Skocz do zawartości
Nerwica.com

stres


kayanah10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem ze stresem tak mi sie wydaje...choć tak na prawdę nie jestem pewna moich zaburzeń.

 

Jestem studentką. Nie uważam się za osobę głupią...a jednak mam problemy z wynikami na uczelni...uczę sie szybko, nie mam większych problemów z zapamiętaniem materiału ale niestety nie na długi okres czasu. Na egzaminach, kołach itp gdy siadam do pisania mam wielką pustkę w głowie, nic nie mogę sobie przypomnieć, a najgorsze jest to, że wiem na której stronie znajduje sie dany materiał, w jakim miejscu itp. Często pomagam przed znajomym.

Bardzo często jest tak że zapominam o prostych sprawach. Przez chwilę wiem że muszę coś zrobić a po chwili zapominam...

 

Może i mój problem jest trywialny ale bardzo często przynosi mi wielkie rozczarowania swoją osobą. Proszę o jakieś wskazówki.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć kayanah10. Miło Cię poznać.

 

Twój problem nie jest trywialny. Stres budzi wiele problemów. Radzenie sobie z nim to wcale nie jest prosta sprawa. Na pamięć polecam lecytynę 1000. Jeśli jednak dolegliwości nie ustąpią dobrze byłoby skonsultować się z lekarzem, zrobić badania krwi, być może masz anemię, która bardzo utrudnia życie a może się ona objawiać zaburzeniami koncentracji, zaburzeniami pamięci. Nie pisze ot tak - rozumie Cię, w czasie studiów miałam podobny problem i okazało się, że przyczyną była anemia.

Pozdrawiam cieplutko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że sie nie przywitałam.

Dzień dobry:)

 

Cóż, faktycznie to co się dzieje ze mną może być spowodowane anemia, tym bardziej, że kiedyś ją przechodziłam a badań kontrolnych dawno nie robiłam.

Tak więc muszę biegiem iść na badania.

A lecytynkę przyjmuję od jakiegoś czasu ale na reakcję jednak trzeba poczekać trochę.

 

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź