Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
anailime

Dzień dobry wszystkim!

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowa w temacie nerwicy, chociaż od lat (mam 25, objawy mam od chyba... 6 roku życia?) podejrzewałam że coś musi być na rzeczy. Ciągły stan napięcia i stres do normalnych odczuć chyba nie należą. Nie mam jeszcze postawionej diagnozy, za dwa dni idę pierwszy raz do psychoterapeuty i zobaczę co powie - czy to moje kolejne widzimisię, czy faktycznie tak jak mocno przeczuwam - to nerwica. Zapisanie się na wizytę było wielkim aktem odwagi z mojej strony, bo przekonywałam się do tego kilka lat od kiedy jestem bardziej świadoma co się dzieje w mojej psychice. Do psychiatry na razie nie chcę iść bo nie chcę przyjmować leków (chyba że będą już zupełnie konieczne). Na razie jestem zagubiona w tym wszystkim, od paru dni dużo przeczytałam o nerwicy i czuję się przytłoczona i zdezorientowana co mam robić i czy da się z tym żyć.