Skocz do zawartości
Nerwica.com

zaginął przyjaciel Bardzo ważne


casia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was wszystkich

 

zaginął mi przyjaciel ... miał przepisane ostatnio leki Lexapro :> nie znam się na tym potrzebuję pomocy co z nim mogło się dziać .

 

Chyba ja nie zauważyłam nic .. Czytałam Wasze posty przez kilka dni i ... mam kaca morlanego że coś ominęłam .. albo jest znakomitym aktorem ..

 

 

Pomóżcie mi ... co się wiąże z tym lekiem i dlaczego się go dostaje od lekarza ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli lekarz zapisał Ci...

Lexapro

Cipramil

Podstawowe pytania i odpowiedzi. Linki do materiałów edukacyjnych i informacyjnych

 

 

Jeżeli lekarz zapisał Ci Lexapro

 

 

Pytania i odpowiedzi - Lexapro®

 

Jak Lexapro pomoże Ci w depresji i lęku?

 

Lexapro jest selektywnym inhibitorem wychwytu zwrotnego serotoniny (SSRI) i należy do grupy leków zwanych lekami przeciwdepresyjnymi. Leki te pomagają w przywróceniu prawidłowego poziomu serotoniny w mózgu. Zakłócenia czynności układu serotoninergicznego w mózgu odgrywają kluczową rolę w rozwijaniu się depresji i pokrewnych zaburzeń.

 

Lexapro jest stosowany w leczeniu dużych zaburzeń depresyjnych. Schorzenie to charakteryzuje się obniżeniem nastroju, utratą energii, melancholią (przygnębieniem), poczuciem własnej bezwartościowości lub małej wartości, zaburzeniami snu, zamknięciem się w sobie oraz niezdolnością do radzenia sobie z codziennymi czynnościami. Depresji mogą również towarzyszyć myśli samobójcze. Pacjenci z depresją mogą również odczuwać lęk.