Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Lilith

ZABURZENIA ODŻYWIANIA-pytania do psychologa

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. W związku z tym, że w tym dziale nie ma możliwości tworzenia tematów przez Użytkowników, zakładam wątek zbiorczy, który umożliwi zadanie pytania forumowej Ekspert.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

witam. mam pewien problem który zaczyna mnie irytować jest to syndrom nocnego jedzenia z którym nie umiem sobie poradzić. W ciągu dnia odżywiam się regularnie posiłek niewielki co trzy godziny plus obiad (nie przepadam za słodyczami jedzeniem typu fast food). Nie idę też spać głodna. Może ma to związek z tym ze pracuje na trzy zmiany, nie wiem :(

Problem polega na tym ze budzę się często w nocy, najem, i idę spać dalej często robiąc to jakby nieświadomie. Rano się budzę z myślą "znowu ;/". Jedyny problem jaki mam to tarczyca, jestem pod stałą opieką lekarza i biorę regularnie leki. Staram się zdrowo odżywiać ale....

proszę o jakąś podpowiedz jak mogłabym sobie z tym poradzić :(

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zosiaczek, praca zmianowa na pewno w jakiś stopniu ma wpływ. Jest szansa na zmianę?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

niestety będąc w Polsce pracowałam na 1 zmianę i miałam ten sam problem :(

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witaj Zosiaczek!