Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Lilith

Problemy z cyklem miesięcznym w związku z farmakoterapią

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny temat dla pań.

Nierzadko w związku z braniem leków pojawiają się problemy z cyklem miesięcznym. A to jest przesunięty, a to bolesny. Mało się o tym mówi, ponieważ ten temat wydaje się wstydliwy. Liczę na to, że uda się przełamać tabu, ponieważ wiele kobiet się zwyczajnie męczy i myśli, że tylko u Niej występuje dany objaw. 

A zatem zacznę od siebie.

Przede wszystkim - trittico. Rozregulowany cykl, bolesność, zwiększone napięcie, opuchlizna na dwa tygodnie przed krwawieniem. 

A jak u Was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Escitil. Bolesność piersi przed okresem, czasami plamienie. Sam okres jest dość bolesny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Benzodiazepiny - w moim wypadku alprazolam - bardzo redukowały napięcie przedmiesiączkowe. Likwidowały wszelką bolesność, przedwczesny ból brzucha i wahania nastroju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×