Skocz do zawartości
Nerwica.com

Absolutna izolacja


Canis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od wielu lat, ponad połowę życia, trwam w kompletnej izolacji od otoczenia. Nauczyłem się uczyć ludzi, by nie widzieli, że ze mną jest cokolwiek nie tak, uznają, że jestem po prostu troszkę ekscentryczny. Chciałem nie mieć kontaktu ze światem i mi się to udawało, dopóki 10 godzin dziennie na wydziale pełnym wrzeszczących i kłócących się kobiet nie zrujnował mojej psychiki. Zalecano mi powrót do życia społecznego, ALE.

- Nie znam się na żadnym sporcie, nie śledzę piłki nożnej, nie znam żadnych zespołów

- Gardzę alkoholem

- Wpadam w panikę w barach

- Jestem lekko niedosłyszący i gubię, co ludzie mówią

- Nie chcę znać tytułów ani autorów utworów muzycznych, których słucham

- Podobnie jak wyżej z filmami, może znam i lubię, ale nie mogę o tym rozmawiać

- Nie czerpię przyjemności z przebywania z ludźmi

- Nie ma w moim otoczeniu nikogo, kto chciałby mi pomóc

- Nie mam przyjaciół, ledwo znam rodzinę, nie mam nawet żadnych wrogów, żadnych rywali, żadnych przeciwników, nikt mnie nie zna

Przyzwyczaiłem się do takiego życia.

Jak mam je przerwać? Czy warto...? Jak to mówią, IRL, nie ma niczego, co bym doceniał... może podróże, ale to znowu pieniądze, i znowu towarzycho.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli nei masz ciezkiej depresji albo nie dostajesz atakow paniki to nie musisz brac lekow. Musisz tylko zmienic sposob zycia, wiem ze latwo sie mowi ale da sie zrobic. Mnie tez sport nie interesuje i gardze alkoholem, od 5 lat nie mialem piwa w ustach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie problem polega na tym, że mam ataki paniki. W szkole, ale także po nocach. Lekarstwa mi nie pomogą, ja powinienem wejść do życia społecznego, przekonać się, że tam mnie nic nie zabije, tylko nie umiem. Nie sam. Macie jakieś propozycje jak wyrwać się z tego?

Udostępnij tę odpowiedź