Skocz do zawartości
Nerwica.com

trochę o dzieciństwie...trochę o mnie... dziwne zachowania


GreyEye

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór:)

Nie wiem właściwie dlaczego zarejestrowałam na to forum, wiem że pewnie i tak nikt mi nie odpisze albo jedynie wyzwie że zakładam bezsensowny temat. Postanowiłam gdzieś napisać o sobie, a to wydaje się być najbardziej odpowiednim miejscem.

Jestem studentką Biologii. Od zawsze czułam się jakoś dziwnie. Przez ostatnie kilka lat coraz częściej odczuwam smutek tak głęboki że mam ochotę uciec. Mam wspanialego chłopaka, jestem na studiach jednak odczuwam że nie zasługuję na nic. Bardzo często, może co noc, co kilka, od 5 klasy podstawówki przychodzą mi do głowy myśli, jakby wszystkim było lepiej, gdybym się nie urodziła. Czasami wyobrażam sobie jak samochód potrąca mnie na pasach, albo okazuje się że jestem nieuleczalnie chora i umrę w przeciągu kilku godzin. Takie myśli sprawiają mi ulge.

Ostatnio oglądałam jakis program w którym został wspomniany termin" nerwicy natręctw", często kiedy słyszę jakieś slowo którego znaczenia nie znam, szukam w internecie jakichś informacji...

Przed pierwszą klasą podstawówki, czyli wtedy gdy ledwo pamiętam cokolwiek, jednym z moich wspomnień jest że chodziłam po domu i "musiałam" robić taki dźwięk podobny do świstu"wsszzyt!". Pamiętam że robiłam to bardzo często i dostawałam"po głowie" od rodziców żeby tego nie robić, robilam to po kryjomu.

Kolejne wspomnienie dotyka podstawówki klasy 1-3. Idąc alejką musiałam skręcić w jedną z klatek schodowych żeby parzystą ilość razy dotknąć stopą krawędzi drzwi... Najczęściej było to 4,6 lub 8. Dotykając pilota również, i klamki.. Pamiętam że nie wydawało mi się to jakieś dziwne.. Poprostu musiałam to robić, inaczej myślałam tylko o tym.. Któregoś razu powiedziałam o tym rodzicom(wyszlo przez przypadek bo zobaczyli że dotykam ręką fotela), zaczeli się ze mnie śmiać że pójdę do szpitala i będę wariatką i mam tak nie robić. Robiłam to nadal w ukryciu.