Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Sertralina

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od 7 miesiecy biore asentre w dosc wysokiej dawce. Znosze ja dosc dobrze ale mam wrazenie, ze zmniejszyla sie moja wrazliwosc seksualna. Potrzebuje duzo wiecej czsu, zeby osiagnac orgazm i jestem jakby mniej wrazliwa na dotyk. I apetyt seksualny tez sredni.. Nie ziem czy jest to zwiazane z tym lekiem. Czy ktos ma podobne doswiadczenia i jak temu zaradzic???!!! :(

 

[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 7:45 pm ]

:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie tak. Leki które Wymieniłaś wpływają na obniżenie wrażliwości seksualnej. Miałem to samo przez dłuższy czas ale jak zmieniłem Zoloft i asentre na setaloft wróciłem do normy / :oops: co to jest norma u 44 latka 2x tydz?/

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Który Waszym zdaniem lek wpływa negatywnie na libido - który z psychotropów pozwolił Wam zapomnieć o seksie i pobocznych sprawach i roztrzasaniem negatywnych myśli w nerwicy natręctw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy zna z Was ktoś leki ewentualnie poboczne leków(witaminki etc.), które obniżają libido i likwidują lub w znacznym stopniu zmniejszają popęd seksualny? Ciągle czuje się rozproszony jeśli chodzi o tą sferę i ciężko mi się na czymkolwiek innym skupić. Ponoć w tego typu sprawach pomocny jest brom?

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grupie antydepresantów lub przeciwlękowych łatwiej doszukać się takich,które nie obniżają popędu :lol: Ale Tobie chyba chodzi o jakikolwiek lek na obniżenie.. :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

leki zawiejające brom >> DXM, występuje w Acodinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oo co ja mialem przejscia z dexo :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój popęd seksualny zanikł prawie całkowicie po takim neuroleptyku zolafren ale to cięŻki lek bo na schizofrenie lekooporna i bardzo drogi jest refundowany tylko właśnie na schizofrenie a byłeś u seksuologa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lexapro i ogólnie większość ssri... ale po co likwidować to prochami...??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście Lexapro ,zgodzę się ...ale nie wszystkie SSRI..

Myślę że to indywidualne odczucia każdego organizmu ;) (ale napisałam) :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć, bo dużo osób skarży się na obniżenie popędu po antydepresantach, ale z drugiej strony to baaardzo indywidulna sprawa. Efectin nie jest z grupy SSRI, działa też na pobudzenie ogólne, więc może wywołać odwrotne reakcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Które leki zaburzały Wasze libido powodując jego spadek? Ja pamiętam że po seroxacie miałem wyraźny spadek popędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja biorę asentrę. Sex sprawia mi przyjemnośc, ale nie kończę niestety :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Anafralin - nawet nie zaczynam :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seronil. Nie chce się za bardzo (raz na miesiąc:) ale jeśli juz się zacznie to w trakcie jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wiecie, wszystko zależy od organizmu. Znam osobę, która po anafralinie ma niezłą ochotę i wrażenia ;) Ja tymczasem reaguje na odwrót. Ciężko powiedzieć, co tak naprawdę wpływa na obniżenie libido. I to też komplikuje sprawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

faktycznie, zero seksu po efectinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Citalec calkowicie mi obnizyl poped i chec ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi wssystkie leki podwyzszaja libido

 

poniewaz kazdy lek dziala na mnie pobudzajaco :)

 

dlatego ich nie biore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
mi wssystkie leki podwyzszaja libido

 

poniewaz kazdy lek dziala na mnie pobudzajaco :)

 

dlatego ich nie biore

 

 

bomba, to chyba trzeba Ci zazdrościć, też bym tak chciał...wtedy tobym dopiero tego łykał :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×