Skocz do zawartości
Nerwica.com

To wszystko mnie przerasta...


Rekomendowane odpowiedzi

Wchodziłem w nowy rok z nowymi nadziejami ale już sam początek mnie dobija. W grudniu skończyła mi się umowa-zlecenie, nie było to nic genialnego ale miałem pracę. W piątek moja dziewczyna oznajmiła mi, że nie chce ze mną być. Podobno mnie kocha ale nie chce już tak ze mną żyć. Chciałem zdobyć jakąś pracę na dłużej, najlepiej na umowę o pracę i chcieliśmy abym się do niej wprowadził. Nasz związek trwa(ł) ponad 6 lat. Przez ten czas niewiele pracowałem, nie myślałem o przyszłości, cieszyłem się chwilami z dziewczyną, studiowałem. Po studiach zaczęły się schody. Koniec końców: mam 29 lat, nie mam pracy, nie mam wiele doświadczenia zawodowego, mieszkam u rodziców, boję się o swoje zdrowie (zarówno fizyczne - choroby z sercem w rodzinie a ja jestem ciągle czymś zestresowany + ciągłe bóle głowy + wysokie ciśnienie rozkurczowe; jak i psychiczne - nic mi się nie chce, nie mam motywacji do wstania z łóżka, zawsze myślałem, że to dla niej i że się uda + choroba otępienna u mojej babci i jej sióstr). Dzisiaj widziałem się z nią, chcieliśmy pogadać ale jak ona obstawała przy tym, że musimy zakończyć nasz związek i ona to właśnie robi, nie zapanowałem nad sobą i podnieśliśmy głos na ulicy. Wysłałem jej potem SMS-a, że nie chciałem tak postąpić. Boję się, że już nigdy się do mnie nawet nie odezwie. Nie potrafię się pogodzić z tym co się dzieje. Myślałem, że łączy nas naprawdę wiele, tymczasem ona dusiła się w naszym związku. Wieczorami ryczę, w nocy nie mogę spać, rano nie mogę się nawet wywlec z łóżka. Wszystko w co wierzyłem - zawaliło się.