Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Stracona100 26 sty 2016, 12:23
takie tam witaj.
Ja czuję się nie najlepiej, ale zamierzam zabrać się za sprzątanie mieszkania. Powolutku może się uda.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1431
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 sty 2016, 12:33
Emilio napisał(a):
platek rozy napisał(a):Emilio, a ja na sile sie nie zmuszam do znajomosci z ludzmi z ktorymi niewiele mnie laczy czy za soba nie przepadamy i wlasnie dlatego jestem zdrowsza. Nie ma tak zeby kazdy kazdego lubil bo to by bylo nienormalne.


Tylko trzeba mieć jakiś powód żeby ich nie lubić.Jeśli kogoś nie lubimy to tak na prawdę siebie też,w każdej osobie jest coś pozytywnego tylko trzeba potrafić to dostrzec.

nie wiem skad taka madrosc wytrzasnoles :shock: bo to bzdura i kazdy psycholog Ci to powie .Emil Ty lepiej nie filozuj ;) bo niestety nie wychodzi Ci to najlepiej i sam sobie przypomnij jak sie zachowywales jakis czas temu i za co bana dostales i dopiero kogos pouczaj.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kryty_k 26 sty 2016, 12:36
Emilio napisał(a):Szkoda że na tym forum nie wszyscy się lubią,bo przyjemniej by było tu pisać z myślą, że nie jest się wrogiem ;)


Nie każdy każdego potrafi polubić. Każdy jest inny a pewne wartości, charaktery gryzą się z sobą same z siebie...
Jeśli istnieje coś takiego jak raj - tam pewnie dopiero uda się pogodzić to wszystko...
___________________________________

Dobrze, że mam takie włosy, że twarz można choć częściowo zasłonić... panika i strach wyciskają mi dziś łzy - a w pracy jestem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
321
Dołączył(a)
27 gru 2012, 18:51
Lokalizacja
sala sądowa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez takie tam 26 sty 2016, 12:37
A do mnie, o dziwo!, świadkowie Jehowy zapukali (a właściwie zadzwonili). Chyba zmienili taktykę, bo dwie dziewczyny były i ta co mówiła ma bardzo przyjemny głos ;)
P.S. Tak, mam skrzywienie na punkcie głosów ludzkich :smile:
takie tam
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 26 sty 2016, 12:55
Ale ruch na Spamowej! Dzień dobry Wszystkim!!!

Wpadam się przywitać.
Siedzę w robocie i piję magiczną zieloną.
Kochani dziś moja terapeutka powiedziała, że jest taki czas, że nawet ona się źle czuje... :shock:
A tak to jest ze mną bardzo marnie. Najprawdopodobniej jednak jest dodatkowo ten Chad i właśnie zaczynam się sypać ( nie pisałam tu o wszystkim, żeby się nie nakręcać). T. zasugerowała powrót do dawkowania leku, zanim będzie można mnie zamieść pod dywan. Tego się nie da przeczekać.
Chce mi się ryczeć. Poczytałam Was, wszystkich ściskam, ale nie mam siły pogadać. Ale zbiorę się do kupy, obiecuję... ;)
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8505
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

przez pedorona 26 sty 2016, 13:19
cześć, też się przywitam, weszłam bo tu się podobno można fajnie z ludźmi porozumieć i powspierać ;)
i - do straconej100 - też się zabieram do sprzątnięcia chałupy, trzymam za nas kciuki ;P

tak w ogóle, wróciłam bo znów pojawiła się czapa, jak się okazuje dokładnie po 6 latach od pierwszego najsilniejszego ataku. czy ktoś z Was wierzy w zaklęte cykle i wie jak się z nich uwolnić? :D :D
habet et musca splenem
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
21 sty 2010, 16:49
Lokalizacja
szczecin

Spamowa wyspa

przez piękna 26 sty 2016, 13:29
pedorona,chorujesz na chad czy depresję?
piękna
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 26 sty 2016, 13:30
Witojcie kamraci :mrgreen: co u Was ? u mnie cud.Blender sam się naprawił,ot cud.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18729
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 sty 2016, 13:33
kosmostrada, Kochana:********* tulam Cie goraco! Nie zastanawiaj sie tylko zwieksz dawke leku zeby nie wpadac w jeszcze gorszy stan! No moja T tez twierdzi ze sa dni ze i ona sie czuje zle i ze to jest normalne bo tak ma kazdy i zdrowy i chory.
Slonce jestesmy z Toba! Pamietaj o tym i moze do lekarza umow wizyte?

pedorona, witaj :)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Stracona100 26 sty 2016, 13:34
pedorona napisał(a):... weszłam bo tu się podobno można fajnie z ludźmi porozumieć i powspierać ;)
i - do straconej100 - też się zabieram do sprzątnięcia chałupy, trzymam za nas kciuki ;P

tak w ogóle, wróciłam bo znów pojawiła się czapa, jak się okazuje dokładnie po 6 latach od pierwszego najsilniejszego ataku. czy ktoś z Was wierzy w zaklęte cykle i wie jak się z nich uwolnić? :D :D


Witaj :)
No podobno można :lol:
Ja już zaczęłam sprzątać, czego i Tobie życzę :smile:
A przez te 6 lat co było (leki, terapia)?

kosmostrada trzymaj się i wracaj szybko.

detektyw :papa:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1431
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 26 sty 2016, 13:55
Cześć wszystkim, z którymi się nie przywitałam,

platek rozy, dzisiaj wypoczywaj i nie przemęczaj się. Wyjeżdżam w sobotę, ale spędzę weekend w Słowenii. 8) W poniedziałek do domu, we wtorek dotrę.

kosmostrada, Kochana -Tak, jak napisałaś - nakręcanie nie pomaga. :* Trzymaj się i wysyłam dużo ciepła ze słonecznej Chorwacji

detektywmonk bez blendera żyć nie mogę. Podstawowy sprzęt w kuchni.

Emilio, nie pisz post pod postem. Jest to irytujące. Bardzo irytujące.
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
Człowiek z bieguna.
lit 750 mg, amisulpryd 100 mg, paroksetyna 20 mg, trazodon 25 mg, alprazolam 0,5-2 mg,
kofeina
trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3891
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Косово поље

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez WolfMan 26 sty 2016, 13:58
Dzień dobry ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1338
Dołączył(a)
17 paź 2015, 23:52
Lokalizacja
Śląsk

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 26 sty 2016, 13:59
Bry dzień. Człowiek się chwilę przespi a tutaj tyle stron.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

przez piękna 26 sty 2016, 14:11
Witaj Wolf :smile: ,witaj Davin :smile:
piękna
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do