Pomocy

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

Pomocy

przez Ewelinka31 06 cze 2016, 10:57
Jestem tu nowa od 12 lat zmagam się z ciężką nawracającą depresją mam wiele różnych objawów z ciała i głowy mam też dużo różnych nietypowych objawów.. Mój organizm jest o tyle nietypowy że trudno dobrać mi odpowiednie leki poprostu nie zostają zaakceptowane i organizm się broni odrzuca je mówiąc prościej.. Ostatnio brałam dulsevie ale czułam się fatalnie doszło do tego że bałam się wyjść z domu, teraz biorę Alvente już ponad miesiąc i moje pytanie brzmi czy ktoś po tym leku miał takie niemiłosierne lęki niedajace żyć i czuł niechęć do świata?? Czy to tylko objaw serotoniny i trzeba poczekać na efekt? Tylko tak dłużej żyć się nie da.. Pozdrawiam
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
06 cze 2016, 10:40

Pomocy

Avatar użytkownika
przez Kontrast 06 cze 2016, 12:03
Na początku zawsze jest lekki spadek ale jak przechodzisz z leku na lek powinien być mniejszy. Nie myślałaś brać jakiś typowych seretoninowcow o szerokim profilu anty - lękowym typu paroksetyna czy escitalopram? Wenlafaksyna to lek znany z tego, ze generuje lekkie napięcie a to dla niektórych jest paraliżujące i tylko eskaluje ich wewnętrzny lek/niepokój.
Nie znam roli którą gram, wiem tylko, że jest moja - niewymienna.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4237
Dołączył(a)
13 cze 2014, 22:18
Lokalizacja
TKI

Pomocy

przez Ewelinka31 06 cze 2016, 12:51
Niewiem na wenlaflaksynie jestem od 2 miesięcy biorę jeszcze trittico 250 na noc przerobiłam już dziesiątki leków.. Niestety choroba zawsze wracała pod różnymi postaciami..rozmawiałam dopiero ze swoim psychiatrą trochę mnie uspokoił.. A Ty bierzesz jakieś leki? długo chorujesz na to świństwo?
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
06 cze 2016, 10:40

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Pomocy

Avatar użytkownika
przez Kontrast 06 cze 2016, 13:46
Biore ale nie ssri. Essr-raje to leki do zaleczenia, wprowadzenia w komfort uśnieżenia ale większość ludzi nie zmienia nawyków tylko gnije tak samo z tym, że maja po prostu zablokowane funkcje ostrzegawczo/informacyjne i dlatego po odstawieniu jest klops.
Jakie masz nietypowe objawy po lekach?
Nie znam roli którą gram, wiem tylko, że jest moja - niewymienna.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4237
Dołączył(a)
13 cze 2014, 22:18
Lokalizacja
TKI

Pomocy

przez Ewelinka31 06 cze 2016, 16:10
Wiesz te moje objawy to są skutkiem depresji może bardziej niż skutkiem leków.. Drżenie ciała lęk i gorączka do 38 stopni tylko w określonych godzinach w ciągu dnia, ból całego ciała, straszna derealizacja..mam też męczące myśli.. To już raczej takie standardowe objawy bezsens życia brak wiary w siebie i okropny lęk przed prawie wszystkim... Chodzę też na psychoterapię i uczę się życia na nowo walczę i mam zamiar dać radę chodź czasami już wiary mi brak
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
06 cze 2016, 10:40

Pomocy

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 11 cze 2016, 00:29
I przez te 12 lat naprawdę nie próbowałaś czegoś innego, np. stosowania witamin, albo zdrowej diety?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1547
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

Pomocy

przez Ewelinka31 12 cze 2016, 17:38
Uwierz mi próbowałam wszystkiego teraz mam nadzieję że jestem na dobrej drodze
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
06 cze 2016, 10:40

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do