PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
262
70%

Nie
66
18%

Zaszkodziła
47
13%

 
Liczba głosów : 375

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 13 mar 2015, 18:55
Padaka , czarno to widzę .
Trzeba było schodzić bardzo stopniowo i ładgodnie , a nie od razu .
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9877
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 13 mar 2015, 19:00
padaka napisał(a):Ja już drugi dzień nie biorę paroksetyny. Jak się czuję? Beznadziejnie, jak totalna padaka. Nastrój depresyjny, płakać się chce, a przecież brałem to tylko na ZOK. Mam również parestezje i czasami bóle głowy, często się wybudzam w nocy :roll: I jeszcze ta cholerna pogoda. Jak tu przetrwać?


jak długo brałeś paroksetynkę i w jakich dawkach? schodziłeś stopniowo czy nagle i z jakiej dawki.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2058
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez padaka 13 mar 2015, 19:00
Dwa dni brałem 10mg, potem dwa dni 5mg i od dwóch dni nic. :D Brałem 4 miesiące 20mg na ZOK.
F21 F42 G48
Paroksetyna 20mg
Olanzapina 10mg
Lewetiracetam 2000mg
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
31 gru 2014, 12:28

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 Gorliwy 13 mar 2015, 19:08
Cztery dni na zejście ? Chłopie to stanowczo za mało , za krótko .
Na tej 5 mg powinieneś jechać z conajmniej 3 tygodnie .
Inna sprawa , czy jak juz oczyścisz się z leku zupełnie czy wtedy nie powrócą objawy z początku brania leku ?
ja sobie juz długo lawiruję na 7, 5mg Paro . Jak trzeba to podnoszę dawke , jak trzeba ,,, od tego w zależności jak sie czuję .
Musisz zrozumieć ,że nie walczysz z lekiem , ale ze swoja chorobą .
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9877
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 13 mar 2015, 19:11
Kalebx3 napisał(a):Cztery dni na zejście ? Chłopie to stanowczo za mało , za krótko .
Na tej 5 mg powinieneś jechać z conajmniej 3 tygodnie .
Inna sprawa , czy jak juz oczyścisz się z leku zupełnie czy wtedy nie powrócą objawy z początku brania leku ?
ja sobie juz długo lawiruję na 7, 5mg Paro . Jak trzeba to podnoszę dawke , jak trzeba ,,, od tego w zależności jak sie czuję .
Musisz zrozumieć ,że nie walczysz z lekiem , ale ze swoja chorobą .


ale brał tylko 4 miesiące . tydzień na 10mg/połowę dawki + tydzień na 5mg i wystarczy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2058
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez padaka 13 mar 2015, 19:15
Parestezje już mam mniejsze, tylko te wahania nastroju mnie drażnią. Jak chad jakiś. Dzień beznadziejny, wieczór prawie doskonały nastrój.
F21 F42 G48
Paroksetyna 20mg
Olanzapina 10mg
Lewetiracetam 2000mg
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
31 gru 2014, 12:28

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 13 mar 2015, 19:42
padaka, Jak zdychasz to wrzuc sobie 5mg parox jeszcze przez kilka dni, to troche powinno pomóc.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 13 mar 2015, 20:11
Parestezje to nie do zniesienia , byłem w psychiatryku odstawili mi 40 mg paroks myślałem ze je*ne ale brałem też heminevrin więc jakoś przeżyłem. wróciłem z psychiatryka po dwoch tygodniach wskoczyłem od razu na 40 mg :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2058
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez padaka 13 mar 2015, 20:14
Jak zdychasz to wrzuc sobie 5mg parox jeszcze przez kilka dni,
Ja zdycham tylko, póki jest widno. Gdy zapada zmrok to nastrój się znacząco poprawia i parestezje są mniejsze. W ogóle te moje parestezje pojawiają się głównie, gdy się poruszam. Na leżąco ich nie mam praktycznie wcale :shock:

Może to efekt melatoniny, to obniżenie nastroju i zmęczenie, bo takie mogą być jej uboki.
F21 F42 G48
Paroksetyna 20mg
Olanzapina 10mg
Lewetiracetam 2000mg
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
31 gru 2014, 12:28

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 13 mar 2015, 20:16
padaka, ja miałem cały czas ale przy ruchach to mocniejsze i częściej, to prawda
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2058
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Mózg-Pain 13 mar 2015, 21:22
Tak sobie latam po necie szukają czegoś o moich objawach po odstawiennych i znalazłem taki artykuł dość przerażający
https://hipokrates2012.wordpress.com/20 ... ri-i-snri/
Jestem twoim powodem samo-destrukcji
Żyły pompujące strach ssą jasną ciemność
Posmakuj mnie,a ujrzysz
Więcej niż potrzebujesz
Wchodzę w twój umysł Niszczę marzenia
Oślepiony przeze mnie nie możesz nic ujrzeć
Przed przeznaczeniem nigdy nie uciekniesz
Życie jest jaśniejsze od śmierci
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
18 gru 2014, 19:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 13 mar 2015, 21:34
Mózg-Pain, o kurczę dobry art . walnę sobie pod podpis , potem go przeenalizuje głębiej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2058
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez miko84 13 mar 2015, 21:36
Artykuł czy jakiś wpis na blogu, też mogę coś takiego napisać, każdy może. Szkoda czytać, wszystkie możliwe skutki uboczne leków znajdzie się w badaniach klinicznych, choćby na pubmedzie, tylko trzeba poszukać i wyłowić je z nurtu pochlebstw. Jak ktoś coś pisze to powinien się opierać na danych do których można zajrzeć.
miko84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 13 mar 2015, 21:47
moim zdaniem koleś piszę z sensem i nie potrzeba tu żadnych badań bo to logiczne, no ale też dobrze o tym wiem że tak jest.
np:
"Jeśli podaje się pacjentowi lek neuroleptyczny, to spada mu poziom dopaminy. Powoduje to, naturalnie, częściowe zaleczenie choroby, lub, czasami – brak poprawy. Jednak organizm, także mózg, dąży do homeostazy. Jeśli poziom dopaminy się obniża w wyniku podawania leku neuroleptycznego, mózg zaczyna produkować jej o wiele za dużo, niż mu potrzeba. Wtedy panuje równowaga, wychodzi to na zero. Jednak kłopoty zaczynają się pojawiać, jak odstawiasz lek neuroleptyczny – wtedy nadal w mózgu jest o wiele za dużo dopaminy, bo mózg nadal ją produkuje w zwiększonej ilości. To skutkuje nawrotem choroby psychicznej, bo neurony są bombardowane ogromną ilością dopaminy. Tak więc “nawrót” choroby to nic innego, jak tylko objaw odstawienia, oznaka uzależnienia.
Identycznie jest w przypadku podawania leków przeciwdepresyjnych. Ich podawanie, przez pierwsze miesiące lub parę lat, powoduje zwiększoną ilość serotoniny w mózgu. Jednak tutaj także mózg dąży do homeostazy, i praktycznie przestaje produkować serotoninę, po miesiącach lub roku, dwóch. Wtedy lek antydepresyjny przestaje działać, częściowo, bo dalej wyłapuje resztki serotoniny znajdujące się w neuronach. Kłopoty pojawiają się, gdy chcesz lek antydepresyjny odstawić. Wtedy poziom serotoniny dalej jest bardzo niski, powrót do stanu poprzedniego jest długotrwały. Wraca depresja, strach. Traktowane jest to jako nawrót choroby, podczas gdy to tylko efekt uzależnienia / odstawienia."

przychodzę do lekarza skarże się na zmęczenie a on nie bierze pod uwage długoletniego zażywania ssri , tylko wiąże to z depresją i traktowane jest to jako powrót.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2058
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości

Przeskocz do