Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
małpeczka

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę nieprzyjemne jest odstawianie, ja akurat najbardziej odczulam lamitrin. Bo ten gość zagościł u mnie na rok w pełnej krasie a potem na kilka mies gdy już powoli odstawialam. Czułam po odstawieniu mimo to taki dziwny niepokój, mdłości, były rozwolnienie, jakieś pobudzenie, i czułam się taka jakbym była przeziębiona, to gorąca raz to zimno, poty ciała a przeszło po około tygodniu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja odstawiłam rok temu fluoksetyne po pół roku stosowania i mirte po roku stosowania jakoś 2 mies temu . Chwile jechałam na symbolicznej dawcę citalopramu ,  z której już będę schodzić .  Biore krótko ,ale w czasie stresującej sytuacji w życiu ,bo bałam się żeby znowu nie wpaść w jakiś płacz od stresu. Generalnie depresji już nie mam ,a miałam okropna po diagnozie mojej choroby jelit . Z nerwów wymiotowałam ,płakałam , trzęsłam się itd  - to było ponad rok temu . 

Jedyne co mi zostało ,to problemy ze snem . Czy to tez się zalicza do chorób psychognnych ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×