Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

castor

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Leczę się na schizofrenię i nerwicę natręctw. Biorę teraz iniekcję Zypadhera 300 co 2 tygodnie, rano anafranil sr 75, depakine 300 i propranolol. Wieczorem 2x depakine 300 i propranolol. Moja nerwica polega na tym, że np. kiedy z kimś rozmawiam to wypowiadam takie słowa jak np. "wiesz?", "nie?" albo "rozumiesz?" i czekam kiedy ta osoba odpowie, a jeśli nie odpowie to tak długo męczę aż odpowie . Często nie pamiętam co przed chwilą przeczytałem, co ktoś powiedział i wtedy pojawia się lęk i muszę poprosić, aby ta osoba powtórzyła. Poprawiam rodziców gdy coś niepoprawnie powiedzą. Jestem bardzo wyczulony na błedy. Po zmianie z parogenu na anafranil nie zauważyłem zmiany. Piszcie jak wy to widzicie i liczę na propozycje leków jakie mogłyby mi pomóc.
  2. No dobrze, ale wcześniej brałem solian prawie rok i nigdy taki ból nie wystąpił, można powiedzieć, że na solianie czułem poprawe od wzięcia pierwszej tabletki. Najpierw pojawiło sie mrowienie w stopach, a potem po dwóch tygodniach doszedł ból kręgosłupa, to wszystko gdy odstawiłem coaxil.
  3. miko84, Te pytanie o schizofrenię to do mnie czy do uzytkownik, ?
  4. lunatic, A np. u mnie ucisk w nosie też jest z nerwicą chyba powiązany więc może i kręgosłup.
  5. To do mnie pytanie czy do uzytkownik, ?
  6. Biorę dawkę 600 solianu, ponieważ najlepiej się na niej czuję, już próbowałem zmniejszać na 500 to tylko powodowało to u mnie chyba fobię społeczną. Teraz wolałbym odstawić ten nieszczęsny coaxil i zostać na samym solianie, bo chyba najlepiej sie na nim czułem. A spróbowałem coaxilu dla tego, że lekarz powiedział że to pomoże na te lecenie oczu do góry i ogólnie słabo było u mnie z koncentracją, nie mogłem sie skupić na czytaniu książki i faktycznie lepiej było po tym leku. A ten ból kręgosłupa to może być spowodowany tymi nerwami ? Bo lekarz mnie wysyła do neurologa, reumatologa i ortopedy.
  7. Mam w domu alprox i hydroksyzynę. Ale myśle, że trzeba zaleczyć przyczynę, a nie objaw. A według ciebie to te objawy mogły wziąć się od coaxilu np. że przestałem go brać pod koniec grudnia ? Teraz biorę go pół tabletki. Może wcale należy go odstawić ? -- 19 mar 2014, 13:34 -- miko84, Co sądzisz o tym coaxilu ? Czy nie chcesz się wtrącać do leczenia ?
  8. A nie wiesz jak to powstrzymać ? Tak samo było jak miałem odstawiony solian np. te mrowienie, wszystko wróciło do normy gdy zacząłem brać solian od nowa. Te mrowienie mam już ponad 2 miesiące i naprawde już nie wytrzymuję. A przecież cały czas biorę solian.
  9. Amisulpryd wyciągnął mnie z czarnej dziury depresji, płaczu, autyzmu itp. Brałem go od marca 2012 do października i od lutego 2013 do teraz. Tylko chciałem spróbować teraz z coaxilem i takie rzeczy sie porobiły ze mną. -- 19 mar 2014, 12:43 -- miko84, Wiesz od czego jest te mrowienie w stopach i pocenie sie pod pachami ?
  10. Cześć, napisze na początku, że moim podstawowym lekiem jest solian czyli amisulpryd w dawce 400 rano i 200 wieczorem po którym czasami jak sie zdenerwuję to leciały mi oczy do góry. Na te oczy brałem Ketrel po którym po jakimś czasie wszystko mijało. Lekarz powiedział, że to są napady lęku i że da mi lek przeciwdepresyjny. Dostałem seronil, ale nie chciałem go brać jak się naczytałem jakie objawy uboczne powoduje. Pod koniec listopada tamtego roku lekarz wypisał mi coaxil głównie za moją namową i wziąłem go jeszcze tego samego dnia od samego początku w dawce 2x1. Na początku byłem bardziej nerwowy, ale po kilku dniach to minęło. Potem byłem bardziej skoncentrowany, lepiej czytało mi się książkę. Byłem tym zaskoczony. Po kilku dniach miałem zdawać egzamin praktyczny na prawo jazdy więc trochę się stresowałem m.in. ściskało mnie żołądku. Zdałem te prawo jazdy z wynikiem pozytywnym i następnego dnia zaczął mnie ściskać lęk w żołądku mimo tego, że było już po egzaminie, a wcześniej kilka razy zdawałem i nigdy tego nie było. Szybko skojarzyłem, że to przez coaxil i od razu go odstawiłem. Pod koniec grudnia zauważyłem, że gdy leżę na łóżku to wtedy zginam kolana i poprostu walę nogami w łóżko i do tego doszło mocne pocenie się pod pachami. Po nowym roku pojawiło się mrowienie czy drętwienie stóp. Miałem tak gdy odstawiłem solian na kilka miesięcy. Potem za zgodą lekarza wróciłem do tego coaxilu. Te mrowienie trochę się zmniejszyło i znowu lepiej zaczęło mi się czytać. Ale cały czas się pociłem z rana przed wzięciem lęków i tak od godziny 15 do 18 kiedy znowu brałem solian razem z coaxilem. Do tego zaczął mnie boleć kręgosłup najpierw w jednym, a potem w dwóch miejscach. Na te mrowienie lekarz kazał wziąć pridinol, ale on nic nie pomógł tylko zacząłem się mocniej pocić. Pomyślałem, że brakuję mi 3 dawki coaxilu więc zacząłem go brać o 14. Po paru dniach miałem uderzenia gorąca i zaczęły mnie boleć uda aż tak nie do wytrzymania. Więc zmniejszyłem do 2x1. Potem miałem drżenia głównie nóg. Do tego doszły natręctwa myślowe, które utrzymują się do dzisiaj . Teraz gdy wogólę nie biorę coaxilu to dostałem gorączki tak do 37,2. Lekarz uważa, że to nie od coaxilu jednak ja tak nie uważam. No bo jak nie przez coaxil to przez co. Jak ktoś miał takie objawy albo wie jak mi pomóc to niech pisze. Teraz mam mrowienie stóp, ból kręgosłupa, natręctwa myślowe, czasami ucisk w nosie, pocenie przez dłuższą część dnia, które przechodzi wieczorem. Co mam teraz zrobić, żeby to wszystko przeszło ?
×