Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Jestem Mateusz mam 25 lat. Leczę się na depresję i nerwicę lękową od 3 lat. Czytam to forum od jakiegoś tygodnia i postanowiłem że sam coś napiszę. Chodziłem na psychoterapię gdy po koszmarze jaki przeżyłem 3 lata temu ( ciągłych pobytach na pogotowiu, badaniach, kolejnych pobytach w szpitalach) okazało się że jestem zdrowy jak ryba- oczywiście w sensie fizycznym. Po pierwszej wizycie u psychiatry stwierdził po 3 godzinnej wizycie i rozmowie że prawdopodobnie choruję na depresję i nerwicę lękową tak jak pisałem już wyżej. Zapisał mi wtedy tabletki seronil 20mg, brałem codziennie jedną tabletkę rano. Pamiętam że po jakimś czasie było mi lepiej cały czas brałem lek i chodziłem na cotygodniowe prywatne wizyty. Po roku czułem się już prawie całkowicie dobrze oprócz pojedyńczych napadów lęku ale umiałem już sobie z tym w miarę możliwości radzić. Lekarz stwierdził że czas odstawić lek, zaczął zmniejszać dawki aż wkońcu żyłem całkowicie bez żadnych leków oczywiście chodziłem cały czas na terapię. Od jakiegoś półtora roku nie chodzę na terapię. Do tego jakieś pół roku temu straciłem pracę i nie mogę znaleźć nowej w swoim zawodzie. Siedziałem w domu dokładnie 2 tygodnie temu zacząłem czuć się strasznie osłabiony do tego doszły napady paniki że jestem na coś chory że coś mi się stanie. Zemdlałem w pokoju i spadłem z krzesła, moja mama w pokoju na ole oglądała telewizję i usłyszała to przybiegła ocuciła mnie i mówiłem jej że strasznie słabo się czuję i kręci mi się w głowie zadzwoniła po pogotowie bo jedyny samochód był akurat u mechanika. Pogotowie przyjechało zbadało mnie- oczywiście powiedzieli że wszystko w porządku dali zastrzyk z hydroxyzyny i kazali skontaktować się z psychiatrą. Czekałem na wizytę 5 dni i w poprzedni poniedziałek przyjął mnie zrobił wywiad jak wygląda moja sytuacja itp. i powiedział że trzeba znowu brać leki. Znów zapisał mi seronil 20mg, biorę go codziennie rano po 1 tabletce. Ale o ile jak sobie przypominam gdy brałem go 1 raz to nic takiego się nie działo o tyle teraz mam wrażenie że lęki się pogorszyły a zawroty głowy są gorsze niż przed tym jak zacząłem go brać. Od 2 dni leżę w łóżku i nie mogę się pozbierać bo co wstanę to mam zawroty głowy, do tego nie chce mi się jeść i mam problemy ze snem- miał ktoś z was coś takiego po seronilu, biorę dopiero 1 tydzien dzisiaj wziąłem 7 tabletke z opakowania? Narazie to tyle. Przynajmniej czuję się lepiej że mogłem się z kimś tym podzielić i wyrzucić to z siebie. Rano mam wizytę u dentysty a czuję się jak kupa gówna nie wiem jak ja dam radę pół miasta przejechać i siedzieć w kolejce no ale nie mam wyboru. Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj na forum 🙂

Niestety na początku leczenia może wystąpić pogorszenie, dlatego warto się uzbroić w cierpliwość 🙂 Zwłaszcza, że to dopiero pierwszy tydzień. Powodzenia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie gdy 1 raz brałem ten lek 3 lata temu nic takego się nie działo. No ale nic cierpliwie łykam co rano i czekam. Najgorsze te zawroty głowy dzisiaj na mieście myślałem że oszaleję. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×