Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Sertralina

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Rekomendowane odpowiedzi

A mi głupio, że w moim wieku zajrzałam na taki wątek...

Ale niestety też mam taki problem. 

Mam depresję i lekarka nie umie mi dobrać leków. 

Brałam sertraline, która mi pomogła na depresję, ale przestałam odczuwać jakąkolwiek przyjemność i coś takiego jak orgazm dla mnie nie istniało. Jestem mężatką i mój mąż jest zdrowy. Nie mogę wiecznie zasłaniać się chorobą, albo liczyć  na to, że jeśli mnie kocha, to zrozumie itp. To u mnie trwa już lata. Nasz związek przez to wisi włosku. Bo albo ciągle płaczę, albo wrzeszcze, albo nie chcę sexu, a jak już jest nie jest mi dobrze. 

 

Przeczytałam kilka stron tego wątku i potwierdziło się to, co już wiem, czyli, że sertralina jest do bani. Trazodon może być. Brałam równocześnie z sertralina więc trudno mi go oceniać. Brałam go w dawce 100mg na noc i zasypialam w 5 minut i spałam bite 8 godzin. 

 

Sertre musialam odstawic, wiec dostalam coaxil, który bardzo polubiłam. Z czasem odstawilam tez Trazodon. Libido wrocilo do normy. 

 

Teraz niestety mam nawrot depresji chyba nawet gorszy niż wtedy. Lekarka zaproponowala trazodon 300mg, ale boję się że się nie obudzę po takiej dawce, skoro spalam już przy 100. 

Coaxil jest teraz za slaby i płaczę codziennie, nie umiem wyjść z doła.  A nie chcę zacząć brać czegoś co mnie zdoluje jeszcze bardziej np. obniżając libido albo dodając mi kilogramów. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż... Byłam u lekarza i jednak dałam się przekonać na sertralinę. W tej chwili najważniejsze jest dla mnie wyjść z doła beznadziejnności i przestać płakać. 

Na przyjemności przyjdzie czas jak mi leki przestaną być potrzebne... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego żyję bez seksu? Dlaczego mnie spotkał taki marny los?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.01.2020 o 13:35, alone05 napisał:

Dlaczego żyję bez seksu? Dlaczego mnie spotkał taki marny los?

A czy to nie jest też pytanie do Ciebie samej? Czy robisz cokolwiek, aby to zmienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.03.2008 o 22:32, Gość napisał:

faktycznie, zero seksu po efectinie

U mnie działa inaczej A biorę długo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

800px-Anatomia_czlowieka_-_nowy_svg.thumb.jpg.d2331c96a80e94aafe1db3a0a53a5b65.jpg

 

Podnieca Was ten obrazek? Mnie tak a Oriven/wenlafaksyne biorę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, zadałam podobne pytanie na wątki dotyczącym konkretnego leku (Brintelix), ale zapytam tutaj: czy jeśli po jednym SSRI wystąpiła u mnie dolegliwość - brak orgazmu (przy zwiększonym libido), to jest duże prawdopodobieństwo, że każdy lek z tej grupy tak będzie na mnie działał? 

Nie mam dużego nasilenia nerwicy, więc przy wyborze nerwica lub orgazm, wybrałabym orgazm :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ssri fluwoxamina najmniej zaburza orgazm a brintelix może nie osłabia libido tak jak ssri ale na bank nie jest też obojętny. Wszystko co majstruje przy serotonine zaburza i libido i orgazm. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.06.2020 o 16:47, Piotrek87 napisał:

Z ssri fluwoxamina najmniej zaburza orgazm a brintelix może nie osłabia libido tak jak ssri ale na bank nie jest też obojętny.

Fluwoksamina całkowicie wycięła mi libido. Brałam 150 mg. Na chwilę obecną biorę anafranil i powoli sie stabilizuję. Także to zależy od organizmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co można dodać do duloksetyny, żeby przywrócić funkcje seksualne? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i lipa.Jak u Was przy anafranilu? U mnie poniżej zera jeśli chodzi o libido. Czuję się jakbym była zepsuta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jesli juz nawet masturbacja przestała sprawiac jakąkolwiek przyjemnosc i nie zachodzi przy niej erekcja to nalezy pojsc do seksuologa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×