Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 22 lip 2015, 13:01
Byłem kiedyś w Krakowie :D ale to,ze 15 lat temu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18706
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lip 2015, 13:03
detektywmonk, a ja do Wrocka tez jezdzilam ale to takze kilka lat temu :D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 22 lip 2015, 13:07
dzwonię i dzwonię, w miejscu gdzie najbardziej mi zależy nikt nie odbiera
w 2 innych miejscah odległe teraminy są
będę próbować się dodzwonić...
siedzimy z Kicią, Kicia spi mi na kolanach moja słodziutka,:))

mam nową diagnozę
wcześniej zaburzenie schizoafektywne, Chad i od niedawna borderline :(
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lip 2015, 13:09
amelia83, probuj Kochana sie dodzwonic :)A na termin w razie czego sie zapisz i gdzie indziej najwyzej zrezygnujesz.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 22 lip 2015, 13:19
O...ile osob przyszlo ;)
Amelia zapomnialam o twojej Kici
tak emilk
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6155
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Spamowa wyspa

przez emilk 22 lip 2015, 13:21
amelia83, platek rozy, Jestescie fajnymi kobietami i napewno pokonacie chorobe ;) zaslugujecie na to ;)
emilk
Offline

Spamowa wyspa

przez emilk 22 lip 2015, 13:22
tosia_j napisał(a):O...ile osob przyszlo ;)
Amelia zapomnialam o twojej Kici
tak emilk


Tosia Ty tez jestes spoko kobitka ;) mimo ze mnie troche pogryzlas wczoraj :P rozumiem Cie,wiem co to znaczy panika,lęk...
emilk
Offline

Spamowa wyspa

przez bonsai 22 lip 2015, 13:23
A właśnie, jak podchodzicie do tych wszystkich diagnoz? Wychodzi na to, że można je dodawać w nieskończoność i ładować się w kolejne leki. Rozumiem sytuację, w której ktoś przebywa dłuższy czas w szpitalu i jest pod obserwacją. Wtedy diagnoza jest bardziej wiarygodna, ale często zastanawia mnie łatwość, z jaką lekarze po 30-45 minutach kontaktu z pacjentem wpisują efkę i luz. :bezradny:
bonsai
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 22 lip 2015, 13:25
Tosiu moja kicia jest niesamowita, daje mi tyle miłości :)
dzwonię cały czas
mi te diagnozy nie są potrzebne, ja chcę funkcjonować jakoś...
emilk :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 22 lip 2015, 13:27
ja ostatnią diagnoże dostałam po 3 miesięcznym pobycie na dziennym
chad po kilku latach leczenia schizoafektywne po całodobowym 3 miesiace
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lip 2015, 13:28
bonsai, ja mam diagnoze po testach psychologicznych wypisana , mialam je dwa razy , raz w 2010 i teraz mialam dokladniejsze i wyszlo ze mam problemy z pamiecia , mam rewelacyjna pamiec jesli chodzi o slowo pisane --- ponad przecietna dosc wysoko a ze sluchu ponizej przecietnej sporo ... I z poczatku mialam wpisany po testach w 2010 border ale teraz Psycholog kliniczny ktora mi testy robila nie jest do konca przekonana do tego bordera ale go nie wykluczyla ostatecznie , natmiast mam zaburzenia depresyjno lękowe plus agorafobia i ataki paniki i border pod zapytaniem.

emilk, wiesz ja juz choruje dosc dlugo , musialam ja zaakceptowac zeby lepiej zaczac sie czuc i nie sszarpac z tym dziadostwem.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lip 2015, 13:32
amelia83 napisał(a):Tosiu moja kicia jest niesamowita, daje mi tyle miłości :)
dzwonię cały czas
mi te diagnozy nie są potrzebne, ja chcę funkcjonować jakoś...
emilk :)


Dokladnie , byle dobrze funkcjonowac. :uklon:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez tosia_j 22 lip 2015, 13:43
Bonsai- albo detektyw cie sledzi dluzszy czas, albo po prostu mowisz adres
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6155
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 22 lip 2015, 13:46
Hej ponownie!

No i dzionek się jakoś rozwija... Monsz musiał pojechać do sklepu medycznego na moją starą dzielnię, zabrałam się i miałam wycieczkę. Pochodziłam po starych kątach, zobaczyłam jak się pozmieniało, kupiliśmy w delikatesach rybnych jakieś przysmaki i po powrocie zjedliśmy fajny lunch na ogródku.
Teraz kawka, potem jedziemy młodemu podrzucić parę rzeczy, to nogę w morzu zamoczę i też się będzie działo.
Lubię francy powiedzieć - wypchaj się i tak będę robić różne rzeczy, nie przeszkodzisz mi! O!

platek rozy, Plateczkowa trzymaj się w tym upale!

amelia83, Cieszę się Kochana, że byłaś u innego lekarza i masz inne leki. Trzymam kciuki żebyś szybciutko do formy wróciła!
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8500
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do