Skocz do zawartości
Nerwica.com

Problem


tenisista

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem 20 letnim studentem chemii. Od kilku lat zaczęły się u mnie zaburzenia osobowości , potężne pogorszenie pamięci , problemy z zapamiętywaniem nowych twarzy i imion , zacząłem gubić się czasem w miejscach w których byłem już kilkakrotnie....ciągłe huśtawki nastrojów i skoki ambicji. Ponad to nie mam siły i ochoty na nic, szczególnie na naukę. Jakby tego było mało od kilku lat przestałem praktycznie odczuwać jakiekolwiek uczucia w stosunku do innych osób i najbliższych. Mimo wszystko jestem osobą bardzo towarzyską o wysokiej samoocenie. Może ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać, bo szczerze mówiąc takie życie jest niezwykle ciężkie. Dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przytoczyłeś wystarczająco dużo problemów żeby nie poradzić sobie z nimi. Proponuję wybierz jeden za który chcesz się zabrać w pierwszej kolejności. Natomiast już możesz się przygotować psychicznie że będzie to wymagało od ciebie ok. 2 godz pracy dziennie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciągłe huśtawki nastrojów i skoki ambicji. Ponad to nie mam siły i ochoty na nic, szczególnie na naukę.
Mam podobne problemy, jak w zacytowanym fragmencie, powiem wprost, kilka lat minęło a ja nadal nie wiem w którym kierunku iść, żeby to całkowicie wyeliminować. Raz jest gorzej, innym razem trochę lepiej, ale to wciąż nieprzyjemna huśtawka.

 

I chyba nie ma prostej recepty na to, czyli każdy sobie musi z tym radzić jak potrafi. Dodam tylko, że najgorzej mi było kiedy właśnie próbowałem z całej siły skupić się na tych problemach i próbować je rozwiązać z bardzo dużym zaangażowaniem. To tak nie działa jeśli chodzi o psychikę. Raczej relaks, czy częste odpoczywanie od wysiłku intelektualnego i wszelkiego szumu (jak net, tv, muzyka, ludzie) mi pomaga, ale nie na stałe.

Udostępnij tę odpowiedź