Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witam Wszystkich bardzo serdecznie


Niasia

Rekomendowane odpowiedzi

Serdecznie witam wszystkich użytkowników tego forum. Nazywam się Justyna i mam 20 lat. Ze stanami lękowymi (nerwicą, tylko nie wiem jaka jest tego dokładna nazwa, wciąż jestem laikiem, jednak gdybym mogła to wolalałabym żyć nieświadomości i tego nie mieć) borykam się od 4-5 klasy szkoły podstawowej (jednak z 3 letnią przerwa w gimnazjum-wtedy nerwica "umilkła"). Jednak teraz, kiedy jestem w szkole średniej (20 lat i szkoła średnia, nie pytajcie jak to zrobiłam, taki "dar" ;) ) ona znów się pojawiła. Nagła słabośc, uczucie "Boże zaraz zemdleę", zimne poty, uczucie mdłości i "brania" na wymioty (które nigdy nie nadchodzą), chęć ucieczki itd. ale sądzę, że jest to Wam znane nawet za dobrze...

 

Długo się uświadamiałam i przekonywałam, żeby powiedzieć o tym rodzicom (oni długo, długo sądzili, ze to takie moje fanaberie i wyolbrzymianie) i w końcu "klamka zapadła." Byłam dziś na konsultacji u mojej pani doktor, która przepisała mi lek o nazwie "Fluoxetin", który mam nadzieję pomoże mi wrócić do normalności.

 

Cieszę się, że to forum istnieje. Dzięki niemu dowiedziałam się co mi jest oraz, że nie jestem sama w tym całym szaleństwie.

 

Dziękuję. Będę tu systematycznie zaglądać póki się nie wyleczę.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj.No i dobrze , że " klamka zapadla":) zaczniesz się leczyć , jestem pewna , że będzie ok:) Nie.Nie jesteś sama:)Jest nas baaaaardzo dużo.Wciąż jeszcze wielu ludzi , wstydzi się tej choroby.Ale ty się nie wsztydz.Bo to choroba jak każda , choć nie objawia się wysypką:)Trzymaj się.I pisz , jak się czujesz po lekach:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej :)