Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
VVenus

Samotnosc w niemczech....

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzis zalozylam konto i tez jestem jedna z nieszczesliwych i samotnych mieszkam za granica i ciezko mi tu poznac sensownych ludzi wiekszosc szuka przygod zabaw i mozliwosci by tylko kogos wykorzystac moze ktos tez przebywa za granica i jest sam ?... mam 20scia pare lat jestem wolna nie mam dzieci i bagazy ale niestety samotnosc dobija i od dluzszego czasu nic mnie juz nie cieszy a kolejna porazka po nieudanych znajomosciach dobija jeszcze bardziej... chcialabym poznac podobna osobe ktora tez jest sama wolna bez dzieci i jakichs chorych sytuacjach typu separacja jest w zwiasku ale szuka lepszej itp... niestety ciezko mi poznac takich ludzi zazwyczaj kazdy z jakims defektem..... nie uwazam sie za ideal ale teorytecznie jestem dobra kandytaka (bo jak pisalam wyzej nie mam bagazy.) na zone kolezanke przyjaciolke a mimo to nikt nie chce dac mi szansy i co chwile kreca sie przy mnie nieodpowiedni ludzie z ktorymi nic mnie nie laczy i nie da sie z  nimi  zbudowac trwalej relacji... zasnatawiam sie dlaczego ja takich ludzi przyciagam dlaczego nie przyciagam kogos kto jest do mnie chociarz w 40 50 procentach podobny i ma podobne pragnienia tylko jakies przypadki beznadziejne co tuszuja swoje wady i bagaze a potem okazuje sie ze no wlasnie.... jesli ktos ma podobnie prosze piszcie moze uda sie tu tez z kims zaprzyjaznic zapoznac na poczatek... moze kiedys uda sie nawet spotkac .... czekam na wasze opinie odpowiedzi o ile w ogole ktos napisze... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ups widze ze sporo bledow ortograficznych narobilam.... niestety moge robic je czesto bo szybko pisze... prosze sie o to na mnie az tak nie gniewac 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm fajnie jak by ktos sie wypowiedzial :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od dziecka problemy ciagna sie za mna az do dzis...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, VVenus napisał:

niestety ciezko mi poznac takich ludzi zazwyczaj kazdy z jakims defektem..... nie uwazam sie za ideal

 

 VVenus , a nie masz zbyt wygórowanych wymagań co do mężczyzn ?

 No bo jakby nie patrzeć , wszyscy mamy wady , ,, nie sądzisz ?

 Pokój z Tobą .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kalebx3 Gorliwy napisał:

 

 VVenus , a nie masz zbyt wygórowanych wymagań co do mężczyzn ?

 No bo jakby nie patrzeć , wszyscy mamy wady , ,, nie sądzisz ?

 Pokój z Tobą .

Nie nie uwazam ze mam wygorowane wymagania sa adekwatne do tego czego ja sama moge dac szukam wedlug siebie. Co do oczekiwan i wymagan kazdy je ma i powinien miec wiazanie sie z  byle kim i byle jak nie ma sensu i tak sie to rozpadnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A jak poznajesz nowych ludzi? Rozumiem, że pracujesz w Niemczech i nie możesz podjąć jakiś studiów. Może wystarczy wejść na Tindera? Wiesz, nie bardz wiem czego też oczekujesz na forum. Nie chcę, byś odczytywała to jako "złote rady", ale ja właśnie w ten sposób poznaję ludzi. W college-u, w podróży, na Tinderze... Jedyne czego nie robię, to chodzenie do klubów ale to przez moje kompleksy - mimo szczupłej budowy, mam za duży brzuch. Staram się z tym walczyć - 20 minut ćwiczeń dziennie tak na dobry początek potem chcę zacząć biegać (gdy się ociepli) i zacząć chodzić na siłownie by zrobić cięższe ćwiczenia. Na siłowni też można poznać ludzi, ale jest trudniej - w tych czasach każdy trenuje we własnym świecie, wpatrzony w iPhone'a ze białymi AirPodsami na uszach - tak to przynajmniej wygląda w UK (sprzęt niekoniecznie musi być Apple, to taki przykład bo sam używam).

Edytowane przez mpConroe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, mpConroe napisał:

A jak poznajesz nowych ludzi? Rozumiem, że pracujesz w Niemczech i nie możesz podjąć jakiś studiów. Może wystarczy wejść na Tindera? Wiesz, nie bardz wiem czego też oczekujesz na forum. Nie chcę, byś odczytywała to jako "złote rady", ale ja właśnie w ten sposób poznaję ludzi. W college-u, w podróży, na Tinderze... Jedyne czego nie robię, to chodzenie do klubów ale to przez moje kompleksy - mimo szczupłej budowy, mam za duży brzuch. Staram się z tym walczyć - 20 minut ćwiczeń dziennie tak na dobry początek potem chcę zacząć biegać (gdy się ociepli) i zacząć chodzić na siłownie by zrobić cięższe ćwiczenia. Na siłowni też można poznać ludzi, ale jest trudniej - w tych czasach każdy trenuje we własnym świecie, wpatrzony w iPhone'a ze białymi AirPodsami na uszach - tak to przynajmniej wygląda w UK (sprzęt niekoniecznie musi być Apple, to taki przykład bo sam używam).

Nie wiem co ze mna jest nie tak mam kilka kont zalozonych na portalu dla Polakow samotnych w niemczech z aktualnym moim zdaniem dosc ladym zdjeciem nie uwazam sie za potwora... a mimo to nikt do mnie normalny nie pisze a jak pisza to za starzi faceci co szukaja moldej dupy sorki za wyrazenie... albo zonaci albo jacys inni co maja nierowno pod sufitem... porazka .... ja wlasnie znowu lubie chodzic na dyskoteki i imprezy ale zwyczajnie nie mam z kim tyle imprez umknelo mi spod nosa bo nie mialam z kim pojsc... mam tu jedna kolezanke sporo odemnie starsza fajna babka ale ona ma swoje zycie poznala sobie faceta i bardzo bardzo rzadko sie spotkamy czasem zdarzy sie ze pojdziemy na impreze a tam to mezczyzni nie sa zainteresowani kazdy przychodzi ze swoimi dziewczynami albo znajomymi wiec nikt na nikogo nie zwraca uwagi bledne kolo... ja juz nie wiem co ze mna nie tak i jak sobie pomoc przecierz jestem mloda osoba marnuje sie chodzac tylko do roboty a potem siedze cale dnie i weekendy w domu jakasa masakra :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego oczekuje piszac tu moze chcialabym porpostu z kims wymienic sie paroma zdaniami moze nawet poznac kogos o ile  to w ogole bylo by mozliwe... w rzeczywistosci ja nie mam nawet sobie z kim porozmawiac a pojsc na kawe albo czasem gdzies wyskoczyc nawet nie wspomne :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A próbowałaś Tindera by poznać kogoś lokalnego? Niemca, nie Polaka. Może akurat trafi się jakiś fajny :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, mpConroe napisał:

A próbowałaś Tindera by poznać kogoś lokalnego? Niemca, nie Polaka. Może akurat trafi się jakiś fajny :).

nie probowalam ale probowalam inne i nawet jestem na takimm gdzie wiekszosc to niemcy siedza i nic totalnie nic.... ale tak szczerze mowiac ja nie chce niemca poznac chcialabym normalnego fajnego chlopaka z Polski niestety z tego co widze nie ma w niemczech takich albo ja nie mam szczescia by takiego spotkac na swojej drodze :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znaczy pisza ale tak jak pisalam nie ci co mnie interesuja napisalam wyraznie ze nie szukam przygod tylko chetnie z kims pogadam wyskocze na kawke ... pewnie jak bym napisala ze szukam przygod na raz to by mi skrzynka od wiadomosci pekla .... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, VVenus napisał:

Co do oczekiwan i wymagan kazdy je ma i powinien miec wiazanie sie z  byle kim i byle jak nie ma sensu i tak sie to rozpadnie.

 rozumiem ,,, a chemia pożądania , elektryczność w oku i z boku (-;,,, postura ala- kulturysty też ? , czy jak ?

 Doskonale Cię rozumiem  , puste weekendy , a wokół  tyle się dzieje i nie ma  z kim / noooż do ku-wy nędzy !!!

Może tutaj kogoś znajdziesz ,,,,sam bym się pisał na spotkanie z Tobą (-; , ale mam żonę i jestem stary znerwicowany, marudny , religijny  pryk (-; więc z miejsca odpadam ,,, szkoda nie ? Ze mną co najwyżej Różaniec (-;

 Tylu na tym Forum samotnych Orłów , zajęczałych na maxa , ale jak przychodzi kobieta , to juz ich ani widu ani słychu .

 Gratuluje odwagi ! (-:

 Może jakaś męska jemioła odważy się napisać do Ciebie . Oby.

 Z Panem Bogiem . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, VVenus napisał:

normalnego fajnego chlopaka z Polski

--- tu sami normalni (-:,,, 

Edytowane przez Kalebx3 Gorliwy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, VVenus napisał:

ja wlasnie znowu lubie chodzic na dyskoteki i imprezy ale zwyczajnie nie mam z kim tyle imprez umknelo mi spod nosa bo nie mialam z kim pojsc...

 
 >>> o to chyba chodzi : (-
 
Niebo, jestem w niebie,
a moje serce bije tak, że ledwo mogę mówić
I wydaje mi się, że znajduję szczęście, którego szukam
Kiedy jesteśmy razem tańcząc, od policzka do policzka
 
Niebo, jestem w niebie,
a troski, które otaczają mnie przez cały tydzień
Wydają się znikać jak szczęśliwa passa hazardzisty
Kiedy jesteśmy razem, tańcząc, od policzka do policzka
 
O! Uwielbiam wspinać się na górę
I dotrzeć na najwyższy szczyt,
Ale to nie ekscytuje mnie w połowie tak
jak taniec policzka w policzek
 
O! Uwielbiam łowić ryby
w rzece lub potoku,
ale nie podoba mi się to w połowie tak,
jak taniec od policzka do policzka
Zatańcz ze mną
Chcę, aby moje ramię wokół ciebie
Urok o tobie
Poprowadził mnie do nieba
Jestem w niebie
I moje serce bije tak, że ledwo mogę mówić
I wydaje mi się, że znajduję szczęście, którego szukam
Kiedy jesteśmy razem tańcząc od policzka do policzka
 
cały dzień za mną ta piosenka dziś chodzi , 
Edytowane przez Kalebx3 Gorliwy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Kalebx3 Gorliwy napisał:

--- tu sami normalni (-:

Tak wiem ze tu bardzo duzo samotnych ale tak jak piszesz pojawi sie samotna kobieta ktorej tak niby pragna a jak przyjdzie co do czego nikt nie przejmuje inicjatywy nie chce by znajomosc sie rozwinela...  zamiast sie spotkac pogadac wola wiecznie pisac a mnie wieczne pisanie nie interesuje kiedys mezczyzni z portali na ktorych jestem pare razy  podali mi swoj numer i chcieli abym sie odezwala jak tylko zaproponowalam ze moze lepiej gdybysmy porozmawiali telefonicznie to setki wymowek byle by nie rozmawiac woleli pisac i bawic sie emotkami odrazu odpuszczalam takich ludzi dla mnie nie byli powazni i jedyne co szukali to kolezanki na telefon i klikanie .... smutne... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, VVenus napisał:

jak tylko zaproponowalam ze moze lepiej gdybysmy porozmawiali telefonicznie to setki wymowek byle by nie rozmawiac woleli pisac i bawic sie emotkami odrazu odpuszczalam takich ludzi dla mnie nie byli powazni i jedyne co szukali to kolezanki na telefon i klikanie .... smutne... 

masz rację ,że to prawdziwie smutne .

 słyszałem ostatnio , że jedna mądra znana nawet amerykańska psycholog , powiedziała ,że najbardziej niszczy męskość pornografia i gry komputerowe . Coś w tym pewnie jest ,że nawet samotne ludki wolą jęczęć przy bezpiecznym komputerze niż podjąć żywe wezwanie w realu .Albo poczuć się bogiem strzlająć do potworków podczas grania  z innymi  wirtualnymi pojebusami ///

 ja jestem z tej epoki lodowcowej ,gdzie , aby poznać kobietę trzeba było iśc na dyskotekę , ew. zagadać ją na ulicy , przez znajomych,,,,ale wszystko na żywca . Zresztą swoja żonę poznałem w ten sposób ,że namierzyłem ją i zagadałem na jej własnym podwórku , kiedy pracowałem w delegacji i doskwierała mi samotność .

 Jesteś zdrową ,normalną kobietą, którą boli samotność ( bo jakże ma nie boleć ) i masz u mnie przez to duży szacunek ,za szczerość , odwagę i tego typu (-:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, Kalebx3 Gorliwy napisał:

masz rację ,że to prawdziwie smutne .

 słyszałem ostatnio , że jedna mądra znana nawet amerykańska psycholog , powiedziała ,że najbardziej niszczy męskość pornografia i gry komputerowe . Coś w tym pewnie jest ,że nawet samotne ludki wolą jęczęć przy bezpiecznym komputerze niż podjąć żywe wezwanie w realu .Albo poczuć się bogiem strzlająć do potworków podczas grania  z innymi  wirtualnymi pojebusami ///

 ja jestem z tej epoki lodowcowej ,gdzie , aby poznać kobietę trzeba było iśc na dyskotekę , ew. zagadać ją na ulicy , przez znajomych,,,,ale wszystko na żywca . Zresztą swoja żonę poznałem w ten sposób ,że namierzyłem ją i zagadałem na jej własnym podwórku , kiedy pracowałem w delegacji i doskwierała mi samotność .

 Jesteś zdrową ,normalną kobietą, którą boli samotność ( bo jakże ma nie boleć ) i masz u mnie przez to duży szacunek ,za szczerość , odwagę i tego typu (-:

powiem ci ze ta amerykanska psycholog ma racje i ja z autopsji to potwierdzam oni przez te gry facebooki pornografiee maja wypaczony obraz kobiety mysla ze kazda tak wyglada i sie zachowuje a jesli taka nie jest to nie warto sie o nia starac ani w ogole zwracac uwagi... co do grania w gry mialam do czynienia z takim odpadem... gral w gry zamiast wyjsc ze mna na spacer proponowalam ze moze sie gdzies przejdziemy moze pojedziemy nad jezioro bylo lato piekna pogoda ale gry byly wazniejsze ... kopnelam go  w przyslowiawa dupe i zakonczylam ta chora znajomosc. 

 

zazdroszcze twojej zonie bo ja marze by mnie w podobny soposob chlopak zaczepil zagadal osobiscie nie jestem za tym zeby ludzi poznawac przez internet ale w mojej sytuacji beznadziejnej ja naprawde nie mam wysjcia i wciaz mam nadzieje ze moze kiedys ktos sie tam ciekawy pojawi a najwiieksza moja nadzieja jest jednak taka by poznac kogos na zywo ale ciezko zwrocic na siebie uwage makijaz ubior juz nie pomagaja bo telefony sa wazniejsze i ciekawsze niz rozmowa z dziewcczyna i zaproponowanie jej randki.... Dla Ciebie tez szacun ze nalezysz do tej jak to nazwales epoki lodowcowej wolala bym tysiac razy takiego chlopaka ktory ma jeszcze jakies zasady jest normalny staroswiecki niz tych nowoczesnych gamoni z ktorymi i tak nie ma o czym gadac.... dziekuje ze tak o mnie piszesz ja juz przez te dzisiejsze czasy i mode mysle ze jednak cos ze mna nie tak i to ja jestem jakas nienormalna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
17 minut temu, VVenus napisał:

dziekuje ze tak o mnie piszesz ja juz przez te dzisiejsze czasy i mode mysle ze jednak cos ze mna nie tak i to ja jestem jakas nienormalna..

dziękuję za miłe słowa ( nawet facet czasami ich potrzebuje (-:  ) .

 Akurat Twoje podejście jest zdrowe , pragniesz normalnego ( nieuzależnionego siedzenia w telefonie , komputerze ) faceta , który okaże Ci zainteresowanie itd . , którego pokochasz ze wzajemnością ,,, z którym założysz Rodzinę i któremu urodzisz zdrowe dzieci (-;

 ---- wybiegając bardzo naprzód, przyszłościowo ,,,I na tym to polega .I takie są kobiety , nie ma w tym nic dziwnego .

 Wiesz , mam syna 13 letniego , tylko komputer , jedzenie , komputer jedzenie , komputer , ręce opadają jak na niego patrzę , żadnych innych potrzeb  -raczej nie inaczej -zkomputeryzowany na maxa . Jak mu to nie minie to wesele trzeba będzie mu wyprawić z Kompuretem .

 Szukaj ,a zapewne znajdziesz dobrego mężczyznę .

 Będę się za Ciebie Modlił , szczególnie do świętego Józefa , by wyprosił Ci u Pana Jezusa dobrego męża . Tyle na teraz mogę dla Ciebie zrobić , tyle i aż tyle .

 Z Panem Bogiem , niech Jego Pokój spocznie na Tobie .

Edytowane przez Kalebx3 Gorliwy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Kalebx3 Gorliwy napisał:

dziękuję za miłe słowa ( nawet facet czasami ich potrzebuje (-:  ) .

 Akurat Twoje podejście jest zdrowe , pragniesz normalnego ( nieuzależnionego siedzenia w telefonie , komputerze ) faceta , który okaże Ci zainteresowanie itd . , którego pokochasz ze wzajemnością ,,, z którym założysz Rodzinę i któremu urodzisz zdrowe dzieci (-;

 ---- wybiegając bardzo naprzód, przyszłościowo ,,,I na tym to polega .I takie są kobiety , nie ma w tym nic dziwnego .

 Wiesz , mam syna 13 letniego , tylko komputer , jedzenie , komputer jedzenie , komputer , ręce opadają jak na niego patrzę , żadnych innych potrzeb  -raczej nie inaczej -zkomputeryzowany na maxa . Jak mu to nie minie to wesele trzeba będzie mu wyprawić z Kompuretem .

 Szukaj ,a zapewne znajdziesz dobrego mężczyznę .

 Będę się za Ciebie Modlił , szczególnie do świętego Józefa , by wyprosił Ci u Pana dobrego męża . Tyle na teraz mogę dla Ciebie zrobić , tyle i aż tyle .

 Z panem Bogiem , niech Jego Pokój spocznie na Tobie .

Tak masz racje bardzo zwracam uwage na to czy mezczyzna zyje telefonem i grami czy bardziej  interesuje go spedzanie czasu ze mna np przy ognisku pojsciem na spacer pojechaniem w gory nad jezioro itp... jestem uczulona gdy ktos nie patrzy na mnie tylko co chwile na telefon... ja rozumiem ze ktos moze nagle zadzwonic i bedzie to powazny telefon ale przegladanie lajkow czy jak to sie mowi albo komentarzy gier itp to juz przesada to moze poczekac teraz jestesmy we dwoje i powinnismy sie soba cieszyc... coraz bardziej trace nadzieje ze taki chlopak jeszcze w ogole dla mnie istnieje :( strasznie dlugo jestem sama... i ciagle pomylki..... Bardzo Ci Dziekuje za slowa otuchy... Bardzo Dziekuje za Modlitwe to dla mnie duzo znaczy mimo ze przez monitor tego nie widac ale usmiecham sie do Ciebie i zycze wiele wiele dobrego 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no nic zostalam znowu sama szkoda ze tu nie ma z kim pogadac ??? moze ktos sie wypowie jeszcze ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jest tu ktos ? ma ktos podobne doswiadczenia ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma jakiejś życiowe doświadczenia, najważniejsze by wyciągnąc z nich coś pozytywnego :) i brnąć dalej

Fakt, ktoś jeśli przy zwykłej rozmowie bawi się telefonem no to trochę nie poważne, bo albo spotyka się z Tobą, albo z telefonem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, SprzedamOpla napisał:

Każdy ma jakiejś życiowe doświadczenia, najważniejsze by wyciągnąc z nich coś pozytywnego 🙂 i brnąć dalej

Fakt, ktoś jeśli przy zwykłej rozmowie bawi się telefonem no to trochę nie poważne, bo albo spotyka się z Tobą, albo z telefonem.

Wlasnie o to mi chodzi... bawienie sie pisaniem i zycie w telefonie zamiast przenies to na realny grunt... smutne.... a do tanca trzeba dwojga nic nie da ze ja chce skoro druga osoba ma wyrabane... i nie ma zamiaru nic od siebie dac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×