme kolejna probe odstawienia
  3. Czesc Kasiu, witaj w klubie hipochondrykow. Mysle, ze wzgledu na "brzebyte" smiertelne choroby, moge byc jego prezesem Zabronione jest na forum doradzanie w sprawie lekow, a i nie chce grac roli lekarza. Ja mysle, ze jesli brak snu jest jedynym skutkiem odstawiennym, to poczekalbym do wtorku i poradzil sie lekarza Pozdrawiam, Leszek.
  4. Witaj @mejkat77, jesli musisz odstawic jak najszybciej, to raczej niczego dobrego nie mozesz sie spodziewac. 7 lat to jednak kawal czasu. Ja biore antydepresanty juz ponad 15 lat i wiem co to znaczy je ostawic, albo nawet zmniejszyc dawke. Moze jednak nalezysz to tych osob, ktore nie reaguja tak intensywnie na odstawienie jak ja, i tego Ci zycze Mozna wiedziec jakie wzgledy zdrowotne Cie zmuszaja do odstawienia lekow ? Pozdrawiam serdecznie
  5. Czesc @sebo001 i Wam wszystkim Sebo, ty nawet nie wiesz jak ja cierpie razem z Toba. Wiem, jak kurewsko sie czlowiek czuje przy wchodzeniu na wieksza dawke. Biore paro juz grubo ponad 15 lat i mam za soba niezliczone zmiany dawki, raz mniejsza raz wieksza. Te 3 tygodnie o ktorych pisze Kalebx, to niestety czas od zmiany dawki, a nie od poczatku brania leku. Mimo tylu lat, paro mi nadal pomaga i czuje sie dobrze. Pracuje, troche sportu, hobby i jest spoko. Bez paro siedzialbym znerwicowany w domu i wyszukiwal sobie nowych smiertelnych chorob Warto ten czas przeczekac, zeby potem moc normalnie funkcjonowac. Moze za tydzien, moze za 10 dni powinny pojawiac sie okna, czyli momenty w ktorych bedziesz czul sie lepiej. One beda z biegiem czasu coraz czesciej sie pojawiac, az w koncu paro zaskoczy, tego zycze sie z calego serca Pozdrawiam wszystkich i milego weekendu, bedzie dobrze
  6. Witam wszystkich i zycze wszystkiego dobrego w nowym roku @darunia, powodow Twojego zlego samopoczucia moze byc wiele. Paroksetyna nie jest lekiem, ktory mozna sobie brac w kratke. Ciagle zmiany poziomu paro, wyprowadzaja centralny uklad nerwowy z rownowagi. Nawet jak sie super czulas, to zejscie z 20mg na 10mg jest zbyt raptowne. Z doswiadecznia mojej klikunastoletniej kariery z paro, moge tylko powiedziec, ze polepszenie samopoczucia po wejsciu na stara dawke, nastepuje szybciej, niz na poczatku brania paro Wiec mysle, ze przed podroza bedzie ok Pozdrawiam
  7. Na razie nie Joker, ale jeszcze troche tu poczytasz, to pewnie zaczna wypadac
  8. Dzieki Grabarz za jak zwykle pomocne linki Mysle, ze jak ktos regularnie pije alkohol w nadmiarze, i (lub) cpa roznego rodzaju substancje, moze zrobic sobie wieksze kuku Dlatego ciesze sie, ze 10 lat temu uwolnilem sie od nalogu alkoholowego Zycze Wam wsyzstkim milego, spokojnego weekendu
  9. Czesc Marek Skutki sa u mnie nie do ogarniecia, ogolne mdlosci, odrealnienie, depra, strach, zawroty glowy, normalnie masakra. Tym razem zaczynam jeszcze wolniej schodzic. Od tygodnia biore 19mg wiem ze to zabawne, ale tylko tak nie czuje skutkow odstawienia. Te symptomy o ktorych u gory pisalem, wystapily przy zejsciu na 0 z dnia na dzien i minely po okolo 3-4 miesiacach. Niesteyt bylem na tyle glupi, ze po 3 miesiacach wszedlem ponownie na paro 20mg, bo tak bylo wygodnie, mialem jeszcze paro w domu i nie musialem isc po recepte . Ale zaskoczylo juz po 2 tygodniach i tak dziala juz 10 lat bez zmian
  10. Czesc wszystkim Grabarz do Ciebie pytanie, masz gdziesz w swoim archiwum jakis artykul dotyczacy dziur w mozgu po SSRI, o ktorych pisala Ozesek ? Po przeczytaniu tej wypowiedzie ogarnela mnie z lekka panika Ja i Seba po 15 latach powinnismy juz chodzic do tylu
  11. Czesc Seba, wedlug mojego lekarza tez nie, ale gdybym to ja byl no twoim miejscu, to juz dawno bym wyladowal w szpitalu psychiatrycznym Ja juz skok z 20mg na 15mg znosze tragicznie, ale kazdy z nas jest inny, wiec moze ta zamiana u ciebie byla trafiona w dziesiatke. Juz jakis czas minal od odstawienia paro, 3mam kciuki zeby bylo ok
  12. Sorry Grabarz, z calym szacunkiem dla Twojej wiedzy, ale schemat ktory podales, to jest typowo lekarkie podejscie do problemytyki odstawienia paro. Dla pacjenta, ktory bierze paro przez lata, takie blyskawicze zejscie z dawki, jest skazane na niepowodzenie. A symptomy ktore sie przy tym pojawiaja, to nie jest nawrot choroby, tylko efekt braku paroksetyny. Najbardziej skuteczna i najmniej "bolesna" okazala sie metoda redukcji o 10% dawki ktora bralismy.
  13. Czesc Benzowiec Tabletka 20mg mozna przelamac na dwie czesci, jesli chcesz dzielic na mniejsze kawalki to polecam gilotynke z apteki. Jezeli natomiast w gre wchodza gramy to ja kupilem ostatnio wage ktora wazy z dokladnoscia 0,001g
×