Skocz do zawartości
Nerwica.com

Wracać z Uk do Polski?


ganda42

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam poważny problem.Mieszkam w Anglii ,lecz z pracą jest krucho,prace mam 2-3 dni przez agencję i ogólnie jest tak że trzeba czekać na telefon.

Jestem po szkole gimnazjalnej kiedyś miałem naukę gdzieś,byłem młody i głupi-chodziłem do niej byle zaliczyć. Dziś mam 20 lat i zastanawiam się nad powrotem do Polski,poszedłbym do szkoły zaocznej/wieczorowej.Moją pasją są komputery, między czasie może jakaś pracę bym załapał,lub zrobił jakiś kurs komputerowy.Lecz nie wiem czy to dobry pomysł,każdy mi to odradza,mówią że ta szkoła nic mi nie da i że i tak pracy nie znajdę,bym tu został na zawsze,lecz ja i tak nie chce tu siedzieć.Nawet gdybym tu został jeszcze z parę lat to i tak jak wrócę to do szkoły będę musiał iść,bo z podstawowym wykształceniem nawet na budowę się nie załapię. Co wy byście zrobili na moim miejscu? Czy w Polsce jest naprawdę tak źle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym radził zmienić pracę w Anglii i tam zostać. Wykształcenie w Polsce jest niewiele warte chyba że skończy się jakiś dobry kierunek na politechnice chyba że masz jakieś układy. Nie wiem jak u ciebie ze znajomością angielskiego ale jeśli w miarę sobie radzisz to może tam zapisać się na jakieś kursy np. ochroniarza gdzie zarabia się minimum 10 funtów na h. Praca przez agencje to rzeczywiście zwykle lipa starcza na skromne życie tym bardziej jak pracujesz 2-3 dni w tygodniu. W Anglii bez wykształcenia można zarabiać dużo lepszą kasę niż w Polsce z wykształceniem. W Uk też możesz zrobić kurs komputerowy z moich doświadczeń wiem że tam dużo łatwiej się zdaję wszystko a moi znajomi którzy coś tam potrafią robić na kompie są tam uważani za półbogów bo tak tam słabo się ludzie na kompach znają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bym maturę chociaż zdobyła,