Skocz do zawartości
Nerwica.com

Depresja, problemy


jedrzej20

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Nie wiem czy to można nazwać depresją, nie czuje się aż tak źle że mam ochotę się zabić czy coś w tym stylu, natomiast czuje się słabo psychicznie i nie daje już sobie z tym rady.

Jestem uczniem, za niedługo będę miał osiemnastkę. Wszystko zaczęło się komplikować w maju, mój dziadek zaczął mieć problemy ze zdrowiem i wylądował w szpitalu.