Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Variable 02 lut 2014, 22:40
Hej zboczuchy :P
Variable
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Reiben 02 lut 2014, 22:43
zatyczki analne to powinny byc w kioskach razem z biletami mpk
Reiben
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez jetodik 02 lut 2014, 22:44
Variable, witaj, życzę udanych rozmów na forum.

Mushroom, a nie idzie wstawić kodem url, czy jakoś tak?

Kupmitrumne, jak wstawiasz?

-- 02 lut 2014, 22:46 --

Obrazek
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Pieprz 02 lut 2014, 22:46
kupmitrumne, nie wiem czy masz pracę ale jeśli szukasz to chyba idealna praca dla Ciebie by była. Już znasz cały asortyment :D
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez jetodik 02 lut 2014, 22:46
haha można kodem fajnie
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Pieprz 02 lut 2014, 22:47
Mushroom, a nie idzie wstawić kodem url, czy jakoś tak?

Nigdy się w to nie bawię bo czasem działa czasem nie (nie mówię o tym forum tylko ogólnie).

-- 02 lut 2014, 22:47 --

Variable, czeeść :)

-- 02 lut 2014, 22:48 --

Reiben napisał(a):zatyczki analne to powinny byc w kioskach razem z biletami mpk

powinni sprzedawać przed bankiem, wchodzisz po kredyt i bank nie może cię wyruchać w dupę :twisted:
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 02 lut 2014, 22:50
Mushroom, myślisz , całego asortymentu to raczej nie znam , muszę cv rozesłać , może zniżkę dostane , chociaż zawsze chciałam być strażakiem albo policjantką :roll:
162 cm ironii i cynizmu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10327
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Variable 02 lut 2014, 22:52
kupmitrumne, policjantka tez chcialam byc :D
Variable
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

przez Reiben 02 lut 2014, 22:57
kupmitrumne byłaby dobra, w koncu kupilo by sie gumki jak trzeba bo by mozna bylo przymierzyc uprzednio :smile:
Reiben
Offline

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 02 lut 2014, 23:00
Reiben, albo przetestować coś na zapleczu :lol:
162 cm ironii i cynizmu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10327
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Pieprz 02 lut 2014, 23:00
chociaż zawsze chciałam być strażakiem albo policjantką

miałem przez jakiś czas fazę na bycie policjantem ale na szczęscie mi przeszło
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 02 lut 2014, 23:02
Mushroom, w sumie co jest fajnego w lataniu z pałą ?!
162 cm ironii i cynizmu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10327
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez Pieprz 02 lut 2014, 23:05
kupmitrumne napisał(a):Mushroom, w sumie co jest fajnego w lataniu z pałą ?!

na stadionie niewiele :)
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today.
Avatar użytkownika
Offline
Król Balu
Posty
16642
Dołączył(a)
28 mar 2012, 13:31
Lokalizacja
Trójmiasto

Dzienne Wrony - czynne 6:00 - 23:00

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 02 lut 2014, 23:09
Mushroom, jeszcze dostaniesz krzesłem przez łeb i się skończy latanie ...
162 cm ironii i cynizmu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10327
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do