Skocz do zawartości
Nerwica.com

nerwica lękowa czy serca? pomocy:(


imalone

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich. jestem studentka 2 roku i od liceum mam nerwice, ktorej nie lecze :/ zaczelo sie to jednorazowym omdlęciem w kosciele, dlatego wogole prestalam chodzic, a gdy poszlam po 5 minutach bylo mi goraco i duszno i znowu to samo ;/ Potem przelozylo sie na szkole. kiedys zawsze bylam pyskata, wyluzowana:) w centrum zainteresowania. wtedy zaczelam sie bac odpowiadac nauczycielom, przy tablicy cala sie trzeslam w glowie mi sie krecilo. Nie mowiac o pisaniu kartkowki czy sprawdzianu :/ Teraz jestem na studiach. Rok temu bylo ze mna duzo lepiej, na poczatku stresowalam sie ale przywyklam do kolokwium itd i radzilam sobie ze stresem. Po wakacjach i zdanej sesji (byla ciezka) czulam sie fatalnie, gdy zostalam o cos zapytana na cwiczeniach zaczynalam cala drzec, pocily mi sie rece i w oczach mi sie przewracalo. Jeszcze mam te tiki? glowa jak sie zestresuje :/ ucieka mi w lewo co jakis czas. Wczoraj mialam kolokwium... Umialam WSZYSTKO rylam pare dni. usiadlam, baba zaczela dyktowac zadania zaczelam normalnie pisac. i przy ktoryms zadaniu przyszlo mi do glowy : zebym tylko sie nie zaczela denerwowac, a za chwile ze ona na mnie patrzy... i sie zaczelo. drzenie rak, za chwile w gore, gorąco, glowa zaczela mi sie trzasc. siedzialam jak debil i podpieralam glowe reka :D raz jedna raz druga hah nie napisalam 2 zadan bo nie dalam rady :D i mialam w mysli ze ona stoi i widzi co mi sie dzieje to bylo najgorsze uczucie bylo mi wstyd... napewno to widziala stala na przeciwko mnie :( po kolokwium czulam sie okropnie wyczerpana. i tak mam ostatnio caly czas, a tu sie sesja zbliza!!! nie poradze sobie przeciez :( nawet mialam mysli, ze dostane jakas padaczke :| A co powinno was zaciekawic i mnie sama ciekawi, ja nie boje sie wysjc z domu czy isc do sklepu czy na uczelnie, ja kocham moją uczelnie i chce miec wysokie wyksztalcenie! ja ide z usmiechem na twarzy ale juz w autobu