Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
kia_ sportage

efectin a okres

Rekomendowane odpowiedzi

Od miesiąca może trochę ponad biorę ten lek. I zauważyłam co raz krótsze cykle. Czy moze ktos wie czy on ma wpływ na to? przed braniem leków to wyglądało inaczej teraz po 3 tyg znowu? :? Czy leki na depresje wogle mają wpływ na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, wenlafaksyna (Efectin) może powodować zmiany w czasie trwania cyklu.

Jeżeli nie wiąże się to ze znacznym nasileniem krwawienia to nie jest to istotne działanie niepożądane.

 

 

zmiany w regularności cyklu miesięcznego podczas brania wenlafaksyny (Efectin) nie są co prawda normalne- jednak mogą się zdarzać. Związane jest to ze złożonymi interakcjami między serotoniną, dopaminą oraz regulacją wydzielania hormonów. Możliwe, że po pewnym czasie zażywania leku cykl ulegnie normalizacji. Gdyby jednak nieregularność utrzymywałaby się- zalecałbym wykonanie badania poziomu prolaktyny we krwi i w zalezności od jego wyniku rozważenie zmiany leku na inny.

Przy najbliższej wizycie u lekarza psychiatry prowadzącego leczenie proszę wspomnieć o zauważanej nieregularności cyklu.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×