Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 02 sie 2016, 13:04
Ḍryāgan, :* :* :* teraz lepiej?

Nihil, opraw i koniecznie powieś nad łóżkiem. :P

Od października będę panią nauczycielką. xD
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31.6
lit 750 mg, amisulpryd 100 mg, paroksetyna 10 mg, trazodon 25 mg, klonazepam 2-4 mg
(okazjonalnie),
kofeina
trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3824
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Косово поље

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 02 sie 2016, 13:08
kosmostrada napisał(a):Jest jakaś breja z paprochami

U mnie w czerepie za to nasrane i naplute :D

kosmostrada napisał(a):Nadrabiam uroczym uśmiechem.

Się wie, Kosmokwak ;)
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 02 sie 2016, 13:12
Carica Milica napisał(a):Od października będę panią nauczycielką. xD

Korkow z "francuskiego" też udzielasz ? ;)

Ja tam od października pewnie menelem zostanę :D
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 02 sie 2016, 13:18
Nihil, nie zdradzam sekretów swoich biznesów.
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31.6
lit 750 mg, amisulpryd 100 mg, paroksetyna 10 mg, trazodon 25 mg, klonazepam 2-4 mg
(okazjonalnie),
kofeina
trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3824
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Косово поље

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 02 sie 2016, 13:19
Carica Milica napisał(a):Ḍryāgan, :* :* :* teraz lepiej? xD

Lepiej lepiej, jasne. Oszczędzę Cię.
Gdzie będziesz pracować?
Nihil, mam szefową :)
kosmostrada, powtarzam sobie od początku dnia. A do domu faktycznie przebieżka...
Nie wiem co się dzieje ze mną. Natłok myśli, za dużo myśli, cholera mnie zaraz trafi, niepokój, podenerwowanie
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4933
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 02 sie 2016, 13:28
Ḍryāgan, hmmm...nie wiem po co "xD" napisałam do mojego zdania o przesłaniu Ci buziaków. Niepotrzebne to tam jest.
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31.6
lit 750 mg, amisulpryd 100 mg, paroksetyna 10 mg, trazodon 25 mg, klonazepam 2-4 mg
(okazjonalnie),
kofeina
trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3824
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Косово поље

Spamowa wyspa

przez rolosz 02 sie 2016, 13:34
kosmostrada, może sobie też założę ogródek np. na parapecie, żebym miał czym zajmować myśli :105:
Offline
Posty
1399
Dołączył(a)
23 mar 2016, 21:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 02 sie 2016, 13:38
rolosz, z ogródkiem dobry pomysł. :105: Może kupię na początek bazylię. :105:
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31.6
lit 750 mg, amisulpryd 100 mg, paroksetyna 10 mg, trazodon 25 mg, klonazepam 2-4 mg
(okazjonalnie),
kofeina
trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3824
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
Косово поље

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez WolfMan 02 sie 2016, 13:41
Dzień dobry ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1311
Dołączył(a)
17 paź 2015, 23:52
Lokalizacja
Śląsk

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 02 sie 2016, 13:49
rolosz, Polecam, najlepiej coś co można pożreć... :D Chociaż z kwiatami też się dobrze rozmawia. ;)

Carica Milica, Znaczy od października będzie też ekstra kasa na przyjemności? :105:

WolfMan, :papa: Jak minął powrót do twardej rzeczywistości pourlopowej?
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8383
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez WolfMan 02 sie 2016, 13:56
kosmostrada, Hej ;)Szoku nie było lubię swoją pracę.
Niedawno wstałem po nocnej zmianie i siedzę na boisku na oponach ;)a mój Pitbull szaleje po trawie ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1311
Dołączył(a)
17 paź 2015, 23:52
Lokalizacja
Śląsk

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 02 sie 2016, 13:57
Carica Milica napisał(a):Ḍryāgan, hmmm...nie wiem po co "xD" napisałam do mojego zdania o przesłaniu Ci buziaków. Niepotrzebne to tam jest.

Jak juz Carica nad tym emotikonem nie panuje, to wiedzcie, że będzie się działo :mrgreen:
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 02 sie 2016, 13:58
kosmostrada, :papa: hej! daj se spokój z tą szmatą i urlopuj, wystarczy tego psiątania. :D

Zrobiłam zakupki na rynku, wstąpiłam do lumpka i kupiłam sobie bluzeczkę ecru, takom fajnom, a teraz gotuję ziemniaki - będą "kopytki" -zrobię wieczorem.

A propos ogródka na balkonie, to całkiem fajna sprawa, mam i gadam, głaszczę, skubię, nawożę, podziwiam pciółki i motylki i to robi mi porządny reset w głowie!!!
Polecam na wszelkie zbędne rzeczy w musku. :D

A oto mój ogródek kwiatowy - rabata balkonowa :lol:
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5219
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Nihil 02 sie 2016, 14:00
WolfMan, czuj motyw, rybki marwila żyją (znaczy się wiekszosc :P) !!! :yeah:
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do