Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 cze 2015, 12:41
acherontia-styx, Ahma, JERZY1962, witajcie :*********
Co porabiacie?
Ja chcialam na kije isc pozniej ale jak mi bol glowy nie odpusci to chyba nici z tego. Normalnie atletka bede :D tak sobie bicepsy wyrobie :D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 06 cze 2015, 12:48
plateczkowa sie wybudziłaś?dawno cie nie było na tym forum
psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają samotnie.podobnie jak narkomani.narkomani umierają w jakimś śmierdzącym sraczu a psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają za murami obozów psychiatrycznych we własnych odchodach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8781
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 cze 2015, 12:50
nieboszczyk, a nie bylo mn9ie jakis czas ;) zajeta bylam z leksza pooza tym odpoczynek mielsicie ode mnie ;)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 06 cze 2015, 12:59
plateczkowa jak tam ząbki?
psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają samotnie.podobnie jak narkomani.narkomani umierają w jakimś śmierdzącym sraczu a psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają za murami obozów psychiatrycznych we własnych odchodach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8781
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 cze 2015, 13:02
nieboszczyk, a chyba dobrze mam juz dwa tygodnie zeba zatkanego fleczerem , w srodku jest lekarstwo ostatnie juz chyba i poki co nic sie nie dzieje , nie puchne , nie boli wiec mam jeszcze poczekac d wa , trzy tygodnie i lecimy z plombowaniem.
A u Ciebie?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 06 cze 2015, 13:15
ja musze leczyć takze 2 ósemke kazałem wydziobać z niej pulpe i nerwy czym prędzej i juz uszy nie bolą.jeszcze boli kość pod zębami ale ropa niby już nie sączy.znowu mi wsadził kamere wewnątrzustną zajebisty widok tego strepanowanego zeba i wypiłowanych kanałów
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8781
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 06 cze 2015, 13:45
Ahma, JERZY1962, nieboszczyk, Witajcie!!!
platek rozy, Słońce*****, spodenki z H&Mu proste, klasyczne, nie za krótkie, przed kolanko - nie na niemiecką turystkę. ;) Wolałabym inny kolor, bo białe to na raz, ale i tak się cieszę, że udało mi się trafic.

Kombinujemy jak możemy, żeby od roboty się wymigac, sryliard kaw i innych pretekstów. Zabrakło ręczników papierowych to we dwójkę musieliśmy przecież pójśc do Rosska, a przy okazji zrobic kółko z psem i usiąśc na lody. :D No ale powoli idzie do przodu, a przynajmniej nie jest tak upierdliwie i dzień nie całkiem w harówie.
Dziś odkryłam kolejną zaletę posiadania letniego kapelutka. Głowę mam zamiar umyc po sprzątaniu, ale kapelutek założony i wystawic nogę można mimo niewyjściowej fryzury. :D
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8500
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 06 cze 2015, 13:52
nie każda musi zapierdalać niektóre to utrzymanki,materialistki nie pracują mimo że są zdrowe trafią życiowo na dobrego mężulka ich jedyne zadanie w domu to zupke gotować,plotkowac z koleżaneczkami i łazic po sklepach całymi dniami.to kaleki sie goni do roboty i wywala na zieloną trawke za niewydajność a takie coś?
psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają samotnie.podobnie jak narkomani.narkomani umierają w jakimś śmierdzącym sraczu a psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają za murami obozów psychiatrycznych we własnych odchodach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8781
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 06 cze 2015, 14:44
nieboszczyk, no to oby do przodu z tymi zebami :)


kosmostrada, wcale sie nie dziwie ze w taka pogode nie macie werwy na sprzatanie :) a ochote na lody . wreszcie cieplo toc zlowiek sie cieszy ze slonko swieci , ze mozna na spacerek wyjsc.
A to chyba mniej wiecej wiem jakie to spodenki :mrgreen: a le teraz jestem ciekawa kapelutka :P :mrgreen:

Mnie glowa troche minela wiec hycnelam na kawalek zumby

https://www.youtube.com/watch?v=1N-n1KEivbo

zmachalam sie i musze isc sie wyplumkac.
Zaraz obiad odgrzeje . Kolezanka byla ale poszla tez na obiad .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 06 cze 2015, 14:54
oglądał ktoś film - SAN ANDREAS????
chodze boso po ulicy


Ketrel 600mg
Solian 800mg
Haloperidol 8mg
Deprexolet 30mg
Tisercin 25mg
Afobam 0,5mg doraźnie

opium

riflessione.blog.pl
Posty
7666
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 06 cze 2015, 15:38
JERZY1962 napisał(a):Hej spamiarze :papa:

trolle jeżeli już
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8781
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 06 cze 2015, 16:53
Cześć wszystkim! :papa:

Dzisiaj wcześniej ze szkoły wypuścili, rzutem na taśmę się wymiksowałam z trói, więc będą same 4, 5, 6 w indeksie :angel:
Potem się dowlokłam w tym upale do paczkomatu odebrać kobrę. Na allegro w opisie stało kobra 70 cm, a pudełko wielkie. Prawie się przestraszyłam jak otworzyłam. Ma ponad dwa metry, tylko że zwinięta jest.

Umyję gufkę i paznokcie, zrobię sobie frappe na mleku owsianym i będę dalej klepać recenzję, bo mnie gra znudziła. Najwyżej potem odpalę inną grę :mhm:
A jutro kiermasz charytatywny. Aśśnamaluję :brawo:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 06 cze 2015, 17:41
cyklopka, To się wężem możesz owinąc i za tancerkę egzotyczną robic... :mrgreen:

Nie wiem, czy to się burzą nie skończy, bo duchota okrutna się zrobiła mimo słońca chwilami za chmurami, wyszłam z psem w klapkach, spodenkach i ledwo dyszę. Umyję głowę na otrzeźwienie.
Właśnie spoglądam na moje nożne pazurki - pomalowałam na błękitno pierwszy raz - fajne... :105:
Kot sąsiadów znów o mało mnie o zawał nie przyprawił, co drzwi zostawię otwarte do domu, to zastaję kota. :shock:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8500
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 06 cze 2015, 18:05
kosmostrada napisał(a):Kot sąsiadów znów o mało mnie o zawał nie przyprawił, co drzwi zostawię otwarte do domu, to zastaję kota. :shock:

Moja też się czasem przemyka do sąsiadów, a potem ich zaskakuje :mrgreen:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do