Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Co z medycyny naturalnej polecacie na zwiększenie energii? Przydałoby się to w okresie jesiennym i zimowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj wiele tego jest ..a o jaką energię chodzi ? fizyczną ,mentalną czy sexualną :idea: ...bo mógłbym jako fiś w temacie coś poskrobać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yerba akurat fajnie wygląda.... troszkę kofeiny i taka jej magia' ..zdecydowanie w Yerbach prowadzi Zielona i ją mocną polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Listki mięty z cytryną, kakao...kąpiel z solą morską i jakimś olejkiem...ulubiona muzyka i czerwona szminka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo sexu , podobno

a co Ty , seks wypompowuje . To ciężka praca .

to może już lepiej dużo gorzkiej soli na przeczyszczenie ,żeby dupę rozerwało ,,, przynajmniej walczysz ze sobą o przeżycie na kiblu wojennym i nie myślisz o durnotach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do rozrywania dupy to polecam sodę oczyszczoną :twisted: tak wypić 2łyżeczki rozpuszczone w wodzie... xd ...ewentualnie siebie polecam jako speca w tej materii :twisted:

Trawka niema tego działania na większość ale dobra Sativa palacza mentalnie nakręcić potrafi ;

DHEA jest chyba poza medycyną naturalną ? ...poza tym nie działa ..przynajmniej na mnie i w dawkach duuużo większych ;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Pracuję na 12- sto godzinne zmiany, najczęściej mam nocki i jestem mega zmęczona i fizycznie i psychicznie. Bywa, że mam trzy nocki z rzędu, schodzę rano, do końca dnia wolne i od następnego dnia znów dwie nocki z rzędu. Nocki z rzędu, czyli schodzę ze zmiany o siódmej rano, w domu jestem po ósmej, a na 19:00 znów do pracy. Teraz miałam dwie nocki z rzędu, dzisiaj zeszłam ze zmiany, a jutro mam na siódmą rano do pracy. I pojutrze na nockę. Później znów schodzę rano, do końca dnia wolne i następnego dnia znów do pracy na siódmą. Nie mam zbytnio energii, nic mi się nie chce. Nie jest to kwestia depresyjna tylko wynikająca z osłabienia i przemęczenia. Niestety, ale z grafikiem nic nie zrobię, a urlopu wziąć nie mogę. Odżywiam się w miarę prawidłowo, biorę suplementy, ale i tak czuję się wypompowana. Rano, jak mam dniówki, ciężko mi się zwlec z łóżka, nawet, jeśli pójdę o 22:00 spać. Cały dzień jestem później ospała i nie do życia. Zbliża mi się Obrona dyplomu, muszę się uczyć, a nie mam siły wziąć książki do ręki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pracowałem na nockach w pracy zmianowej ---MASAKRA! po trzech miesiącach rzuciłem to w piiiizzzzz,,,du. A pracanie była ciężka , raczej nudna .Praca w nocy to szambo jakich mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co jesz mnie interesuje najbardziej... na sen i pobudkę zdrową zawsze Cynk z Mg i b6 przed spaniem ,melatonina jest świetna - możesz dodać 1-3mg przed spaniem - pomoże w regeneracji tym bardziej ,że jako osoba z rozwalonym zegarem biologicznym masz jej niedobór... ona ma też inne działania prozdrowotne prócz regulacji zegara dobowego.

 

Rano na czczo 0,5l wody..... wywali adrenalinę ;

Do śniadania Mocna Zielona !

a o reszcie popiszę jutro bo dzisiaj już leżę i mi się ciężko pisze a tego 'troszkę jest ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady.

Jedzenie różne - w zależności od tego, na co mam ochotę. Bardzo dużo słodyczy, mało owoców, bo za nimi średnio przepadam. Nie jem regularnie, bo nie ma opcji, żeby przy takiej pracy jeść w miarę o stałych porach. Ale jem. Sporo sałatek warzywnych, mięska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ok - co do postępowania 'na spanie' czy to nocne czy dzienne zastosuj się do tego co napisałem - najlepiej jak połączysz przed spaniem Melatoninę z ZMA(gotowy produkt mg+zn+b6) melatoninę dostaniesz na allegro z Puritans Pride za grosze; ZMA =kupujesz gotowy produkt najlepiej ;

To samo już powinno ci dużo pomóc bo sen jest niesamowicie ważny :idea:

 

Na sen wiele osób stosuje GABA ale nie polecam bo są lepsze środki;

Arginina dodawana przed snem też wspomoże HGH i poprzez to regenerację )

 

Jak wstajesz po spaniu możesz wypić od razu 0,5l wody - to spowoduje odpowiedź org. w postaci wyrzutu adrenaliny.... jak chcesz;

Do picia w ciągu dnia polecam Zieloną lub dobrej jakości KAKAO; - polecam Niemieckie produkcje bo Polskie kakao jest jednak 'inne/

 

A w ciągu dnia/nocy pracowitej - jest kilka MOCNYCH środków naturalnych typu Efedryna(pseudo) /Yohimbina /Synefryna /Betalanina ....no ale te substancje potrafią 'kopnąć' więc jeśli masz problemy sercowe? lub jesteś osobą po 40 nie polecam raczej ich ...no Yohy małe dawki by się sprawdzić mogły... ale to zalerzy od ciebie ; ..ewentualnie Żeńszeń też potrafi pomóc; jak i reszta Adaptogenów od Cytryńca po Korzeń Arktyczny;

 

A teraz środki które świetnie działają prozdrowotnie i aktywizująco umysłowo AcetylLKarnityna (ALC) ,Tauryna ,Lecytyna ! ...

 

Jeśli lubisz i jesz słodkości to pamiętaj iż poziom cukru w twoim organizmie lata i za nim lata senność i znużenie ; ...aby temu zapobiec stosuj Taurynę do posiłków lub pomiędzy nimi i świetnym dodatkiem byłby Kwas AlfaLIponowy (ALA).....

 

Aby posiłki się trawiły dłużej i zdrowo polecam do nich zawsze łyk oleju Lniannego (o3) ...O3 niezbędne są !

 

I dużo Kurkumy z pieprzem; - codziennie !

 

 

Stosując się do tego co napisałem nawet w części lub zamiennie powinnaś w ciągu kilku dni doświadczyć poprawy 'energetycznej na kilku płaszczyznach)

 

Jak masz jakiekolwiek pytania ad. czegokolwiek nawet cen to pisz /cie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

planB, jeśli chodzi o sen, to wspomagam się Zolpidemem, ale nie chcę go aż tak często i długo brać, bo kiepsko się po nim czuję. Niby pod względem snu mieszanki ziołowe zbytnio nigdy nie pomagały, ale zawsze warto spróbować. Przy Zolpidemie sen jest płytki, przerywany i wcale się nie wysypiam. Mam wadę serca - co prawda niewielką, ale jednak mam. Zielonej herbaty niestety nie mogę pić - już próbowałam. Żeń- szeń biorę w dawce około 600 mg dziennie ( jak nie zapominam). Jestem w kwiecie wieku, więc teoretycznie energii powinnam mieć full. W każdym razie dzięki za rady. Jak tylko jutro ogarnę się po dzisiejszej nieprzewidzianej 24 - ro godzinnej zmianie, to wybiorę się na zakupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Zolpidem to nie sposób na sen zdrowy ; - mieszanek ziołowych nie polecam ..no chyba ,że L-Teanina jako wyciąg z herbaty )

Melatoninę stosowałem w dawkach z tego co pamiętam nawet 20/40mg... no ale tobie ok 3mg powinno pomóc.

No i ZMA

 

A co do Ginsenga to jako adaptogen powinien być brany cyklicznie w piramidce zwyżkowej ,np. na zmianę z Cytryńcem lub Korzeniem arktycznym ; ...niema sensu brać Żeńszenia dłużej jak 3tyg ; miej to na uwadze.

 

ZMA!

No spoko ja już dzisiaj na zakupach byłem ...na tyłku w necie najkorzystniej ;

 

kurde tyle razy użyłem NO chyba przez argininę xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzw. adaptogeny, czyli:

 

1. różeniec górski (rhodiola)

2. korzeń lukrecji

3. żeńszeń syberyjski

4. cytryniec chiński

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

....tak Asiu i jest ich troszkę więcej ; a najlepsze efekty osiągniemy stosując je cyklicznie/zamiennie co 3tyg.

 

-- 17 paź 2014, 14:11 --

 

Przed chwilą chyba się dotleniłem mocniej bo przypomniałem sobie jeszcze o czymś, a mianowicie o Vinpocetynie ) jako 'dotleniaczu' mózgu by lepiej pracował ..niestety w Pl lekarz musi receptę wypisać ...no chyba ,że wpadniesz na kumatą/tego farmaceutę ze swoją apteką to i bez recki można wyrwać.

 

I witamina B15 ! jest świetna ! mi porcja 200+mg znosiła zmęczenie dosyć wyraźnie ,poza tym ogólnie usprawnia organizm ...dostępna jest na necie - i znów chyba najkorzystniej wychodzi PuritansPride. Dawki jej jak dla ciebie to 1-2tabletki do kilku razy dziennie.

 

-- 17 paź 2014, 15:02 --

 

Odświeżyłem wgląd na B15 z Allegro i widzę ,że PuritansPride ciężko dostać ale jest NOW dobra firma od lat) i ceny takie same.

 

-- 17 paź 2014, 20:58 --

 

....no i kurde DLPA czyli prawo+lewo skrętna fenyloalanina ...nawet sam łykam ją między innymi obecnie w ilości kilka gram/dz.

Najekonomiczniej wychodzi proch po 250gr z MyProtein.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×