Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nerwica czy nie?


unnamed

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałbym żeby wypowiedział się jakiś psycholog czy coś (widziałem, że jest dział pytanie do psychologa), ponieważ nie mam odwagi iść i rozmawiać szczerze z obcym człowiekiem o moich problemach :(

Mam 16 lat i jestem uczniem klasy 3 gimnazjum. Zacznę od początku czyli od klasy 1 kiedy miałem problemy z pewnym chłopakiem, który dość dużo mnie zaczepiał... Zaznaczam, że nie problem w tym, że akurat ja bo jestem jakiś inny czy coś tylko on ogólnie 'zaczepiał' większość chłopaków z klasy. Może mnie bardziej może nie. Nie wiem. Wiem, że jestem bardzo wrażliwy i po jakimś czasie po prostu nie wytrzymałem rozryczałem się matka zobaczyła spytała się o co chodzi to powiedziałem poszła do szkoły i niby załatwiła. Było dobrze przez 1.5 roku. Dlaczego tym wszystkim piszę? Wydaję mi się że tak historia ma wpływ na to dlaczego się dzisiaj tak zadręczam. Oczywiście pomijając to, że nie mogę się pogodzić z faktem, że dałem sobą tak pomiatać i nie reagowałem jak należy. To jest jeszcze jedno. Otóż na początku 3 klasy miałem spięcie z jednym z szkolnych 'gangsterów', a raczej nie szkolnych po do szkoły to on nie uczęszcza tylko ciągle stoi z kumplami przed. Podbił, powiedział parę słów i w pewnym momencie zacząłem się cały trząść (chyba z lęku przed nim). I tak przez parę dobrych miesięcy (5,6) żyłem w strachu i lęku strachu przed nim gdy, tylko go widziałem cały jak bym się zatykał, nie równy oddech i to co mnie najbardziej dołuje czyli "czarne myśli" przychodziły same, nie chciałem ich i w połowie im nie wierzyłem. Myślałem o tym, że on zaraz znowu podejdzie, że mnie zaczep, że co najgorsze mnie pobije, że nie wiadomo co jeszcze, ale na pewno coś mi zrobi... Oczywiście on nic mi nie robił. To był tylko jeden dzień, a 'zniszczył' 6 miesięcy mojego życia. Przez, które żyłem w strachu i zmartwieniach gdy tylko miałem wolną chwile od razu myślałem, że jutro znów do szkoły i pewnie jutro coś