Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

mogio

Użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Melduję się i ja kochani,elmopl79 jestem pod wrażeniem Twojej chęci pomocy, świetnie że są na tym świecie jeszcze tacy ludzie.:) Tojaaa koniecznie dzwoń, i daj znać co Ci odpowiedział lekarz. Mi się przytrafiło dzisiaj coś dziwnego, nie wiem czy to skutek leku, ale mialam krwawienie z sutka, możliwe ze się zadrapalam po prostu i przy tym leku podobno jest slaba krezepliwość? tak? i mi poleciało. mial ktoś podobnie ? -- 22 sty 2014, 14:33 -- aa bierze ktoś z Was może doraźnie afobam?
  2. ja starsznie dużo przytyłam przez to ogromne łaknienie na słodkie, wkołko coś podjadam jem, i nadrobilam z 15 kg;/ musze się tego pozbyć, brak silnej woli i wogule wkolko mi sie chce czekolady
  3. o matko! a ja wlasnie muszę się odchudzić!;/ kurcze bedzie pod górkę czuje
  4. Dzisiaj 7 dzień, czyli dopiero 3 dzień na 10 mg, a jak u Was po dluższym stosowaniu jeśli o słodycze zwiększylo sie łaknienie czy zmniejszylo?
  5. własnie się zastanawiam teraz czemu niektórzy lekarze tyle trzymają na tych małych dawkach, mój kazał mi być tylko na 5 mg 4-6 dni, a potem normalnie 10 mg. oby to tylko dalo jakiś efekt
  6. ach,... u mnie też tak sobie leki nadal są, wsumie nie powinnam stękać bo za krótko biore, zastanawiam się kiedy i czy wogule zobacze jakiś efekt, energia życiowa zerowa, nadal siedze w łózku w piżamie i nic mi się nie chce a wrecz na nic nie mam sily pomimo przespanych 12 h, apetyt za to mam kompulsywny na słodycze aż rece mi się trzęsły nad czekoladą;/ Kiedy to zacznie działać ech... nova bidulko widzę ze u ciebie podobnie. elmopl79 może rzeczywiście lek nie jest dla Ciebie, a skoro do lekarza nic nie dociera co mu sugerujesz to ja bym na Twoim miejscu go zmienila, ja chyba mam to szczescie nie chce zapeszać, ale mój psychiatra się mną interesuje nad podziw, jak tylko cos mnie niepokoi moge do neigo dzwonić pisać e-maile na wszystko odpowiada. Ile mam czekać na cudowne działanie serotoniny? czy wkoncu przestane sie tak objadać slodyczami, to jak narkotyk dla mnie i proba pocieszenia.
  7. oj nova zmartwiłaś mnie... myśl pozytywnie! musimy dać tu wszyscy radę i pokonamy nasze przszkody! Bo jak nie my to kto?
  8. Witam, witam Wszystkich ! Dzisiaj ciut lepsze samopoczucie, ale za to usta zrobily mi się tak suche i popękały bolą jak cholera;/, Kiedy po esci poczuliscie ulgę i rzeczywiste działanie leku? moze być tak że poprawa bedzie zerowa?
  9. a ja dzisiaj nie mam totalnie nastroju na nic,wziałam dziś 10 mg esci i czuje sie tak jak po 5 mg, no i mam wrażenie ze błogi stan minąl lub po prostu przywyklam do niego, mam nadzieje ze po miesiacu bedzie tylko lepiej na to licze,głowa mnie dzisiaj nie boli ale jakoś tak sił brak i ochoty na cokolwiek.
  10. o matko , jak widać to nie żarty z alkoholem,lepiej nie ryzykować.
  11. nie nie, ja nie zamierzam pić absolutnie, jestem po prostu ciekawa czy ktoś z Was próbował i z jakim skutkiem.
  12. ale omineła mnie imprezka wczoraj, ale niestety córcia dała mi do wiwatu ma 2 latka wiec jeszcze sporo mam roboty i nie mialam jak z Wami pobalangować przy popcornie:) dzisiaj 4 dzien, a od jutra zwiekszam dawkę, dzisiaj ciut gorzj się czuję głowa mnie boli i chyba wezmę apap, A tak się zastanawiam po tym co pisał Radol o drinkach, jak to jest przy esci? można sobie pozwolić na drinka czy nie?
  13. Dziękuję za tak miłe przyjęcie:) narobiłaś smaka takimi sokami, powinnam się wreszcie wziąść za siebie i trochę zrzucić kg i lepiej sie odzywiać, ale wkołko wsuwam słodkie pocieszając się przy tym,mam nadziję że tylko nie przytyję po lekach:( bo bardzo ale to bardzo bym tego nie chciała, wręcz chce schudnąc, ale dziś znów dietę szlag trafił
  14. katarzynka40 to super, takie wpisy mnie pocieszają , ze leki mogą rzeczywiscie ustać i może być lepiej:) -- 17 sty 2014, 19:00 -- Słuchajcie a jak to jest z ulażenieniem od esci , mój psychiatra mówił i zapewniał mnie że nie są to leki uzalezniające, ale jak jest na prawdę?
×