Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 29 wrz 2015, 18:26
No fakt, nie da się udostępnić albumu niezalogowanym :bezradny:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

przez bonsai 29 wrz 2015, 18:42
cyklopka, bardzo ładne zdjęcia! <3

Nie wiem jak Wy, ale od czasu, gdy księżyc poszedł sobie precz, to lepiej śpię. ;)
bonsai
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 wrz 2015, 18:51
cyklopka, :105: :105: :105: na kazdym inny :) cudny.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 29 wrz 2015, 18:58
Ja się zmieniłam z wilka z powrotem w człowieka :angel:

Wzięłam sobie cukierka na gardło, muszę wydrukować program stażu, nawet mi się nie chce gotowca rypnąć, znajoma blogerka poprosiła o podesłanie pomysłu na tekst o samotności, myślę, że mogła bym jej coś napisać z perspektywy mojej choroby, bo to może być coś nowego dla niej, sądzę :mhm:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 29 wrz 2015, 19:01
b]cyklopka[/b], Nie wiem, może specjalnie dla Ciebie założę konto na fejsie... ;)
Piękne foty i księżyc piękny, magiczny, żal że go w realu nie widziałam...

platek rozy, Witaj Kochana*****, ale Ty masz sny... :shock: Psycholog znający się na snach, szybciutko by ci to zinterpretował. A ja mówię tak - zombiaki - niebezpieczeństwo ale nieprawdziwe, czyli lęki, Ty w zamku ( pozornym schronieniu) niby poza niebezpieczeństwem, ale uwięziona i zagubiona!, mężczyzna ( animus) ten wojownik, ta siła w Tobie, zna drogę, jest ona zewnątrz, wyjście z pozornie bezpiecznego zamku ( czyli do zombiaków, aby się z nimi zmierzyc), ale "kobieta" go zabija, czyli druga siła w tobie chce go nie dopuścic do głosu i w zamku Cię zostawic. Jak Ci się podoba moja interpretacja? ;) ( to tak na podstawie "biegnącej z wilkami")
Platuś idź do zombiaków, załatwisz je!!! :D
Dzięki za pozdrowienia od Ani, uściskaj ją ode mnie!!!

mirunia,***** Swieżutka botwinka... :105: Może jesteś osłabiona po tych sensacjach z gardłem i dlatego Ci zimno?

bonsai, Ja widocznie też jestem jak Cyklopka wilkołakiem, bo bardzo lubię Księżyc, daje mi siłę... A może my kobiety jesteśmy bardziej z nim związane?
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8399
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 29 wrz 2015, 19:04
Witam wieczorem ;)

cyklopka, zajebiaszczo Ci te zdjęcia wyszły :great:

platek rozy, Ty chociaż masz pewny termin przyjęcia, a ja mogę z dnia na dzień usłyszeć, że zapraszają mnie do stolicy i będzie pakowanie się i załatwianie zastępstwa w pracy na wariata :? eh…a tak bym sobie już od wczoraj grzecznie leżała w szpitalu :roll: i w ogóle przez ten szpital wszystkie moje plany stoją w miejscu… nie lubię takiej bezczynności :bezradny:

mirunia, mi też w domu jest zimno, niby mam 22 stopnie, a jakoś odczuwam jakby było z 5 mniej :lol:
w ramach ocieplenia atmosfery palę wosk o zapachu mandarynki z żurawiną :105:

A ja dzisiaj po drodze do biblioteki zahaczyłam o Empik i nabyłam drogą kupna takie oto coś:

Obrazek :mrgreen:

I teraz dylemat: czytać książkę czy kolorować :twisted:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5607
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 wrz 2015, 19:07
kosmostrada, bardzo mi sie podoba Twoja interpretacja mojego snu :mrgreen: :great: :uklon: :brawo: Ja te zombiaki musze pokonac wszystkie , chociaz one stale sie beda pojawialy jak to zombiaki --- nowe.

Siedze slucham muzyki , upralam swoja kurteczke zakupiona wczoraj , moze we czwarek w niej pojde juz?


Moja T chora i nie mialam dzis terapii.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 29 wrz 2015, 19:10
Bry dzień.

ja dzisiaj mam kopa którego czerpie z wkurwienia. O!

acherontia-styx, zobaczyłem obrazek to pierwsze co mi przyszło na myśl to kawałek Akurat i sobie póściłem. :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 wrz 2015, 19:11
acherontia-styx, widzialam te esy floresy :D i tez bym je chetnie nabyla tylko musze poczekac na to az zarobie . Termin mam , mam nadzieje ze niezmienny bo jak szlam na neurologie to mi zmieniali dwa razy az pojechalam tam rano i powedzialam ze musza juz mnie przyjac bo ja czekam ponad trzy miesiace a czuje sie coraz gorzej . No i przyjeli. Ale nic nie pomogli wiec w sumie wylezalam sie tam 8 dni po darmo :bezradny:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 29 wrz 2015, 19:11
Davin, :papa: :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 29 wrz 2015, 19:20
cyklopka, O! jaki piękny księżyc i zdjęcia bardzo udane! Dzięki :uklon: Niesamowity ten oranż...

platek rozy, Ściskam Cię niewyspaną, weź dzisiaj tego chlora i wyśpij się dobrze :****** Rozumiem Twoje rozmyślania, bo też tak mam jak nie mogę zasnąć, to natłok różnych czarnych myśli lub jakieś niezbyt sympatyczne wspomnienia "sprzed wojny".
Siedzę pod kocem i już mi cieplutko, a kaloryfery letnie... za wcześnie jeszcze na mocne grzanie, ale inaczej już w domu.
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5231
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 29 wrz 2015, 19:36
kosmostrada, żart taki, czemu jest tak mało książek o kobietach-wilkołakach? Bo jak tu pisać o istotach, które zmieniałyby się w niekontrolowane dzikie bestie dwa razy w miesiącu...

Obrazek

acherontia-styx, platek rozy, mirunia, nauczyłam się robić zdjęcia w trybie manualnym w jedną noc :uklon:
Potrzeba matką wynalazku.

A teraz się uczę zamalowywać nazwiska w pdfie i wpisywać swoje :P
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 29 wrz 2015, 19:50
acherontia-styx, Też mam taką, tylko wzory i ornamenty. :great: Leży przy łóżku z wielką skrzynką kredek, mam już zamalowane 2 strony. :D

Davin, Hej! Kop to kop, jest si, a powód nieważny... ;) Co żeś się tak nakręcił, zdradzisz, czy nie możesz?

platek rozy, Kochana wszystko się ułoży - paskudę wytną, finanse się polepszą, a z ludźmi się nowymi oswoisz, a może nawet zakolegujesz, bo fajna babka jest. Tylko trochę cierpliwości... Zombiaki to podróby, okiełznasz je!
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8399
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Aurora88 29 wrz 2015, 20:03
kosmostrada, no z czasem się rozkręcam, ale to już nie tajemnica że nie chcę robić tego, co robię. Dlatego rano mam dolinę i spadek formy. A czekają mnie intensywne 3 tygodnie, z czego ten tydzień jest najbardziej dziki.

cyklopka, ja mieszkam w nowym dosyć bloku, chyba z 2013, więc jestem przyzwyczajona do sąsiadów robiących remont. Kiedyś miałam nawet wielkie żółte słuchawki budowlane, używałam ich gdy mój bezpośredni sąsiad wykańczał mieszkanie.
Piękne zdjęcia, lajkowałabym :)

filip133, a mój facebook jest półpubliczny, mam mnóstwo klientów i rodziców wśród znajomych więc muszę cenzurować co niektóre treści ;) Śmiesznie jest jak czasem któryś rodzic zacznie się żreć z którymś moim znajomym (rodzice to czasami konserwatywni katolicy, a wśród znajomych mam gejów i feministki)



Wróciłam z pracy, znowu jestem padnięta.
Mi się dzisiaj śniło, że jechałam pociągiem i byłam mega hepi. Nawet jakieś przesiadki były. Poszłam do konduktorów zakomunikować brak biletu a oni poklepali mnie przyjacielsko i powiedzieli że niepotrzebny mi żaden bilet, mam zostać i się z nimi napić bo robią imprezę.
Ostatnio wspominałam, że zazwyczaj spóźniałam się na wszystkie odjazdy i pojazdy. Ciekawe czy ten nagły zwrot w snach pozostanie. Jechałam już taksówką, leciałam samolotem, teraz pociąg. Po prostu WOW. Ciekawe czy kiedyś z czegoś wysiądę i co to będzie za miejsce.
od śmiechu dusza tyje i dostaje silne grube łydy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
896
Dołączył(a)
21 kwi 2015, 13:47
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do