Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 22 lut 2015, 17:10
OK, kończę już czytanie o kwiatkach, bo trafiłam na hasło, że zieloną różę dajesz, kiedy chcesz komuś powiedzieć, że jesteś z Marsa :great:

Ale aktorowi po przedstawieniu wypada dać kamelie, na pewno wypada, tylko pewnie też nie ma gdzie kupić. W ostateczności żonkila z paprotką. Albo oskubać jakieś kwitnące drzewo w mieście :twisted:

To teraz chyba sobie pogram, a w między czasie pomyślę za co by się zabrać od przyszłego tygodnia :105:

-- 22 lut 2015, 16:11 --

Ten niebieski to jest Lovely seria Baltic Sand. Ale granit z Wibo też mam :105:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 22 lut 2015, 17:18
Wróciłem Robaczki !:* Po uczelni... A jutro od rana praktyki... Czuje się ciągle zmęczony... masakiera... :why:
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1579
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lut 2015, 17:26
i_am_a_legend, kobiety tak maja :D

cyklopka, ja sie balam ze go bedzie ciezko zmyc i mimoz e dwa mi sie pieknielnie podobaly takie z wibo piaski to nie nabylam zadnego.

DarkMaster, :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 22 lut 2015, 17:35
platek rozy, Cześć Malutka ;* Co u Ciebie?
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1579
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lut 2015, 17:43
DarkMaster, do kitu mam dzien , jestem rozgoryczona choroba swoja --- umyslowa :x :roll:
I zmeczona :****** a Ty co bedziesz porabial?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 22 lut 2015, 17:47
platek rozy, Nie mam pojęcia, muszę rano wstać do roboty... a ostatnio jestem przemęczony :why:
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1579
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lut 2015, 17:49
DarkMaster, a gdzie pracujesz?
Tulam Cie , moze poloz sie wczesniej , odpocznij ?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 22 lut 2015, 17:51
platek rozy, Praktyki mam w Centrum Odnowy Biologicznej, sportowcami się zajmuje.

Nic to nie da, coś nie gra w organiźmie chyba...
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1579
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 22 lut 2015, 17:51
platek rozy, się zmywa normalnie tylko trochę dłużej.
Jednak dzisiaj dziwnie, niepokój i poczucie zmarnowanego czasu/życia.
Dobrze, że jutro terapia, zrobię sobie notkę o czym chcę powiedzieć, a za 3 tyg psychiatra i może mi też coś podpowie w kwestii brzuszka.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 22 lut 2015, 20:29
Widzę pusto, wszyscy rozeszli się do własnych zajęc w niedzielny wieczór... Ciekawe, co robicie?

Wróciłam z kawkowania. Muszę takie spontany uskuteczniac, wychodzic, gadac z ludżmi, pic kawę na mieście, oglądac ciuchy w sklepie z koleżanką... Może nie prowadzi to do rozwoju osobistego, ale boszsz jak dobrze robi na głowę. :D

cyklopka, mam prawie wszystkie kolory piaskowych z Wibo. Zmywają się ciężko, ale świetnie malują i poprawiają ( co istotne z powodu moich marnych umiejętności ).
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8501
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 lut 2015, 20:37
DarkMaster, to moze porob badania? jakas musi byc przyczyna tego stanu .

cyklopka, kosmostrada, musze i ja jakiegos pisaka kupic , jak tak zachwalacie :)

kosmostrada, oj tak , takie spedzanie czasu odpreza i poprawia nastroj , sdzkoda tylkoz e kasy czlowiek nie ma zeby ponabywac jakies cudenka :)

cyklopka, tez mam to samo uczucie , marnosci swojego zycia. caly dzien mi towarzyszy.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 22 lut 2015, 20:50
kosmostrada, właśnie zajrzałam, by też się odezwać po przerwie i tą pustkę wypełnić... a tu Ty :D
Widzę, odświeżona psychicznie po spotkaniu kawkowym ....i fajnie! Tak, taka spontaniczność jest fajna na głowę, ale w przyjaznym towarzystwie.
Ja rozwiązywałam krzyżówki po południu... też na głowę :D ... na jej rozwój, a raczej, coby nie zapomniała tego, czego się kiedyś nauczyła :mrgreen:

Płateczkowa pytała ile mi się przytyło :D Płatuś, a tak pi razy drzwi: ok. 3-4kg chyba. Nie ważyłam się, ale na tyle się oceniam. Chyba zacznę ograniczać słodycze i jeść symboliczne kolacje, bo niestety właśnie na wieczór mam wilczy głód :shock: po mircie!
Chciałam trochę przytyć, bo jesienią sporo schudłam, ale już stop!

-- 22 lut 2015, 21:17 --

platek rozy, jak się czujesz teraz na wieczór? dalej dołek?
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5336
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 22 lut 2015, 21:18
mirunia, Mam to samo - cieszyłam się, że przytyłam po wakcyjnym schudnięciu, ale heloł... wystarczy. A Sulpirydzik powoduje, że się przybiera od samego patrzenia na pączka... Ale co tam, właśnie pożarłam kawałek chlebka z marmoladą, ale ciemnego. :D Bo i tak jesteśmy laski... :pirate:
Głowkę dziś też dopieściłaś, ale od innej strony. Ja wydmuchałam ze łba pana Smutasa , a Ty podkręciłaś szare komóreczki.

platek rozy, Ja sobie cugle założyłam na ciuchy. Najpierw muszę wynosic, albo pozbyc się tego co mam. A jak mnie napada myśl - wiosna idzie, nie mam co na siebie włożyc, wtedy mówię - a teraz babo stań przed swoją szafą i popatrz... a jak chcesz sobie sprawic przyjemnośc lub coś zmienic, to pogłówkuj, a nie idziesz na łatwiznę. Ciekawe jak długo będę przekonująca. :D
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8501
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 22 lut 2015, 21:22
platek rozy, nazywam to marazmem niedzielnym.

Chwilowo mi brakuje czegoś, na co mogłabym radośnie oczekiwać. Jutro pogadam z terapeutką, a w międzyczasie zrobię sobie listę rzeczy do zrobienia, może znajdę jakąś sprawę, dla której najbliższy czas będzie właściwym czasem :105:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 11 gości

Przeskocz do