Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
lukasz84pe

Szukam dziewczyny, śląskie lub w pobliżu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam na imię Łukasz, mam 30 lat. Mieszkam w Zabrzu w domku (z rodzicami). Jestem trochę samotnikiem, niezbyt integruję się z ludźmi (zdiagnozowana osobowość schizoidalna), sporą część wolnego czasu spędzam przed komputerem, ale bardzo lubię też spacery, czy wspólne wychodzenie do kina, na wycieczkę itp. tylko samemu trudno o takie zajęcie. Nie mam jakichś nadzwyczajnych zainteresowań, tak nieco byle czym się interesuje: tym co się dzieje w okolicy i na świecie, komputerami, grami, wydarzeniami sportowymi.

Pracuję w tym momencie przy montażu prowadnic do mebli. Z wykształcenia jestem informatykiem, ale nigdy nie pracowałem ściśle w zawodzie i raczej nie będę.

Szukam dziewczyny mieszkającej na Śląsku lub w miarę blisko (np. Kraków czy Opole) zainteresowanej stałą relacją. Takiej której nie przeszkadza że facet nie jest uspołeczniony. Nie szukam "terapeutki", jestem jaki jestem i pewne rzeczy niezbyt idzie zmienić. Dosyć istotna jest też dla mnie strona intymna relacji, ale jestem też dosyć wrażliwy i emocjonalny.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

lukasz84pe, ciekawy opis, jestem nawet ze Śląska i prawie w tym samym wieku, ale jak już pewnie doczytałeś mam dziwne podejście do niektórych spraw, a poza tym chyba właśnie kogoś poznałam :mrgreen: W każdym razie życzę Ci powodzenia, na forum są naprawdę fajni ludzie, tylko trzeba się dobrze rozejrzeć :D

Btw Jakaś epidemia chyba nam tu zapanowała, ostatnio ciągle ktoś szuka drugiej połówki na nerwica.com :roll:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moja poprzednia dziewczyna miała też trochę skrzywione podejście do tych spraw i to się nie odbijało dobrze na znajomości, ale każdy przypadek jest inny i przyczyny też różne pewnie bywają.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi