Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez metka00 27 sty 2014, 15:49
platek rozy, Wcale nie całkiem miła wizja przyszlosci;p
Spełniłem marzenia poświęciłem wszystko
Spuściłem rottweilera zrobiłem widowisko
Otworzyłem futerał z karabinem trafiam czysto
dała siła idea jestem synem z blizną
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1703
Dołączył(a)
25 paź 2013, 21:57
Lokalizacja
J-no

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 27 sty 2014, 15:50
Marcosm, tak z Enii buzia i moim cialem wykasujemy wszytskie :D

-- 27 sty 2014, 15:50 --

metka00, a moze ja paskudna jestem jak bezgwiezdna noc :D :P
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez metka00 27 sty 2014, 15:50
platek rozy, To potwierdza ze powinnyście startować^^

-- 27 sty 2014, 15:51 --

platek rozy, Czasem noce są piekne;d
Spełniłem marzenia poświęciłem wszystko
Spuściłem rottweilera zrobiłem widowisko
Otworzyłem futerał z karabinem trafiam czysto
dała siła idea jestem synem z blizną
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1703
Dołączył(a)
25 paź 2013, 21:57
Lokalizacja
J-no

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez PJT 27 sty 2014, 15:51
startujcie dziewczyny, albo chociaz Eni
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Spamowa wyspa

przez Marcosm 27 sty 2014, 15:51
platek rozy, to wyślijcie mi swoje zdjęcia, a ja Was przerobie w jedną seks bombe :mrgreen:
Marcosm
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 27 sty 2014, 15:52
Marcosm, ahahhahaahaha no Adas twierdzi ze ja mam super hiper figure a Enii buzie :roll: :roll: :105: PJT, ja nie chce :P

-- 27 sty 2014, 15:53 --

metka00, ja jaestem ta paskudna :D Mezczyzni Ci potwioerdza z watku :mrgreen:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Marcosm 27 sty 2014, 15:53
platek rozy, Enii nie widziałem, a tak między nami to Ciebie to wiesz... pukałbym jak jehowy do drzwi :mrgreen: :lol:
Marcosm
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 27 sty 2014, 15:53
hej wam, wróciłam z rozmowy o prace :D
chodze boso po ulicy


Ketrel 600mg
Solian 800mg
Haloperidol 8mg
Deprexolet 30mg
Tisercin 25mg
Afobam 0,5mg doraźnie

opium

riflessione.blog.pl
Posty
7666
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 27 sty 2014, 15:54
Marcosm, :shock: :shock: ale to ze wzgledu na moja fizis czy na moja wesolosc? :D tak gwoli scislosci'

-- 27 sty 2014, 15:54 --

Ahma, jak bylo ? jak ? :great:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez metka00 27 sty 2014, 15:54
platek rozy, Pokaż;p
Spełniłem marzenia poświęciłem wszystko
Spuściłem rottweilera zrobiłem widowisko
Otworzyłem futerał z karabinem trafiam czysto
dała siła idea jestem synem z blizną
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1703
Dołączył(a)
25 paź 2013, 21:57
Lokalizacja
J-no

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 27 sty 2014, 15:55
metka00, a tam paskude chcesz ogladac?:P
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15971
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Marcosm 27 sty 2014, 15:56
platek rozy, Za całokształt ;) Dobra Kokietko, już milknę :roll:
Marcosm
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez metka00 27 sty 2014, 15:56
platek rozy, Zaryzykuje na jedno oko;p
Spełniłem marzenia poświęciłem wszystko
Spuściłem rottweilera zrobiłem widowisko
Otworzyłem futerał z karabinem trafiam czysto
dała siła idea jestem synem z blizną
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1703
Dołączył(a)
25 paź 2013, 21:57
Lokalizacja
J-no

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 27 sty 2014, 15:56
platek rozy, dobrze, chyba dostane ta prace, ale nie wiem czy mi sie opłaca pracować.. 650zł płaca za pół etatu a ja mam 550zł zasiłku co miesiac a jak bede pracowac to mi zasiłek zabiora
chodze boso po ulicy


Ketrel 600mg
Solian 800mg
Haloperidol 8mg
Deprexolet 30mg
Tisercin 25mg
Afobam 0,5mg doraźnie

opium

riflessione.blog.pl
Posty
7666
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Przeskocz do