Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Lilith

Nowoczesne formy reklamy

Rekomendowane odpowiedzi

Jaka forma reklamy jest Waszym zdaniem najskuteczniejsza w dzisiejszych czasach? Jakie warunki powinna spełniać reklama, by okazała się przydatna dla przedsiębiorstwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artemizja, Ale ciotka rozbujałaś się z nowymi watkami o ja pierdziu..wszystko, wszedzie na czerwono :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkurzają mnie reklamy w necie, wkurzają w tv( dlatego poza sportem właściwie już jej nie oglądam, no ale tam też reklama na reklamie zwłaszcza w futbolu), wkurzają wszędzie walające się papierowe gazetki z hipermarketów i dyskontów( jedyna "prasa" jaką przegląda wiele osób). A najbardziej to mnie wkurza reklama lokowana w co poczytniejszych książkach np Dana Browna, gdzie bohater nie może jeść jakiś chipsów tylko konkretne chipsy danej marki i używać blueberry jakieś tam. W serialach i filmach zresztą jest podobnie wychodzi na to że wszystko jest reklamą no ale w końcu żyjemy w czasach konsumpcjonizmu gdzie wartością człowieka jest to ile i co jest wstanie skonsumować.

 

Może w tym zalewie reklam najlepsza reklamą stanie się tzw poczta pantoflowa, polecenia znajomych, już z tego co wiem w wyższych kręgach czy nawet klasie średniej są wynajęte osoby które zaszczepiają jakieś nowe marki, trendy wśród innych a ci to łykają nieświadomie, ma to swoją nazwę ale w zalewie informacji atakujących mój mózg zewsząd zapomniałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

carlosbueno, to prawda. Jest ogromny przesyt jeśli chodzi o reklamę. Niemniej jednak mało którą reklamę zapamiętujemy. Jest ich zdecydowanie zbyt wiele...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zastanawialiście się o ile tańsze byłoby życie, wiele produktów gdyby nie reklamy, przecież to wszystko wliczone jest w cenę produktu, usługi. Nierzadko np w przypadku coca-coli, wielu marek ubrań reklama, marketing jest droższa niż produkt wytworzony przez roboty lub zrobiony tanimi chińskimi czy bengalskimi rączkami. No ale gdyby nie reklama wielu ludzi by nie sięgnęło po dany produkt i koło się zamyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

carlosbueno, wydatki na reklamę są i tak największe w okresie wprowadzenia produktu na rynek. Później się stabilizują, a przy pierwszych oznakach nasycenia rynku stają się bardzo niskie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektóre formy reklamy mnie tak wkurzają, że czasem marzę, aby wszyscy, którzy przyczynili się do powstania danej reklamy trafili do więzienia oraz zostali dożywotnio pozbawieni możliwości pracy na stanowiskach, na których pracowali i stanowiskach podobnego typu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
carlosbueno, wydatki na reklamę są i tak największe w okresie wprowadzenia produktu na rynek. Później się stabilizują, a przy pierwszych oznakach nasycenia rynku stają się bardzo niskie.

A różnie to bywa coca- colę zna chyba każdy na świecie a wciąż ja reklamują, mocno udziela się sponsorsko także w tym wypadku to nie działa. Oprócz pieniędzy na reklamę tez mnóstwo idzie na opakowania które mają przyciągać wzrok a później tony śmieci z tego wychodzi no ale człowiek jest tego łasy przecież u nas za komuny się kolekcjonowało puszki po piwach zagranicznych i papierki po słodyczach a te zachodnie to był rarytas. Ludzie są jak małe dzieci i pragną kolorowych opakowań z obrazkami mimo że to jedna podwyższa sporo cenę nie mówiąc już o zaśmiecaniu świata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

carlosbueno, tak się dzieje, kiedy firmy chcą wydłużyć cykl życia produktu. Wtedy wprowadzają ulepszenia, zmiany opakowań, innowacje i wówczas zwiększają nakłady na reklamę, żeby to dotarło do ludzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamy to śmietnik dzisiejszego świata. Tworzą szum informacyjny. To takie informacyjny bakterie. W człowieku też żyje wiele bakterii, jedne pożyteczne a inne nie. Reklamy zamieszkują umysł. Rozprzestrzeniają się szybko dzięki gotówce. Smutne jest to, że ludzie jednak nie sięgają świadomie po produkty, a biorą to co napędzane przez marketing. Pozytywna strona to płaszczyzna porozumienia. Jeśli wszyscy koledzy grają w tą samą grę to jest o czym rozmawiać na przerwach. Inaczej byłyby spory, która gra jest lepsza, wzajemne nawracanie itd. Tak jak jest w odwiecznym konflikcie: konsolowcy kontra pecetowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy reklamodawcy są wręcz bezczelni ze swoimi formami reklam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja należe do tego, chyba niewielkiego, procenta ludzi, których reaklamy jakoś nie wnerwiają :P Konsumpcjonizm, znak czasów. Właściwie to nawet śmieszne są te slogany - podejmij wyzwanie, innowacje, granulki 3D i najlepszy hit jaki ostatnio usłyszałam: PROSZEK W PŁYNIE! :mrgreen: looll

W takim natłoku bzdurnych informacji łatwo się na nie znieczulić :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja na reklamy w ogóle uwagi nie zwracam. Tym bardziej, że znam bardzo dużo firm zajmujących się tworzeniem tych reklam i doskonale wiem jakie maniplulacje są przemycane z konkretnych produktach. A ceny reklam...zdziwilibyście się - jedynym kosztownym aspektem jest koszt antenowy. Sami producenci reklam zarabiają "grosze" na tym. Inna kwestia jest taka, że brakuje np. w Polsce dużych firm, w których od każdego "elementu" zatrudniani są oddzielni pecjaliści - polacy to mimo wszystko "debile" językowi i ilośc błedów oraz źle używanych sformułowań w reklamach to jest dramat. Nie wspominając już o Photoshop-owych błędach np. na bilboardach. Ale tak na prawdę ostateczną winę ponoszą konsumenci, że tak łatwo poddają się manipulacji i łykają wszystko co w reklamie pokażą - najprostrzy tego przykład to suplementy diety...ludziom już takie bzdury się wciska a jednak naród polski jest wiodący w ilości kupowanych tabletek bez recepty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak widzę niektóre reklamy, to mam wrażenie, że ktoś ma duży problem z mózgiem, tylko nie wiem, czy ludzie i dzięki takim formom reklam kupują produkty/usługi, czy po prostu pomysłodawcy reklam i osoby zatwierdzające pomysł, pokazują swój stan umysłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jaka reklama? Kreatywny viral targetowany w oparciu o Big Data.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaka reklama? Kreatywny viral targetowany w oparciu o Big Data.
Możesz podać przykład takiego virala? Nie bardzo potrafię to sobie wyobrazić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

anemon, nie wiem, nie orientuje się. Gdzieś na jakimś blogu technologicznym, kiedyś rzuciło mi się w oczy o bodajże różnych udanych próbach, ale nie pamiętam, bo pewnie nie wnikałem. W każdym bądź razie jest to nowe i osobiście uważam, że taka reklama w przyszłości w necie będzie najskuteczniejsza w dotarciu do szerszego grona, bo jakby nie było Big Data to przyszłość w ogromie dziedzin. Samych reklam-virali jest mnóstwo, bo śmieszki, dziwności i tajemnice szybko się rozchodzą. Z naszego podwórka to ostatnio kojarzę reklamę podobującą niejako na virala - gościa z kaczuszką od Allegro, ale to chyba stare już. Generalnie od reklam to jakkolwiek stronie, a śmieszne filmiki na yt oglądam może raz na miesiąc, więc jestem sto lat za afrykańskimi murzynami jeśli chodzi o tego typu rzeczy w necie. Ostatnio co zwróciło mocniej moją uwagę to chyba nagrania z kanału Parker Wright, ale to też już dawno.

https://www.youtube.com/channel/UCS94HPu1qU1kOv8-BN9RlSA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W dzisiejszych czasach w reklamach chodzi nie tylko o biznes finansowy, ale także o  biznes psychologiczny (bycie w "centrum uwagi"). Jak właściciel/współwłaściciel jakiejś korporacji wie, że reklamy jego produktów/usług są "zawsze i wszędzie"; "wszyscy patrzą na jego cacka" to zwyczajnie jest to przyjemne. W tym trybie korporacja może wydawać na emisje reklam tyle, na ile pozwala jej maksimum możliwości wydatkowych dla "celów reklamowych", bardziej chodzi o to, by reklama była "zawsze i wszędzie", żeby "wszyscy widzieli" niż żeby ludzie to kupili.

Edytowane przez mark123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×