Skocz do zawartości
Nerwica.com

Może mam depresję, czy jak? Nie znam się na tym. A wy?


tojawawa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowa.

Dziś zdecydowałam napisać. Mam dziwne stany, jakie wcześniej nie bywały. Nie mam pojęcia czy to depresja, czy co.

Dziś chciałam zamontować wreszcie drugą ściankę przeciwwiatrową przed wejściem do domu. Pierwszą zamontowałam 2 tyg wcześniej. Wyszło super i mniej wieje. Lecz potrzebna druga, żebym na zimę nie została bez. Dziś słońce, ostatni gwizdek, potem kostnieję ręce, nic już się nie zrobi na zewnątrz. Więc się pozbierałam.

Myślę: gdzie są te wszystkie śrubki, wiertła itd, co to przy poprzedniej ściance używałam? Grom go wie! Już pierwszy dół. Przecież musieli do mnie przyleźć jacyś goście (co, to ich na pewno !!! nie zapraszałam). No, to nie mogłam zostawić takiej rozpierduchy, jak poucinane profile, wiertarka, wyrzynarka, wiertła, śrubki, pilniki, kleje itd na samym wejściu przed domem. Więc musiałam to gdzieś schować. Więc nie mam dziś bladego pojęcia gdzie ja to schowałam. Więc jak mogę robić drugą ściankę bez narzędzi itd?

Jak ja nienawidzę gości. Zawsze mi się ktoś wpier**li nieproszony. Bo ja nigdy nikogo nie zapraszam. Taki sam burdelnik z papierami, dokumentami. Stukam ZUS-y dla kogoś, albo coś do skarbówki. papiery porozkładane po całym pokoju. Po mojemu. Ja wiem, gdzie, co. (mały metraż, praca w domu) Puk, puk i znów wpier**la się jakiś gość. No to składam te papierzyska do kupy, bo przecież nawet nie ma gdzie usiąść, czy herbatę podać. Jeden temat na drugi, jedną firmę w drugą, potem szukam papierów godzinami, bo się jakieś koleżance KONICZNIE chciało do mnie przyjść, bo była przecież tak blisko, więc pomyślała, że wpadnie. Więc wpadła. A ja wybita z rytmu, nawet jak już w "dupu" sobie wreszcie polazła, to nie wejdę w tok myślenia tak łatwo. Co ja w ogóle robiłam? O co chodziło? Czym się zajmowałam?