"Osłabienie" psychiczne

Psychologia ogólnie. Ciekawe książki, wymiana doświadczeń, ciekawe tematy.

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Lilith 27 wrz 2013, 10:42
Co zrobić z poczuciem osłabienia, spadku energii, wrażenia wypalenia, zmęczenia? Jak podbudować siebie i powrócić do formy? Macie jakieś pomysły?
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.
Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.[/i]
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
45367
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 27 wrz 2013, 10:45
Nefertari, nastymulować się :bezradny: :bezradny:

to brak katecholamin w oun dopaminy i noradrenaliny

leki no i wypocząć jeśli to możliwe

dieta bogata w witaminy i cukry złożone
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Lilith 27 wrz 2013, 21:21
wykończony, co do diety, to pewnie ma to dużo do rzeczy. U mnie dieta jest nieodpowiednia do kwadratu :roll:
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.
Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.[/i]
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
45367
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 27 wrz 2013, 21:30
Nefertari, dieta to odrobina w porównaniu do leków
ale fakt jest żywienie ważne bardzo więc ciężko wyobrazić sobie jak leki
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Lilith 27 wrz 2013, 21:37
wykończony, leki odpadają.
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.
Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.[/i]
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
45367
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 27 wrz 2013, 21:41
Nefertari, wiem
kawę pijesz?
odstaw na jakiś czas na kofeinę uodpornisz się w 4 dni wiem że pijesz rób detoksy
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Powietrzny Kowal 27 wrz 2013, 21:42
Nefertari napisał(a):Co zrobić z poczuciem osłabienia, spadku energii, wrażenia wypalenia, zmęczenia? Jak podbudować siebie i powrócić do formy? Macie jakieś pomysły?


Tak - z rozmysłem zmienić swoje życie o równo 180 stopni oraz nie stawiać się w roli atakowanego (czy ja już gdzieś
tego nie pisałem ;)) Obrazek
Po zalogowaniu się na forum polecam wejść na SZUKAJ oraz w polu AUTOR wpisać własny nick zawsze... ułatwia wszystko od A do Z :D
Posty
2429
Dołączył(a)
18 sie 2013, 23:07

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 27 wrz 2013, 21:45
kupic rzen-szen body max plus, po miesiacu regularnego brania energia wraca, i brak zmeczenia
chodze boso po ulicy


Ketrel 600mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg
Afobam 0,5mg

opium

riflessione.blog.pl
Posty
7662
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

"Osłabienie" psychiczne

przez NieznanySprawca 27 wrz 2013, 21:48
zen szen jest swietny, ale na krotki okres czasu. nie zaleca sie zazywania tego w czasie wycienczenia organizmu, bo to jednak stymulant, chociaz pewnie najzdrowszy, ale on tez wykorzystuje zasoby organizmu, ktore nie sa nieskonczone :roll: takze polecam to w okresie duzego wysilku, potem zrobic przerwe.
NieznanySprawca
Offline

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Lilith 27 wrz 2013, 21:48
wykończony, bez kawy nie dam rady w pracy :?

Ahma, żeń-szeń biorę w końskich dawkach od jakichś dwóch miesięcy.

Powietrzny Kowal, czyli rzucić pracę, studia, iść na bruk albo do zakonu? :shock: No way :P
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.
Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.[/i]
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
45367
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 27 wrz 2013, 21:49
Nefertari, a suple wchodzą w grę?
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Powietrzny Kowal 27 wrz 2013, 21:51
Nefertari napisał(a): czyli rzucić pracę, studia, iść na bruk albo do zakonu? :shock: No way :P


Hahahhahaha - niesamowita interpretacja słów "zmiana o równo 180 stopni"... Takiej jeszcze nie słyszałem Obrazek
Po zalogowaniu się na forum polecam wejść na SZUKAJ oraz w polu AUTOR wpisać własny nick zawsze... ułatwia wszystko od A do Z :D
Posty
2429
Dołączył(a)
18 sie 2013, 23:07

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Lilith 27 wrz 2013, 21:52
wykończony, biorę suplementy diety.
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.
Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.[/i]
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
45367
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

"Osłabienie" psychiczne

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 27 wrz 2013, 21:52
ale nie taki zwykly rzen- szen ktory nic nie daje , tylko BODY MAX PLUS , ja wyprubowalam, po miesiacu mi sie nawet spac nie chcialo tyle mialam energii
chodze boso po ulicy


Ketrel 600mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg
Afobam 0,5mg

opium

riflessione.blog.pl
Posty
7662
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do