Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Lilith

Aktywność fizyczna

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłam zadbać o tę stronę zdrowia, bo zauważyłam, że naprawdę dobrze na mnie wpływa. Ogólnie, zaczęło się od wiosny i pomysłu na remont korytarza. Oczywiście, remont z pomocą dobrej duszy, ale...też nie stroniłam od roboty ;) Wynosiłam gruz, drapałam ściany, zacierałam tynk mineralny. Dzień pracy, a później dzień zapierniczania na korytarzu. Po skończeniu remontu trochę podupadłam. Ja i mój nastrój. Nic mi się nie chciało, nie miałam w sumie co robić. Tylko patrzyłam, żeby nie wystawiać nosa z łóżka. No, ale przyszło zimno. I jak przyszło zimno, to trzeba było pomyśleć o ogrzewaniu, ażeby admińskie cztery litery nie zmarzły 8) Wstawiłam sobie piecyk opalany drewnem< wstawiłam, to za duże słowo, bo oczywiście znowu pomogła mi dobra dusza > No, ale drewienko trzeba porąbać. I tak już od ponad miesiąca, mam darmową siłownię. Z poczatku była masakra - nie dawałam rady nawet z małymi klocuszkami. Ale...teraz radzę sobie całkiem nieźle i to nie z siekierką a już z łupaczem, którego na początku nie byłam w stanie nawet unieść 8) Ogólnie, taka gimnastyka pozytywnie wpływa na mój organizm, kondycję i nastrój. Czuję się lepiej.

A zatem, postanowiłam że będę dbała o aktywność fizyczną.

A jak jest u Was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

A jak jest u Was?

 

U mnie drewno porąbane już na wiosnę i teraz nie ma co robić :D

Kiedyś byłem w bardzo dobrej kondycji, waga 72 kg, przy wzroście 176, lekki jak piórko, do takiej formy już nie wrócę :(

 

Zacząłem robić pompki i ćwiczenia na brzuch, obecnie doszedłem do 40. Dla profesjonalisty taka liczba to śmiech na sali, tyle robią w jednej serii :pirate: Są też tacy, co nie zrobią ani jednej pompki, więc sądzę, że 40 to wynik umiarkowany. Na przysiady jestem już za stary i czasem bolą mnie stawy :shock:

 

Parę kilko wiszącego na brzuchu boczku jest wkurzające i trzeba by się tego pozbyć, frytki z colą w tym nie pomagają ;)

Staram się jeść mniej, po dzisiejszym obiedzie, będę wieczorem jadł tylko 2 mandarynki i 1 szklankę mleka, jem dziwne posiłki o dziwnych porach, ale w rozsądnych ilościach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<----------- avatar jak byłem u szczytu formy. Dawniej 9lat półzawodowo piłkarz, przez pewien czas rugbista, trochę krav magi, utalentowany sprinter. Kocham się ścigać na 100m :*

 

obecnie...

 

 

...dno, dna i dwadzieściai metrów mułu :mrgreen: . Przy wzroście 180cm(chciałbym być wyższy :(, tak dziesięć centymetrów więcej byłoby super) ważę zaledwie ~67kg, co jest skandalicznym wynikiem. Na lajcie wchodzę w większość damskich ciuszków :brawo:

 

Amatorsko praktykuje kulturystykę, fit żarcie i takie tam. W planach miałem krateczkę na brzuchu, ale coś przesadziłem z redukcją ;d. Menu mam dobre. Jakiś czas temu włączyłem mięso aby utrzymać wagę(ale tylko drób i to piersi :P)

 

W przyszłym roku chciałbym zacząć jeździć rowerem. Nigdy nie lubiłem, nudziło mnie to. Wole iść z buta ;D. Chciałbym również spróbować nurkowania. Zobaczyć na własne oczy podwodny świat <3. A na starość kupię sobie konia i nauczę się jeździć :105: . No i zaadoptuje kilka psiaków ze schroniska. Tak będzie

 

Wstawię zdjęcie za trzydzieści lat z potwierdzeniem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od łupacza bolą mnie wszystkie mięśnie w łapkach. Ciężkie to cholerstwo, ale daję radę. Dzisiaj znowu miałam mały maratonik. Może jeszcze później pójdę.

W przyszłym roku chciałbym zacząć jeździć rowerem. Nigdy nie lubiłem, nudziło mnie to. Wole iść z buta ;D.
Podobnie. Kiedyś od czasu do czasu jeździłam, ale po górach rowerem mi się nie podobało.

 

Od jakiegoś czasu myślę o realnej siłowni, ale jakoś ciężko mi się zmobilizować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie.. Zmiany w moim życiu zaczęły się dopiero jak zaczęłam się więce ruszać. Kiedyś nie było mowy o aktywności fizycznej, wiecznie byłam zmęczona, zaspana, nic mi się nie chciało. Aż w pewnym kryzysowym momencie, znalazłam pracę, która bardzo jest związana z aktywnością. Zaraz po tym, przyszedł pierwszy karnet na siłownię. Czuję się zdecydowanie lepiej, kiedy ten ruch jest. To daje satysfakcje i buduje cel do którego można dążyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kupiłam dwuczęściową piżamę, aby rozpoczynać dzień aktywnością fizyczną :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

flossy, a to są jednoczęściowe? :mrgreen:

 

BTW wczoraj i dzisiaj aż za dużo tej aktywności fizycznej. W deszczu, w błocie, bo śnieg stopniał. No, ale to na zapas, bo przez święta nie będzie możliwości. W łapkach coraz więcej siły, mięśnie coraz bardziej się przyzwyczajają do wysiłku i zakwasów już brak :105:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pilates wieczorny od lutego sobie ćwiczę codziennie przez pół godziny. Mięśnie brzucha już wyrobiłam w miarę, to znaczy nie umieram przy ich wysilaniu. I czuję się fajnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki od lat, z większą, mniejszą przerwą. Drążek też nie od dzisiaj, ale tak poważnie od 3 miesięcy i na razie było prawie 9 podchwytem i 4 nachwytem.

Pompka, pompce nie równa. Do dawnej formy w pompkach, to mi jeszcze sporo brakuje, ale tak z 60 szybszych pompek zrobię z rozstawionymi nogami :D no a z nogami złączonymi troszkę mniej. To tez zależy od dnia. Kiedyś robiłem około 100 pompek, przy wiele większej masie ciała :D Ogólnie od miesiąca taka stagnacja, trochę coś tam ruszy :) Pompki robię 5 miesięcy, systematycznie. Kilka lat temu robiłem pompki, przez kilka lat systematycznie. Najdłuższa przerwa była 2 tygodnie. Teraz najdłuższa przerwa to tydzień. Jeszcze robię, teraz mniej, ale robię tzw dipy i takie ćwiczenia na przedramię, tricepsy i czasami nogi. Oczywiście robię raz z ciężarami podciąganie, pompki, dipy a raz bez. Do tego czasami troszkę biegam, tańczę :D i walczę z cieniem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadmiar aktywności fizycznej mimo że celowo nic nie ćwiczę. :mrgreen: Teraz będę miał chwilę odpoczynku i dużo jedzenia, może powrócę do minimum 90 kg wagi. Pompek porządnych nie potrafię robić, ale na drążku to z rok temu się jeszcze 6 razy podciągałem tym prostszym sposobem, chyba aż tak słaby nie jestem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na drążku to może ze 3 razy się podciągnę, ale dawno nie próbowałem.

 

Natomiast pompki ćwiczę i lubię. Udało mi się zrobić cały ten plan treningowy: http://www.100pompek.pl/.

Co prawda nie w 6 tygodni tylko w 4 miechy, ale to i tak przy moim cherlactwie wyczyn :mrgreen: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
chyba aż tak słaby nie jestem.

To świetny wynik, jesteś silny, nie musisz ćwiczyć, ale za dużo godzin spędzasz w robocie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

na_leśnik, też bym chciał dojść do 100 :D

Silne z Was chłopaki :uklon:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompek pewnie koło 30 bym zrobił ale mam złą technikę, zawsze tyłek opadnięty mam. :x

Jako dziecko byłem bardzo słaby, miałem ekstremalnie chude kończyny ale lata pracy fizycznej zrobiły swoje, no ale nogi nadal chude mam poza tymi mięśniami nad kolanem co od roweru wyrobiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liber8 silniejszy jestem, niż kiedykolwiek, ale silny to za dużo powiedziane :) Nigdy tak nie walczyłem na treningu, jak teraz.

 

Na_Leśnik kiedyś też ten program 100 pompek robiłem i po miesiącu chyba z niego zrezygnowałem he he :)

 

Pompki bardziej robię tak powoli, co by mniej zrobić a bardziej w miarę technicznie :D

Dipów coś z 20 powtórzeń. Nadgarstek cieniutki 16cm a przedramię ok 32cm :D łapka mało 36cm, no ale nie jadę specjalnie na bica, tylko ogólnie całościowo.

Na przedramię ściskacz i zwisy, nawlekanie na gryf baniaka 5l :D trzymanie siedząc, baniaka w plecaku z min minutę i tak dodawać będę ciężaru wszędzie :)

Plecak wytrzyma do 10kg, 15kg ? potem się będę martwił co dalej he he.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
flossy, a to są jednoczęściowe? :mrgreen:

 

Są jakieś tam koszulki, które można nosić do majtek bądź bez majtek - wedle upodobań. Chodzi tu o stopień komplikacji przy ubieraniu i rozbieraniu. Na przykład spodnie na gumce ściąga się szybciej, dlatego moje zaopatrzone są w suwak. Ale guziki również skutecznie podnoszą ciśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Motywacja do aktywności fizycznej upadła kilkanaście lat temu.

 

Pompek to zrobiłbym z 5, może jakimś cudem 10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedajcie mi jutro kopa w cztery litery, żebym się ruszyła, bo po świętach w pracy nie mogę się wygrzebać z łóżka :roll: Jak się rozleniwię, to później zaś będzie ciężko się zmotywować :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale każda pora jest dobra to powrotu do aktywności fizycznej. I to zdrowe, i człowiek się lepiej czuje po takim wysiłku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

poszłam wczoraj na koszykówkę i odnowiłam kontuzję kolana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lilith sprzedałbym Ci liścia w pupę, ale już chyba nie aktualne :P no za późno tutaj przybyłem :(:D

 

Mark123, dziennie jedna pompka więcej i po czasie dochodzisz do dobrej liczby :smile:

 

Pompki drążek starczy, aczkolwiek ciągnie mnie na siłownię :D Raz w tygodniu by starczyło, do tego co drugi/trzeci dzień trening domowy też z obciążeniem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×