Skocz do zawartości
Nerwica.com

Problemy emocjonalne


fallen02

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, postanowiłem napisać o swoich problemach, gdyż od dłuższego czasu mam wrażenie, że coś jest ze mną nie tak, a teraz gdy również może zaważyć to na związku w którym jestem pragnę jak najprędzej znaleźć rozwiązanie.

Odkąd niemal sięgam pamięcią, byłem zamkniętym w sobie chłopcem, nie chciałem mówić o sobie, swoich problemach, miałem problemy z zaangażowaniem się w cokolwiek, problemy z motywacją, okazywaniem zainteresowania a nawet uczuć. Teraz jestem już dużym chłopcem, aktualnie studiuję, a co za tym idzie przebywam z dala od rodziny. Nie zaważyło to na jakości naszych relacji, mam na myśli - nadal nie chcę mówić rodzinie o niczym, odpowiadam zdawkowo na ich pytania, często zapominam w ogóle do nich zadzwonić, nie pytam co u nich czy jak się mają..Tak samo z przyjaciółmi których jeszcze do nie dawna miałem..Nie potrafiłem odwzajemnić dawanego mi zainteresowania, zawsze czekałem aż ktoś pierwszy się odezwie, było mi bardzo trudno samemu wykonać ten pierwszy krok.

Znalazła się w moim życiu jednak dziewczyna która nie tylko to tolerowała, ale też była w stanie mnie pokochać..W tym miejscu również powraca ten problem - zaczynam się starać dopiero w momencie kiedy się pokłócimy, kiedy mówi mi że ma tego dość..a kiedy wszystko wraca do normy, ja znów staję się "sobą"..Boję się, że nie stać mnie na żadne wyższe uczucia w Jej kierunku, chociaż serce się we mnie tłucze, chcę Jej dobra i ciągle z Nią przebywać bo czuje się wtedy szczęśliwy i potrzebny..Gdy chcę powiedzieć to ważne słowo czuję wewnętrzną blokadę i zastanawiam się czy to jest to..Sprawiłem już Jej przykrość w ten sposób..Mówiąc to, a po chwili wahania odrzucając wypowiedziane słowa..Swoją poprzednią dziewczynę, zdałem sobie sprawę, że pokochałem dopiero w momencie rozstania, gdy wiedziałem, że jej zabraknie..