Skocz do zawartości
Nerwica.com

problem ze samym sobą


Inny90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 21 lat , i jestem studentem .

Od dziecka byłem taki że wszystkim się martwiłem ale jakoś szło , teraz jestem na studiach na pierwszym roku czuję się samotny , niedawno zerwała ze mną dziewczyna , na studiach idzie mi kiepsko nauka nie idzie mi nei wiem dlaczego , moi rodzice są za granicą , gdy wracam do domu żeby się spotkać ze znajomymi to czuję pustkę , niedawno byłem u rodziców właśnie na świętach i jak zjechałem wszystko zaczęło się sypać jak już wspomniałem zerwała ze mną dziewczyna , zacząłem się przejmować studiami coraz bardziej ;/ , czuję pustkę i mam dziwne myśli ,, pomóżciee ... dodam że jeszcze nic w tym Nowym Roku mi nie wychodzi , same wypadki złamany palec u ręki i poparzenie jej ;/

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twoja sytuacja jest podobna do mojej. Opisywałam ją na sąsiednim forum. Niedawno zostawił mnie chłopak. Bardzo to przeżywałam wręcz nie mogłam przestać o tym myśleć. Byłam załamana i poznałam kogoś. Kogoś kto też przez to przeszedł. Postanowiliśmy spróbować, lecz ja nie wiem co się ze mną ostatnio dzieje. Studiuję tak jak ty i zupełnie przestałam się przejmować nauką. Codziennie rano wyznaczam sobie cele, które kiedys były łatwe do zrealizowania. Teraz nie umiem po prostu ich przeskoczyć, co sprawia, że stałam się nerwowa i nie można ze mną wytrzymać. Pomijam fakt, że zaczęłam opuszczać wykłady. Oczywiście rodzina widzi, że coś jest ze mną nie tak, ale jak to jest w rodzinie. Każdy ma jakiś swój problem i musi radzić sobie jakoś. Staram się sobie radzić, ale ostatnio brakuje mi sił. Jak tak dalej pójdzie to nie wiem do czego mnie to zaprowadzi.

 

[Dodane po edycji:]