Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 13 sie 2015, 15:07
Nie jest strasznie na dworzu, ale jakaś słaba jestem, nogi mnie okrutnie bolą, a przecież spacer z psem był umiarkowanej długości. Dziwny objaw somatyczny - powiązac problemy z krążeniem z psychiką? :shock: Chociaż nic mnie już nie zdziwi.
Trochę od tych spacerków ramiona mi się przyzłociły, jakiś plus słońca.
Chyba się na chwilkę położę...

A u Was jaki nastrój po południu?
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8495
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 13 sie 2015, 15:22
Witam po pracy :yeah:
U mnie rano cudowny chłód po deszczowej nocy, tylko 20 stopni na termometrze….jak fajnie mi się szło do pracy :105:
Stwierdzam, że nas kiedyś wywalą z tej roboty :pirate: poradnia teoretycznie czynna do 13, zarząd się zwinął, to my o 11.30 też się zwinęłyśmy :mrgreen: ale co tam robić jak nie ma pacjentów, tylko 3 sztuki od rana :bezradny:
no ale od przyszłego tygodnia skończy skończy się laba i opierdalando i picie kawki w robocie, bo wraca druga pani doktor, która zawsze ma pierdyliard pacjentów i 3/4 rzeczy za nią trzeba robić [jeszcze, żeby za to płacili] :pirate:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 100mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5617
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 sie 2015, 15:46
Goraco jak diabli , popralam moje sweterkiz ciuszkolandu i szukalam na allegro Lunchboxu , bo na wrzesien musze kupic.
A poza tym nie mam na nic ochoty.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 13 sie 2015, 16:37
cyklopka, no książki to wiedza... książki to wiedza nie w cenie... dziwne... trochę się z tego śmieje :smile:

platek rozy, eee... dzisiaj już jest troszeczkę chłodniej a jutro też będzie ciut chłodniej. Dzisiaj jak byłem w cieniu na polu to zawiewał czasami taki przyjemny chłodek... wczoraj tak nie było.
®
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10791
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 sie 2015, 17:39
JERZY62, u mnie mam w cieniu zamiast 38 36 no to nie odczuwam roznicy ;)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 13 sie 2015, 22:34
Bardzo fajne spotkanie z przyjaciółką miałam. Terapeutycznie pogadałyśmy, pośmiałam się na głos, a rzadko to mi się ostatnio zdarza. Zmieniłyśmy nawet lokal, w jednym kawka, w drugim lemoniada. W naszej starej miejscówce wieje jak cholera i jeszcze jest tył sklepu i co chwilę ktoś podjeżdżał potwornie hałasującym wózkiem, co uznałyśmy za znak, że czas znależc nowy lokal, przynajmniej na lato.
Więc wygrzebałam się dziś z dołka, co chciałam światu ogłosic. :D
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8495
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 13 sie 2015, 22:35
Cześć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6886
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

przez bonsai 14 sie 2015, 10:31
Purpurowy, cześć.

Kurczę, ale mam ostatnio zajawkę na "Metro". To był jednak wspaniały musical, młodziutka Edyta Górniak z najlepszym chyba głosem w Polsce :105: , Katarzyna Groniec, Robert Janowski, Barbara Melzer... Piękne czasy, heh. :)
bonsai
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 14 sie 2015, 11:30
cyklopka,
jetodik, sprzedam gdzie będę chciała.


no co Ty nie powiesz, bo pewnie nie wiedziałem i myślałem, że sprzedasz tam gdzie ja bede chciał :roll:
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8162
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez jetodik 14 sie 2015, 11:59
a widzieliści jak Rutkowski się napinał w rutkowski patrol przed Górniakową? pił z jej kubka coś okropnego.
chociaż rambo też sie napinał np. w rambo 4 przed tą dobrą blondyneczką, ona namawiała go na dobrą drogę, żeby wyszedł z samotni i pomógł ludziom prześladowanym przez reżim, on się nie zgadzał kazał jej spadać, ale ona tak bardzo go namawiała, że w końcu przystał i co się okazało? jak przyszło co do czego to blondyneczka się skuliła i zaczęła piszczeć a rambo zrobił tak!



normalnie ich skosił jak trawnik. zero wahania czysta destrukcja.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8162
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 14 sie 2015, 13:33
Dzień dobry!

Ojej, a gdzie Wy jesteście? Wróciłam z rynku, myślę zobaczę co u Wyspiarzy, a tu pusto... :bezradny:
U mnie pogoda świetna, zakupy zrobiłam warzywno-owocowe ( znów mnie trochę poniosło ;) ) i zaraz idę z futrzakiem do biblioteki.
Będę robic zapas sosu pomidorowego, bo pan na rynku sprzedał mi pomidorki za 2 zeta za kilo, jak wezmę wszystkie co mu zostały. Mam 2 kilo. :smile:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8495
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez high 14 sie 2015, 13:36
Witam, dzień dobry! ;)
U mnie gorąc, dziś jade d znajomego na świecenie na te motylki, ale podobno nic ciekawego przez ten gorąc :roll:
Przy pracy przy drewnie podbiłem sobie sam oko :pirate: Ale na szczęście tylko trochę czerwone mam okolice oka...
Ogarniam wszystko, za niedługo zniknę na tydzień ;)
"Zawsze warto być człowiekiem,
Choć tak łatwo zejść na psy..."

Fluoxetinum
Avatar użytkownika
Offline
Posty
382
Dołączył(a)
22 gru 2011, 17:12
Lokalizacja
Śląsk, Tarnowskie Góry

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zebrec 14 sie 2015, 14:24
Cześć! ;)

Czas powoli zbierać się do pracy. Na szczęście dzisiaj ostatni dzień i długo oczekiwany weekend. Życzę miłego popołudnia! ;)
"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem..."

Regina Brett, Bóg nigdy nie mruga
Avatar użytkownika
Offline
III Mister Forum
Posty
6194
Dołączył(a)
25 lut 2014, 01:09
Lokalizacja
Twin Peaks

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 14 sie 2015, 14:33
high, Zebrec, Hej chłopaki! :papa:

high, Mam nadzieję, że znikniesz, bo szykuje Ci się jakiś super wyjazd, tudzież inna niesamowita atrakcja :smile:
Zebrec, już popłudnie, to mogę śmiało życzyc Ci fajnego odpoczynku weekendowego!

Idę przejśc się na chwilę na plażę, zobaczę jak tam turysta trzaska się na mahoń, a przy okazji mam nadzieję poprodukowac trochę witaminy D i lekko zezłocic łydki. :105:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8495
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do