Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Letmego26

Depersonalizacja,lęki,depresja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Jestem ze dwa miesiace po odstawieniu benzodiazepin. Doskwiera mi non stop depersonalizacja ,stan dziwnego oszołomienia,i uogólniony lęk .Żeby to zbić wrzuciłem 10 mg paroksetyny,ale niestety musze odstawic ,ze wzgledu na libido .I teraz pytanie do was,co mogę stosować na zbicie tego lęku w sytuacjach społecznych oprócz paroksetyny ? Czy sulpiryd załatwi sprawę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Letmego26, najlepiej wizyta u psychiatry, który będzie Ci w stanie odpowiedzieć na Twoje pytania. Nikt z nas tutaj nie jest lekarzem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×