Skocz do zawartości
Nerwica.com

Depresja??


ta_zła

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chciałam was bardzo przeprosić, jeżeli piszę nie w tym wątku, albo coś. Jestem nowa, jeszcze niezbyt mogę się tu odnaleźć, wiem, że takich tematów jak ten macie setki, ale proszę o pomoc. Właściwie chciałam napisać to wszystko pracującemu na forum psychologowi, ale nie mogę, więc piszę tu.

Jestem nowa, chciałabym, żebyście mi poradzili co właściwie mam robić, bo ostatnio już pogubiłam się w swoim życiu na dobre.

Mam prawie 20 lat, jestem po maturze, ale nie studiuję.

To z czym tu przyszłam, to to, że nie umiem sobie tak jakby z sobą poradzić. Obecnie pracuję w firmie kosmetycznej i tylko to mnie jakoś jeszcze zmusza do działania, bo inaczej pewnie całe dnie gapiłabym się w ścianę.

Mój problem tkwi w tym, że mam ciągle wyrzuty sumienia. Nie umiem siebie docenić, chociaż np. w pracy bardzo mnie chwalą, ja nie potrafię cieszyć się z sukcesów, bo cały czas widzę tylko swoje wady. To że pomyliłam w czymś kolejność, to że nie tak skonstruowałam zdanie i ktoś mógł mnie źle zrozumieć, to że nie tak zareagowałam, nie tak byłam ubrana, nie tak siedziałam, nie tak podałam rękę i milion innych.