Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Lilith

Czy kobiety chcą zaimponować facetom?

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawa jestem, jak Wy to postrzegacie? Prawda czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że kobiety zazwyczaj wolą imponować innym kobietom, niż facetom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej chyba urodą bo na to jest łasy każdy samiec hetero. Niektóre też intelektem, charakterem itp ale w pewnych kręgach to może być nie mile widziane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najczęściej chyba urodą bo na to jest łasy każdy samiec hetero. Niektóre też intelektem, charakterem itp ale w pewnych kręgach to może być nie mile widziane.
Masz racje carlosie, uroda na pewno, charakterem w sensie eksponowania kobiecych cech, typu dbanie o dom, skromność, opiekuńczosć.

Imponowanie intelektem czy zaradnościa to moze juz być sliska sprawa, faceci czesto postrzegają to jako wchodzenie a na ich podwórko i rywalizację, taka kobieta zamaist imponowac zaczyna wzbudzac agresję.

Miałam znajoma mistrzynie Polski w judo, bała sie do tego przyznawac bo faceci ja ciągle prowokowali do sprawdzenia sie, w sensie durnych zaczepek albo wrecz wszczynania bójek.

Tak samo duzo meżczyzn nie moze zniesc jesli ich kobieta wiecej od nich zarabia, chyba to wjezdża na ich poczucie własnej wartosci.

Ogólnie mało który gosciu jest na tyle sensowny zeby potrafic to przeskoczyc, wiekszośc odgrywa role pseudo-macho -kogucika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałam zaimponować jednemu forumowiczowi, na którym mi zależy i napisałam mu wszystko, co pamiętam z czasów szkolnych o Chelsea ( jego ulubiony klub ), a że pamięć mam genialną i kiedyś interesowałam się piłką, to mi się nawet udało :P Gościa wgniotło ponoć w kanapę :105:

 

-- 22 wrz 2014, 10:07 --

 

No,ja na przykład lubię inteligentne kobiety ;)

 

O ... to chyba się nadaję :mrgreen: Ale póki co koresponduję z 4 :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najczęściej chyba urodą bo na to jest łasy każdy samiec hetero. Niektóre też intelektem, charakterem itp ale w pewnych kręgach to może być nie mile widziane.
Masz racje carlosie, uroda na pewno, charakterem w sensie eksponowania kobiecych cech, typu dbanie o dom, skromność, opiekuńczosć.

Imponowanie intelektem czy zaradnościa to moze juz być sliska sprawa, faceci czesto postrzegają to jako wchodzenie a na ich podwórko i rywalizację, taka kobieta zamaist imponowac zaczyna wzbudzac agresję.

Miałam znajoma mistrzynie Polski w judo, bała sie do tego przyznawac bo faceci ja ciągle prowokowali do sprawdzenia sie, w sensie durnych zaczepek albo wrecz wszczynania bójek.

Tak samo duzo meżczyzn nie moze zniesc jesli ich kobieta wiecej od nich zarabia, chyba to wjezdża na ich poczucie własnej wartosci.

Ogólnie mało który gosciu jest na tyle sensowny zeby potrafic to przeskoczyc, wiekszośc odgrywa role pseudo-macho -kogucika.

a skończ ziać tymi stereotypami o facetach

jak się zadawała z takimi głupkami to cóż

ale od razu prawie wszyscy tacy gdy ktoś tak pisze o kobietach to jest źle

i wielki hejt i obraza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo my faceci lubimy patrzeć,na ciało kobiety.Kiedy facet widzi kobietę,to patrzy na jej figurę.Wiem,że to seksizm i sprowadzanie kobiety to roli seksualnego przedmiotu,ale tak już jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

carlosbueno,

Najczęściej chyba urodą bo na to jest łasy każdy samiec hetero. Niektóre też intelektem, charakterem itp ale w pewnych kręgach to może być nie mile widziane.

 

myślę, że kobiety nie tyle chcą zaimponować facetom urodą, co ich olśnić, wzbudzić pożądanie, a zaimponować koleżankom.

 

-- 22 wrz 2014, 14:01 --

 

Ferdynand k,

a skończ ziać tymi stereotypami o facetach

jak się zadawała z takimi głupkami to cóż

ale od razu prawie wszyscy tacy gdy ktoś tak pisze o kobietach to jest źle

i wielki hejt i obraza

 

każdy ma prawo pisać tak jak sprawę widzi, na podstawie własnych doświadczeń, więc nie dramatyzuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a skończ ziać tymi stereotypami o facetach

jak się zadawała z takimi głupkami to cóż

skończę, jak przestane spotykac takich głupków :twisted:

napisz sam cos na temat, zamiast komentowac mój post ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jetodik, właśnie piszę jak to widzę masz problem z tym?

 

-- 22 wrz 2014, 16:12 --

 

bittersweet, może takich spotykasz bo ich zachowaniem przyciągasz ?

 

to samo by można o wszystkich kobietach pisać gdyby się jedną koło drogi albo pod latarnią zobaczyło ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jetodik, właśnie piszę jak to widzę masz problem z tym?
przeciez nic nie napisaleś na temat, czy kobiety chca zaimponowac facetom ?

 

bittersweet, może takich spotykasz bo ich zachowaniem przyciągasz ?
a jakim zachowaniem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawa jestem, jak Wy to postrzegacie? Prawda czy nie?

coś w tym jest.dla młodych kobiet amputacja piersi to tragedia bo bez tych wabików zostaną oczywiście same.to samo się tyczy nosa jak kartofel,szpar między zębami czy puszystości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bittersweet, skończ się czepiać masz paskudne czarno -białe myślenie

i wisi mi to jaki jest topic

 

a nie jest chcą zaimponować niektóre cały czas marudząc że są niby rozsądniejsze

a raczej tak mówią bo nie mają być może czym zaimponować komukolwiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najczęściej chyba urodą bo na to jest łasy każdy samiec hetero. Niektóre też intelektem, charakterem itp ale w pewnych kręgach to może być nie mile widziane.
Masz racje carlosie, uroda na pewno, charakterem w sensie eksponowania kobiecych cech, typu dbanie o dom, skromność, opiekuńczosć.

Imponowanie intelektem czy zaradnościa to moze juz być sliska sprawa, faceci czesto postrzegają to jako wchodzenie a na ich podwórko i rywalizację, taka kobieta zamaist imponowac zaczyna wzbudzac agresję.

Miałam znajoma mistrzynie Polski w judo, bała sie do tego przyznawac bo faceci ja ciągle prowokowali do sprawdzenia sie, w sensie durnych zaczepek albo wrecz wszczynania bójek.

Tak samo duzo meżczyzn nie moze zniesc jesli ich kobieta wiecej od nich zarabia, chyba to wjezdża na ich poczucie własnej wartosci.

Ogólnie mało który gosciu jest na tyle sensowny zeby potrafic to przeskoczyc, wiekszośc odgrywa role pseudo-macho -kogucika.

 

Mi tam inteligencja czy może bardziej oczytanie, erudycja nie przeszkadza wręcz imponuje u kobiety, ale z drugiej strony jak ta osoba robi karierę to mnie może nie tyle drażni co jeszcze bardziej obniża mi samoocenę i czuję się nie godzien tej osoby bo sam jestem mało zaradny życiowo. No ale u ,mnie w pracy to z tymi dziewczynami nie ma o czym pogadać poza tematem pracy czy jakimiś pierdołami i to mi też nie pasuje. A to że kobieta więcej zarabia to mi by nie przeszkadzała zresztą przy moich zarobkach większość więcej zarabia. :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie pracujesz carlosbueno ? I o czym gadacie z tymi dziewczynami :mrgreen: ?

 

Ja myślę, że dobrze, jak ktoś chce drugiej osobie zaimponować, pod warunkiem, że nie robi z siebie kretyna :bezradny: , bo wtedy staje się śmieszny. Ja tam lubię imponować ... od jakiegoś czasu :mhm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na ogół jestem nieśmiała, ale nie ukrywam, że bardzo lubię puszyć się przed facetami, tzn: lubię włożyć szpile w 1 dzień, żeby pokazać swą kobiecośc, w 2 glany, żeby pokazać charakter... Mam swoje dobre strony z kilku dziedzin nauki i jeśli wiem, że jest paru przystojnych kolesi, którzy nie kminią, celowo plączę się między nimi, żeby poprosili o wytłumaczenie czy coś. Poza tym nawet jak się trochę ich wstydzę, staram się nie dać po sobie poznać:P Na ogół raczej nie szpanuję, bo nie chciałabym, żeby ktoś właśnie tak agresywnie mnie odebrał. Raczej dużo gadam, opowiadam o sobie, żeby ciągnąć temat. Udało się, że taki 1 mnie adorował ale nie wyszło nic więcej poza 2 kumpelskimi spotkaniami... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem jak uroda może zaimponować? W moim odczuciu to nie jest absolutnie cecha która może imponować, coś tak powierzchownego, coś co nie jest niczyją winą ani zasługą...Nie kumam. I nie wiem czy kobiety chcą zaimponować facetom, nawet mnie dziwi, że nigdy o tym nie myślałam :-) W sumie to pojęcia nie mam co facetom imponuje, z moich doświadczeń i obserwacji tylko pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lenka,

ale w temacie jest czy kobiety chcą zaimponować facetom ? ( tak ogólnie ). O urodzie dopiero parę osób później wspomniało. Myślę, że pieniędzmi to raczej facet facetowi może zaimponować, nie babka :roll:

 

A z facetami czasami dobrze jest trochę sie podroczyć, o ile gościu nadaje na odpowiednich falach i kuma dowcip :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale uroda facetów kręci w jakiś sposób... Nie ukrywajmy prawdy, że patrzą na to w znacznej mierze i chcąc nie chcąc nie zmienimy tego. Poza tym, ja kiedy czuje się ładnie ubrana, odszykowana, elegancka to i jestem bardziej pewna siebie, lepiej mi zagadać, bo mam wrażenie, że chłopak traktuje mnie poważnie. Może to i jest subiektywne odczucie, bo oczywiście zgadzam się, że fluid i tusz nie uczynią mnie inną osobą, ale jak jestem bardziej pewna siebie, to łatwiej mi nawiązać kontakt, częściej się uśmiecham, wiem, że nie pomyśli o mnie w kategoriach "pasztet". Naturalnie też wolałabym żeby facet widział we mnie mózg niż dupę, ale zeby móc otworzyć się i zaprezentować to 1, muszę czuć się na siłach, że mam szansę się spodobać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale uroda facetów kręci w jakiś sposób... Nie ukrywajmy prawdy, że patrzą na to w znacznej mierze i chcąc nie chcąc nie zmienimy tego.

I tu się akurat z Tobą zgodzę :P A niech se mają chłopy trochę tej przyjemności w życiu. Byle nie za dużo :nono: bo to ich rozpuszcza.

 

Naturalnie też wolałabym żeby facet widział we mnie mózg niż dupę

:mrgreen: Nic dodać nic ująć :bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo duzo meżczyzn nie moze zniesc jesli ich kobieta wiecej od nich zarabia, chyba to wjezdża na ich poczucie własnej wartosci.

Ja myślałem że u mnie tak będzie a się okazało że nie jest. Dopóki ja zarabiam w miarę godnie nie przeszkadza mi że moja kobieta zarabia więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×