PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy pregabalina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
39
64%

Nie
17
28%

Zaszkodziła
5
8%

 
Liczba głosów : 61

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

Avatar użytkownika
przez elfrid 06 maja 2016, 20:10
Vengence, na razie nie udało mi się zamienić fluwoksaminy na wenlafaksynę, za duże uboki zaczęły występować.
Stifler19, trudno powiedzieć to, jak zwykle, kwestia indywidualna. Ale nie przesadzał bym z tym euforycznym działaniem pregabaliny. Zwłaszcza przy regularnym braniu i zwłaszcza, gdy pregabalina ma zastąpić benzo. Powinna Ci ułatwić odstawienie, bo po roku stałego brania clona jesteś już uzależniony.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2672
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

przez Tarja 07 maja 2016, 08:38
Witam.Bralam juz kiedys pregabaline i odstawilam.wczoraj wieczorem wzielam 75 mg chodze jak nacpana bola mnie miesnie i podstawowe pytanie mieliscie problem z oddychaniem przy niej?bo ja mam wrazenie jakby ktos siadl mi na klatke piersiowa ale ja ogolnie przy moich lekach mam bol w klatce piersiowej. Wiec jak biore tylko raz dziennie jest mozliwe ze rano ten bol powraca a ja mysle ze mam dusznosci?Wacham sie z kolejna dawka w dzien bo jestem w pracy a pregabalina mnie usypia powoduje zawroty glowy i ogolne przymulenie
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
05 maja 2016, 10:43

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

Avatar użytkownika
przez Ma89 08 maja 2016, 21:31
Tarja przynajmniej ja nie zauważyłem takich efektów ubocznych. Może to być też efekt rozpoczynania leczenia i te bóle i dusznosci sa na tle nerwowym. Nie chce radzić ani odradzać, ale może warto skonsultować się z lekarzem, czy dalej to brać czy też nie.

elfrid a jak to w Twoim przypadku jest, łączysz z pełną dawką SSRI czy to jakoś tak połowicznie sie rozkłada? Pytam, bo ostatnio mysle, ze mi pregabalina średnio pomaga i chce ją albo odstawić albo łączyć z SSRI.

Btw. jaka jest szansa przy odstawieniu pregabaliny że mogą się uaktywnić nieporządane efekty? Zwłaszcza chodzi mi o padaczkę, bo wolałbym tego uniknąć ;) :P Dawka skromna bo 150 mg gdzieś tak od marca.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
02 kwi 2014, 09:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

Avatar użytkownika
przez elfrid 08 maja 2016, 21:36
Ma89, łącze w pełnym znaczeniu tego słowa ze standardową dawką wenlafaksyny
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2672
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

przez Tarja 09 maja 2016, 08:45
ide dzisiaj do lekarza zobaczymy co powie..może jeszcze cos dołoży bo wczoraj pregabalina spisała się kiepsko lęki nie ustały i tak spędziłam kolejny dzień w łóżku wyjąc w poduche... :(
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
05 maja 2016, 10:43

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

Avatar użytkownika
przez elfrid 09 maja 2016, 17:02
Tarja, i jak wizyta u lekarza?
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2672
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

Avatar użytkownika
przez absolulu 09 maja 2016, 17:37
elfrid napisał(a):Vengence, na razie nie udało mi się zamienić fluwoksaminy na wenlafaksynę, za duże uboki zaczęły występować.
Stifler19, trudno powiedzieć to, jak zwykle, kwestia indywidualna. Ale nie przesadzał bym z tym euforycznym działaniem pregabaliny. Zwłaszcza przy regularnym braniu i zwłaszcza, gdy pregabalina ma zastąpić benzo. Powinna Ci ułatwić odstawienie, bo po roku stałego brania clona jesteś już uzależniony.

Elfrid, jako stały użytkownik, co powiesz na temat tolerancji ? Czy po długim okresie brania działa chociaż na napięcie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
14 lis 2013, 03:55

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

przez Bagatelka 09 maja 2016, 18:25
Czy ten lek jest powszechnie znany psychiatrom czy tylko tym bardziej kumatym? No i czy jest problem z jego zdobyciem?
Paroksetyna 20mg, Kwetiapina 600mg, Pregabalina 600mg, Nicergolina 20mg
Offline
Posty
378
Dołączył(a)
05 sty 2016, 13:22

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

Avatar użytkownika
przez elfrid 09 maja 2016, 18:40
absolulu, działa. chociaż może się wydawać, że nie działa, to po pominięciu dawki, uświadamiam sobie, że jednak działa.
Dupyé, to zasrany obowiązek każdego lekarza specjalisty psychiatry, znać leki oficjalnie zarejestrowane do leczenia zaburzeń psychicznych
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2672
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

Avatar użytkownika
przez Ma89 09 maja 2016, 21:41
jeśli chodzi o problemy ze zdobyciem - w mieście wojewódzkim zdarzyło mi się kupić np. w 2 czy 3 aptece. Nie wszędzie jest 'od ręki', ale jest na zamówienie, czy w innej aptece.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
02 kwi 2014, 09:34

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

przez Tarja 10 maja 2016, 12:02
witam.wizyta u lekarza juz za mna dołożył mi jedynie Citalopram niby lepszy rano bo nie zamula miał już ktoś z was taki zestaw?
Co do boleści moich oddechowych zero reakcji... a ja sie dzisiaj mecze zreszta wczoraj też się męczyłam coś czuje że po południu skocze do rodzinnego niech on sprawdzi co się dzieje bo się wykończe.I tak codziennie jest zamiast funkcjonować to sie stresuje...całymi dniami a najfajniesze w tym wszystkim jest to że jak spie lub zaraz po przebudzeniu oddycham normalnie i nic mnie nie boli więc wydaje mi się ze to jednak na tle nerwowym....tylko jak z tym żyć a może to wina papierosów?przez 20 lat sporo paliłam od miesiaca ograniczyłam do 10 dziennie....
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
05 maja 2016, 10:43

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

Avatar użytkownika
przez Stifler19 10 maja 2016, 12:17
Tarja zmniejszenie palenia papierosów może powodować objawy odstawienne jak większe napięcie, lęk, mniej energii....ale może to być początek działania citalopramu. Od kiedy Citalopram bierzesz?
Paroksetyna 80 mg Nikotyna
Clonazepam 0.7 mg
Pregabalina 600 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
21 cze 2012, 02:18

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

przez Tarja 10 maja 2016, 12:24
jeszcze nie biore mam zamiar wziasc od jutra ale sie boję bo po opipramie tez miałam nasilone lęki i nie potrafiłam sobie z nimi poradzić.ja sieczuje jakbym miała obręcz na klatce piersiowej i to nie daje mi żyć dzisiaj jeszcze uczucie goraca wystapiło wiec jest tragedia bo nie miałam takich objawów wiem nakrecam sie sama wsłuchuje sie za bardzo w organizm cos zakłuje coś nie tak zaboli i jest tragedia... :( no i jeszcze dochodza nogi jak z waty i ogolna katastrofa mecze sie z tym krotko bo około miesiaca i nie daje rady....
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
05 maja 2016, 10:43

PREGABALINA (Lyrica, Pregabalina Zentiva, Pregabalin Sandoz)

Avatar użytkownika
przez Stifler19 10 maja 2016, 13:04
po escitalopramie pewnie jak po większości leków z tej grupy na początku może nasilić sie lęk, niepokój ale po tygodniu dwóch wszystkie objawy mijają
Paroksetyna 80 mg Nikotyna
Clonazepam 0.7 mg
Pregabalina 600 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
21 cze 2012, 02:18

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości

Przeskocz do