Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Miss Worldwide

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?  

7 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      3
    • Nie
      3
    • Zaszkodziła
      1


Rekomendowane odpowiedzi

Lucek90 , 1. W moim przypadku bardzo mocno podnosi apetyt dawka 30mg, są gorsze dni gdzie nie chce się jeść, tylko wrzucę na ruszt mianserynkę i apetyt wraca, dla mnie bardzo działa to na plus, ważyłem nieco 66kg przy 190 cm wzrostu, nie mogłem jeść, waga spadała, idealny lek dla kogoś kto chce przytyć a nie może w naturalny sposób, tyle, że ja mam bardzo szybką przemianę materii i jestem w stanie bez wysiłku zrzucić 15 kg w ciągu miesiąca. Z moich doświadczeń to na dawce 30mg jest najlepszy apetyt, im wyższa - tym mniejszy.

Co do libido to w żadnym stopniu mianseryna nie wpływa u mnie na te sfery w przeciwieństwie do wenlafaksyny - kastrator ;)

 

2. Po Triticco (trazodon) jak i Mirtagenie (mirtazapina)  bardzo trudno było mi usnąć i sen przerywany kilkanaście razy a w ciągu dnia po tych lekach ledwo chodziłem, każda czynność mnie męczyła (beta-blokery to leki na obniżenie ciśnienia tętniczego, rytmu serca), ale mam przypuszczenia że to z powodu że za bardzo obniżały mi i tak niskie ciśnienie.

 

3. Redukcje robię bo po nich mogę kilka dni się dobrze poczuć, jak zdrowy, oraz gdy biorę zbyt długo określoną dawkę to nastrój jest coraz gorszy i podąża w złym kierunku. Redukcja wygląda tak, że biorąc 150mg w jeden dzień, następnego biorę 112,5mg, zjawisko dzięki któremu czuję się te 2-3 dni lepiej w ciągu miesiąca nazywają "odbiciem dopaminowym" ale sprawdziłem że to nie jest wynik podniesienia się poziomu dopaminy tylko czegoś innego, czego? Nie wiem, pisałem temat o tym ale nikt się nie chce przyłączyć.. https://www.nerwica.com/topic/44144-odbicie-dopaminowe-lepsze-samopoczucie-przy-redukcji-leku/

 

Jakietomaznaczenie

Można to unormować odpowiednią dawką mianseryny, ja mam największy apetyt 40-60 minut po zażyciu tabletki na noc, jest wilczy głód, ale mi to pasuję bo przepalam wszystko bardzo szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Lecze się od pół roku lekiem faxolet. Na początku brałam 75 mg, potem 150 mg, a ostatnio lekarz zwiększył do 230 mg. Dziś mija tydzień od zwiększenia dawki, a ja nadal mam koszmarne leki i bóle głowy oraz depresję. Czy to możliwe, że objawy się nasilily po zwiększeniu dawki? Co jeśli się okaże, że wenla nie daje rady? Do tej pory była jedynym lekiem, który cokolwiek zdzialal...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, a w jakim celu zwiększył ? W moim przypadku przyjmowanie więcej niż 150mg nasila depresję, lęki, 150mg jest dla mnie najbezpieczniejszą dawką. To jest logiczne że opisane objawy zwiększyły się wraz ze zwiększeniem dawki.Przerabiałem temat 300mg jak i nieco więcej i było tylko gorzej.

 

Edytowane przez Arnin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwiększył, bo przyznałam, że nadal boję się ludzi i wchodzebia w relacje, czuję się niepewna siebie, mam stany depresyjne z niewielkich powodów. Czy poczekać, czy myślisz, że będzie tylko gorzej? To chyba nie powinno tak działać? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, zduszonyszept napisał:

Dziś mija tydzień od zwiększenia dawki, a ja nadal mam koszmarne leki i bóle głowy oraz depresję. Czy to możliwe, że objawy się nasilily po zwiększeniu dawki? Co jeśli się okaże, że wenla nie daje rady?

 

Zduszonyszept,

 oczywiście ,że bardzo możliwe ,że objawy się nasiliły po zwiększeniu dawki .

 Ja bym jeszcze poczekał z 3 tygodnie na poprawę na tej wyższej dawce ,,, jeśli nie nastąpi ( co nie jest oczywiste ) , trzeba będzie pomysleć zdecydowanie o innym leku .

 Z drugiej strony zamieniłbym Faxolet na Efectin . 

 Pomiędzy generykami wenli jest duża róznica .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio? To zaskoczyliscie mnje, myślałam, że to dokładnie to samo co efectin. Lekarz kazał mi właśnie przyjść za 3 tygodnie, jak nie będzie poprawy to zmienia leczenie na pregabaline lub dokłada pregabaline, nie wiem dokładnie. Czy to dobry trop? Jestem osobowością narcystyczna, choruje na depresję i mam ciężkie ataki paniki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, zduszonyszept napisał:

 Czy to dobry trop? Jestem osobowością narcystyczna, choruje na depresję i mam ciężkie ataki paniki. 

 

 Zduszonyszept,

 trudno z całą pewnością powiedzieć ,że na pewno dobry ,,, to się samo sprawdzi w praktyce .

 Długo chorujesz na depresję ? Bywają w Twojej chorobie całkowite acz okresowe remisje ( i jak długie ) .

 -jaka wtedy jesteś ?

 Może tego warto się uczepić , nadziei .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kalebx3 Gorliwy napisał:

Elendil , jak tam soplicówka , działa trochę, chociaż trochę ?

No właśnie biorę od 3 tygodni i nic noe czuje. Nie wiem czy jest sens brać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi. Niestety nie przypominam sobie lepszych momentów, cały czas mam myśli o bezsensie życia i uczucie wyczerpania. Wenlafaksyna pomogła mi nieco lżej wstawać z łóżka i radzić sobie z problemami, ale nie usunęła depresji. Lecze się także terapeutycznie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, zduszonyszept napisał:

i uczucie wyczerpania.

to moga byc objawy boreliozy , a nawet innego zarobaczenia organizmu ( o których żaden mądrala Ci nie powie ) .

 Mi sie ostatnio znacznie poprawiło psychiczne po 4 dawkach ( 4 tabletki - dziennie jedna ) Pyrantelum 250 mg .

 Teraz chyba ten lek można kupić bez recki .

 Nosimy w sobie tyle robactwa ,że szkoda gadać . To co u jednego nie będzie dawać żadnych objawów , drugiego może zabić .

 

https://www.znak.com.pl/ksiazka/zycie-bez-pasozytow-malachow-giennadij-p-42047

Edytowane przez Kalebx3 Gorliwy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kalebx3 Gorliwy napisał:

Pyrantelum

To jest na owsiki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Jurecki napisał:

To jest na owsiki.

 

 oficjalnie na owski , ale nie tylko ,

zabija oólnie większosć pasożytów 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wenla ma jakieś właściwości przeciwbólowe? Przeczytałem na jakieś stronie że tak tylko nie wiem o jakiego rodzaju ból chodzi..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zaobserwowałem nic takiego, aczkolwiek przy odstawieniu nasila się stały ból, może na "ból istnienia" heh...Kalebx3 Gorliwy poruszyłeś temat robactwa, brałem Vermox przez 3 dni, bez rezultatów, a mam coś w oku, czasem jak się skupię wzrok to z góry na dół coś się przemieszcza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, Koshi napisał:

tylko nie wiem o jakiego rodzaju ból chodzi..

- jak wiesz o jaki ból chodzi , to napewno jest to głęboki ból dupy,,,

 na tego typu ból tylko czopek i nie z wenli tylko z paracetamolu (-:

 Coś im słabo chyba wenla schodzi , skoro chcą tym już bóle leczyć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do wygrania ? Po co głosować jak i tak ktoś powie, że wyniki sfałszowane ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zażywał ktoś z wenlafaksyną propranolol?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zażywałem sporo czasu temu ale tylko przez 2 tygodnie na obniżenie rytmu serca, ale za bardzo zbijał mi także ciśnienie i nie było za ciekawie, obawiasz się jakichś interakcji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużą macie stymulacje na Wenlafaksynie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Elendil napisał:

Dużą macie stymulacje na Wenlafaksynie?

Ja już przy 37,5mg budziłem się w nocy nabuzowany, spocony, odrealniony i z silnymi zawrotami głowy, a źrenice jak 5-złotówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elendil, mnie akurat każda dawka usypia/przymula.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wzięłam za późno ostatnią dawkę, to nie mogłam w nocy spać, więc całkiem nieźle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×